تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۱۹۰۷۴۶

اقای زینل زاده؛ دست و پا نزن، بیشتر غرق می شوی..

۱۵۹
۰
کبنا ؛ایمان محمدپور فتح
به نام دهنده بی منت
سپاس و ستایش مخصوص خدایی است که حفظ اسرار را باید از او آموخت. پروردگار متعالی که بیش و پیش از هرکس، از اعمال، حالات، رفتار، عیوب و گناهان بندگانش باخبراست، اما ... حلم و بردباری و پرده‏ پوشی و رازداری او بیش از همه ‏است. همان پروردگاری که اگر کارهای پشت پرده و پنهانی بندگانش را افشا کند، دیگر کسی با کسی دوست نمی‏ شود.  این همان است که در دعای کمیل می‏خوانیم: «و لا تفضحنی بخفی‏ما اطلعت علیه من سری ... .»
متاسفانه "بگم بگم" تنها به یک نفر محدود نمی شود و این روزها شهردار دوگنبدان، نیز به بگم بگم افتاده است و با پیروی از یار دیرینه خود «دکتر احمدی نژاد» که با جلوگیری از نصب حتی پوستر رییس جمهور محترم دولت تدبیر و امید در اتاق خود در شهرداری دوگنبدان همچنان وفاداری خود به ایشان را حفظ کرده، به قول خود و بعضی از هم فکرانش که اخلاقیات برای آنها معنا و مفهومی ندارد، با انتشار یک پیامک نصفه و نیمه از حقیر، سعی در انحراف افکار عمومی و عدم پاسخگویی به نقد حقیر به عنوان یک شهروند داشته است. همه این حرف ها در حالی است که اردلان زینل زاده که بعد از انتشار یادداشت حقیر، با واکنش احساسی و عجولانه سعی در پاسخگویی به افکار عمومی و برداشتن فشارها از دوش خود بود، مجدداً دچار یک اشتباه حقوقی شد و به این دلیل که حسن نیت خود را اثبات کنم، سعی نکردم عدم اطلاع شهردار محترم از قانون را رسانه ای کنم و ترجیح دادم سکوت اختیار کنم. ( البته این سکوت خیانت به مردم بود و جا دارد به دلیل عدم پرداختن به این موضوع به عنوان یک شهروند، از مردم عزیز دوگنبدان عذرخواهی کنم و طلب حلالیت داشته باشم.هر چند سکوت حقیر برای حفظ اخلاقیات بود و بس).
اری، شهردار محترم دوگنبدان که این روزها با بحران مالی شدید ناشی از سوء مدیریت خود که ان هم نتیجه عدم نظارت دقیق شورا بر شهرداری است، دست و پنجه نرم می کند، بار دیگر نشان داد که در شرایط حساس و بحرانی نه تنها توانایی مدیریت شهری شهر دوگنبدان را ندارد،...  و متاسفانه در این شرایط حساس شخصیت واقعی خود را به منصهٔ ظهور رساند و در میدان امتحان، اخلاقیات را هم به بدترین شکل ممکن باخت و به قول خودش با افشای مهندسی شده ی یک پیامک که به ماه های قبل برمی گردد، بار دیگر سعی کرد که با ترفندی خاص اما غیر اخلاقی، بازی باخته را برگرداند، غافل از این که بازی دو سر باختی را شروع کرده است..
اما از هر چه بگذریم، سخن دوست خوش تر است..
ماجرای دوستی شهردار محترم گچساران را به صورت خلاصه بیان می کنم تا درس عبرتی باشد برای کسانی که هر وسیله ای را برای رسیدن به هدف شوم خود توجیح می کنند.حتی بی اخلاقی و بازی با ابروی مردم...
