تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۱۹۰۸۶۹

وزیر ارشاد از مردم بهمئی عذرخواهی کند

۸
۰
کبنا ؛رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد درخصوص اظهارات اخیر وزیر ارشاد نسبت به منطقه بهمئی و انتقادات امام جمعه این شهر از وضعیت فرهنگی گفت: انتظار نقد عالمانه از وزیر ارشاد داشتیم.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نامه‌ای خطاب به مردم شهرستان بهمئی با اشاره به اظهارت چند روز پیش وزیر ارشاد درخصوص صحبت‌های امام جمعه بهمئی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ائمه جمعه باید در همه حوزه‌ها و از همه مهم‌تر در حوزه فرهنگی اظهارنظر کنند.
در این نامه تصریح شده است: درخصوص موضع‌گیری اخیر یکی از وزرای دولت که باعث جریحه‌دار شدن احساسات شما شده است و در آن نسبت به شهرستان قهرمان‌پرور بهمئی و امام جمعه محترم آن دیار بی‌احترامی شده، لازم است به دو نکته اشاره شود.
در این نامه آمده است: اول این که اگر کسی استان قهرمان‌پرور کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان مقتدر و شهیدپرور بهمئی را نمی‌تواند در نقشه ببیند، همزمان باید دو کار انجام دهد.
پناهی در این نامه آورده است: اول این که به چشم پزشک مراجعه کند و دوم این که بر معلومات جغرافیایی خود بیفزاید در آن صورت رشادت و بزرگ‌مردی مردمان بهمئی در طول تاریخ مخصوصا در دفاع مقدس را به راحتی و بدون ذره‌بین مشاهده خواهد کرد.
در این نامه آمده است: امام جمعه ولو در منطقه جغرافیایی کوچک و دور افتاده امامت می‌کند و می‌بایست مشکلات جهانی کشوری و منطقه‌ای را در خطبه‌ها مطرح کند.
پناهی تأکید کرده است: لذا امام جمعه مطالبی را در نقد وزارت ارشاد بیان کرده است که بجا و مناسب بود و وزیر مربوطه هم باید نقد عالمانه و پاسخ قانع‌کننده داشته باشد نه تحقیرآمیز.
در این نامه همچنین آمده است: اما در هر صورت ضرورت دارد با هوشیاری کامل مراقب افراد سو‌ء استفاه‌گر باشیم و اعتراضات را به صورت قانونی تا زمان عذرخواهی ادامه دهیم تا از این پس افراد و اشخاص به جای پاسخ منطقی به روش‌های نامتعارف روی نیاورند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وجدان بیدار
Iran, Islamic Republic of
منتظر باش حتما وش ایگم تا عذرخواهی کنه
پگاه
Iran, Islamic Republic of
.. هم از مردم به ... و حمایت از اصوالگرایان از مردم ..ن
Iran, Islamic Republic of
واقعا وزیر خیلی بی نزاکت صحبت کردند
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهی زشته فرصت طلب نباش
ممدو
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهی اگر آدم شجاعی هستی اول خودت از مردم استان عذرخواهی کن تا بعد
عادل نیکنام
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکرازحمایت حجت الاسلام پناهی ازدیگربزرگان،سیاسیون،مدیران ومسئولین استانی درخواست دارم ک این مهم راتوجه فرمایندوفارغ ازمسائل سیاسی وطایفه ای وباعنایت به وضعیت حساس قومیتی حاکم بر منطقه(خاورمیانه)درچهارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی تاحصول نتیجه دلخواه مردم غیوروبزرگ شهرستان بهمئی و جهت جلوگیری ازتکراراین اشتباه ازسوس هرمقام یاجایگاه کشوری یالشکری،مراتب اعتراض خودرااعلام نمایند.فرزندکوچک استان کهگیلویه وبویراحمد-شهرستان بهمئی.
هادی
Iran, Islamic Republic of
مگر چه گفته غیر از اینکه گفته شهرستان بهمنی کوچک است چه توهینی به مردم شریف بهمیی کرده که اینقدر ماجرا جویی می کنی و جو استان را ملتهب می نمایی حرفهای شما دیگر تاثیری در مردم آگاه استلن بویژه بهمیی ندارد
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
این توهین ها از تندروی شماها ست
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1