تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۱۹۰۸۵۹

پرداخت تسهیلات ویژه به زنان کارآفرین و سرپرست خانوار

۰
کبنا ؛مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد تدوین برنامه‌های ۴ ساله امور بانوان در گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران و جمعی از بانوان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌هایی برای بانوان در سطح استان در دستور کار داریم.
فریبا رحمان پور از راه‌اندازی کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان در استان خبر داد و افزود: در نظر داریم کانونی فرهنگی و اجتماعی جهت ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی کنیم.
رحمانپور با اشاره به قول مساعد رئیس صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات در حوزه کارآفرینی بانوان گفت: درصورت تشکیل بازارچه زنان درگچساران این صندوق تسهیلاتی به میزان ۳۰۰ میلیون ریال با بهره ۴ درصد به زنانی که دارای غرفه در این بازارچه هستند، پرداخت خواهد کرد.
.
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت راه‌اندازی تشکل‌های مردم نهاد در حوزه زنان در شهرهای این استان تأکید کرد و گفت: راه‌اندازی این تشکل‌ها می‌تواند سبب رفع مشکلات حوزه زنان در استان شود.
رحمان‌پور عنوان کرد: درخصوص حمایت از بانوان کارآفرین نیز بانوانی که همسران بی‌کار دارند، در اولویت قرار گرفته و تسهیلاتی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد به انها پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه این صندوق قول مساعد حمایت از زنان سرپرست خانواری که در حوزه کارگاهی مشارکت می‌کنند را داده است، عنوان کرد: در این راستا تسهیلات ویژه قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانوده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کانون فرهنگی اجتماعی بانوان را گامی مهم در راستای توجه به قابلیت‌های بانوان در گچساران دانست و تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی اجتماعی زیرمجموعه فرمانداران بوده و اعضای هیأت مدیره نیز توسط فرمانداران انتخاب می‌شود.
رحمانپور تصریح کرد : امسال نشست منطقه‌ای جنوب کشور در حوزه بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اما در این نشست گچساران فاقد تشکل مردمی در حوزه زنان و خانواده بود.
 
خبر: حبیب قلندری
۱
 
۲ IMG_3981
۳ ۴ IMG_3955 IMG_3959
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این خانمهایی که شما دعوت کرده اید از هیچ چیز سر در نمی آورند چه رسد به برنامه های توسعه شهرستان و استان خان رحمان پور هم از آن افراد مبتدی است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
این کامنت معلومه کار کیه همونی که ادعاش میشه و دعوتش نکردن زورش میاد
Iran, Islamic Republic of
خانم رحمان پور واقعا تحول ایجاد کردند در حوزه بانوان و عملکرد ایشون در این حوزه بی سابقه است تعامل خوبی در سطوح مختلف توانستند برای مطالبه حقوق بانوان با مسئولین ملی و محلی برقارا کنند و لازم است نیروی های جوان بیشتر تقویت شوند و از شایستگی و توانمندی های آنها در مدیریت های استان استفاده بشه چون هم انرژی بیشتر و هم انگیزه و توانایی خوبی برای انجام کار دارند
Iran, Islamic Republic of
یه ... از سیمای جمهوری اسلامی گفت هر. باید چهارده تا بچه بیاره.به نیت چهارده معصوم.
Iran, Islamic Republic of
حجاب فراموش شده !!!!!!!!!!
دکترسیاوش
Iran, Islamic Republic of
ملت رو والله .... کردید خودتون هم میدونید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف است یعنی شهرما اینقد از بانوی محترم و معتقد و کاردان بی بهره است که از هر کسی دعوت شده در این جلسه شرکت کنند . گویا رعایت حجاب اسلامی دیگر اهمیت خودش رو از دست داده . لطفا مسئولین ملاحظه فرمایید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از..صویرواضحتری گرفتند.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1