در طی سه سالی که از شروع به کار اعضای محترم شورای اسلامی شهر گچساران می گذرد، خود اعضای شورای شهر می توانند شهادت بدهند که علیرغم این که هیچ گونه ارتباطی با شهردار محترم نداشتم و ایشان مخالف فکری حقیر بوده و با هم فکرانم برخوردهای متعددی هم داشت و به نیروهای هم فکر و غیر متخصص خود بها میداد، اما در همه حال از ایشان دفاع کرده ام، چون توسعه و پیشرفت شهرم برایم مهم بوده و هست..
اما...
قبل از شروع تبلیغات رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی، جلسات پرسش و پاسخی با حضور مدیران محترم شهر دوگنبدان با کمک تعدادی از دوستان برگزار می کردیم که در یکی از جلسات مذکور قرعه به نام مهندس زینل زاده و اعضای محترم شورای شهر افتاد.
در نهایت بعد از چند مرتبه به تاخیر افتادن که ناشی از مشغله کاری شهردار محترم بود، جلسه قرار شد ساعت ۱۸ یک روز دوشنبه برگزار شود. ده دقیقه به ساعت ۱۸ همان روز و در حالی که جونان در حسینیه شهید تاجگردون منتظر حضور شهردار بودند، ایشان با واسطه اعلام کردند به دلیل ملاحظات سیاسی و تبعاتی که دارد حاضر نیست در حسینیه شهید تاجگردون جهت پاسخگویی حاضر شود و....
نهایتا با کمک حاج شکوهی ایشان حضور پیدا کردند و مثل همیشه همه چیز را به نام خود تمام کردند و رفتند..
این که بعد از ان جلسه تا روز اخر تبلیغات قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران چه گذشت و چه حرفایی زده شد و....می گذرم..
گذشت و گذشت تا به روز سخنرانی دکتر تاجگردون در تلخاب شیرین رسیدیم، صبح روز مذکور پیامکی دریافت کردم که تا حدودی جا خوردم از مطالعه پیامک...
پاسخ ندادم و خیلی هم از پیامک مذکور ناراحت شدم.
برای حقیر در ان روزها کار سختی نبود اگر قرار بود کار امروز شهردار محترم را ان روز انجام میدادم و پیام های مهندس زینل زاده قبل از تبلیغات و روز سخنرانی را منتشر می کردم، که اگر این کار را انجام میدادم، شاید الان شخص دیگری تکیه بر صندلی شهرداری دوگنبدان زده بود. هر چند حالا هم به خودم اجازه نمی دهم که اعتماد یک دوست!! را با بی اعتمادی پاسخ دهم و نیک می دانیم بگم بگم با تفکر ناب اصلاح طلبی هیچ سنخیتی ندارد.
البته جهت اطلاع مدعیان دینداری و ولایت مداری، در روایات دینی هم داریم ؛
لا تَخُن مَنِ ائتَمَنَکَ وَ إِن خانَکَ وَ لا تُذِع سِرَّهُ وَ إِن أَذاعَ سِرَّکَ؛
به کسى که تو را امین قرار داده است خیانت مکن هر چند او به تو خیانت کرده باشد و راز او را فاش مساز اگر چه او راز تو را فاش ساخته باشد.
"بحارالأنوار(ط-بیروت) ج ۷۴ ،ص ۲۰۸"
گذشت و گذشت تا به قضیه برکناری امید محمدی از تاکسیرانی و تنش شهردار و فرماندار محترم رسیدیم..
با توجه به دوستی و علاقه ای که به هر دو طرف داشتم، از حاج شکوهی که شاگرد ایشان و مهندس زینل زاده بوده ام در دوران دبیرستان و افتخار می کنم و احترام خاصی برای ایشان قائلم ، خواهش کردم که اجازه ندهد که این اختلافات اسیبی به شهر دوگنبدان بزند.
بعد از ورود حاج شکوهی به ماجرای مذکور و درخواست ایشان با هم پیش مهندس زینل زاده رفتیم و متوجه شدم که تحت هیچ شرایطی حاضر نیست با محمدی کار بکند و بدون نتیجه اتاق ایشان را ترک کردیم.
بعد از برکناری محمدی و معرفی گزینه های متعدد و رای نیاوردن در هیئت مدیره سازمان به ریاست فرماندار، به شهردار محترم به عنوان یک دوست و شهروند پیشنهاد دادم می تواند از فرزاد حمایتی فر به عنوان کسی که چند سال سابقه کار در تاکسیرانی را دارد و هم اکنون معاون و حسابدار سازمان مذکور بوده و هست، استفاده کند. زیر پیامکم هم نوشتم که این پیشنهاد، از طرف یک دوسته و قصد هیچ گونه دخالتی نداشته و ندارم و اصلا تا به حال به خودم اجازه ندادم در کار کسی دخالت کنم، حال می خواهد شما باشید یا برادرم.
اتفاقا فردای همان روزی که پیام فرستادم, بعد از کسب اطلاع، متوجه شدم از نظر قانونی با توجه به این که آقای حمایتی فر نیروی قراردادی وزارت کشور است نمی تواند در جایگاه ریاست تاکسیرانی قرار بگیرد و به دوستان هم گفتم..
این پیامک بر می گردد به حداقل دو ماه پیش ...
اما اصل ماجرا دو هفته گذشته اتفاق افتاده و هیچ گونه ارتباطی با موضوع تاکسیرانی و ...ندارد.
تقریبا دو هفته پیش و بعد از انتشار یادداشت یکی از دوستان در گروه واتس اپی «بویراحمد گرمسیر» که افتخار دارم که در کنار بسیاری از بزرگان از جمله بعضی از مدیران،شهردار و.....هستیم. نسبت به قدیس سازی و قهرمان پروری اعتراض کردم و عملکرد شهردار محترم در حوزه فضای سبز،فرهنگی،مدیریت هزینه، المان های شهری، پروژه های نیمه تمام و....نقد کردم و نمره قبولی به عملکرد ایشان علیرغم دوستی، به عنوان یک شهروند ندادم.
فردای همان روز با اعتراضات گسترده پیامکی شهردار محترم مواجه و در جواب اعتراضات خواستار وقت شدم که حضورا نقد کنم و اعلام کردم در صورت اشتباه در نقدها، جسارت پذیرش اشتباه و عذرخواهی را دارم.
تنها دو روز بعد از نقد حقیر به عملکرد شهردار، پسر عمه حقیر جهت کاری اداری به مهندس زینل زاده مراجعه می کند و مهندس زینل زاده هم با ادبیات تند و چال میدانی در حضور تعدادی از کارمندان شهرداری و چند نفر ارباب رجوع، ایشان رو خطاب قرار می دهد و با صدای بلند به ایشان اعلام می کند که هر روزی رییس سازمان را معرفی کردم، بلافاصله باید بیل برداری و تشریف ببری داخل خدمات کار کنی تا متوجه بشوی با چه کسی طرف هستی!!!
بعد از شنیدن شرح ماجرا از طرف یکی از ارباب رجوع ها، ضمن کنترل عصبانیت خود، موضوع را با حاج شکوهی در میان گذاشتم...
حتی این موضوع هم باعث نشد که عملکرد شهردار را نقد کنم ..
چند روز بعد که برای انجام کاری به شورای شهر مراجعه کردم، متوجه شدم که سه تن از کارگران شهرداری سر و صدا راه انداختند و در مورد عدم تصویب مصوبه اخذ عوارض از پتروشیمی صحبت می کردند.
بعد از شنیدن صحبت این سه عزیز، متوجه اصل ماجرا شدم و بعد از کسب اطلاعات لازم متوجه زیرکی شهردار محترم و برخی تخلف اعضای شورای شهر در صورت تصویب مصوبه مذکور شدم و لازم دیدم به جهت دفاع از حق و حقوق شهروندان دست به قلم بزنم.
متاسفانه شهردار محترم که احترام خاصی هم به جهت استاد و شاگردی برای ایشان احترام قائل بوده و هستم، دست به یک اقدام غیر اخلاقی زد و با انتشار پیامک چند وقت پیش حقیر و مرتبط دانستن نقد حقیر به این موضوع، بار دیگر سعی در انحراف افکار عمومی و عدم پاسخ گویی به نقد یک شهروند دارد.
(ضمنا امروز هم بعد از تماس حاج شکوهی، به جهت احترامی که برای ایشان قائل بوده و هستم، پذیرفتم علیرغم برخی اقدامات شهردار محترم در انتشار پیامک، برای روشن شدن برخی مسائل و نشان دادن حسن نیتم، به دیدار شهردار محترم رفتیم که با ادبیات چال میدانی مرتب با هتک حرمت توسط ایشان مواجه شدم)
و این شعر که از مرحوم همدانی است را تقدیم شهردار محترم می کنم در جواب تمام  بی احترامی ها بعد از انتشار یادداشتم در چند روز گذشته؛
هر که ما را یار بود، ایزد مر او را یار باد
هر که ما را خوار کرد، از عمر برخوردار باد
هر که اندر ره ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی کز باغ وصلش بشکفد،بی خار باد
و اما روی سخنم با شماست اقای شهردار:
ایا انتظار داری که سخن شما در مورد عدم اطلاع از انتشار پیامک و سرانجام متن منتشر شده را بپذیرم؟!
پذیرفتن این حرف یعنی این که حضرتعالی حتی توانایی مدیریت و حفظ تلفن همراه خود را هم نداری و به راحتی هر عزیزی می تواند به اطلاعات ان دسترسی پیدا کند!!!.. براستی این حرف را کدام عقل سلیمی می پذیرد؟
مهندس زینل زاده عزیز:
حالیا چون پرده افتادست...
میزنی از پرده پوشیدن چرا داد سخن؟!
مانده ام سوگند عباس تو را باور کنم
یا ...را که برون مانده کنون از پیرهن؟
اما شما شهروندانی که حقیر را متهم به منفعت طلبی می کنید، غافل از این که اگر بودم الان جایی بودم که حتی فکرش هم به ذهن شما خطور نمی کند.
براستی،  اگر منفعت طلب بودم, به جای دردسر فروش سنگ فرش و مبلمان شهری تولیدی ام، به شهرداری های شهرهای اطراف، یک اشاره کوچک شفاهی یا کتبی به شهردار محترم یا اطرافیانش در دوسال گذشته نمی کردم؟ در حالی که قانون هم این اجازه را میداد که حداقل نامه نگاری کنم برای خرید نکردن شهرداری از تولیدی های سایر استان ها و خرید از تولیدی داخلی....
حال جواب این سوال با شما شهروندان عزیز:
ایا مدیر سازمانی که توانایی مدیریت و حفاظت از تلفن همراه خود ندارد، می تواند شهری با بیش از صد هزار نفر را مدیریت کند و به توسعه و پیشرفت شهر کمک کند ؟؟
انصاف و عدل حضرت علی ( ع) را سر لوحه کار خود قرار دهید برای پاسخ...
«شهر من، من به تو می اندیشم نه به تنهایی خویش»
نام شما

آدرس ايميل شما

پيمان
Iran, Islamic Republic of
شهردار زینل زاده بهترین وعالی ترین شهردار هستن قدرایشان رابدانید
گچساران اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بنمازمت هونی فتح
باوی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن جان خودت....توکی هستی که حمایتی فر را معرفی کنی.سنگهات بدرد نمیخوره.
آبرو ... بردی
خدا را شکر که وام سود کم بهت دادند وگرنه باید.....
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
ایمان گیر توپی و شهردار دادیه
سروش
Iran, Islamic Republic of
خیلی برام جالب بود شهرداری که به قول خودش خیلی بی نقص بود.
چه نقطه ضعفی در این پیامها داره که واسطه فرستاد
و بعد از فرستادن واسطه چنین برخوردی داشت با محمدپور.
بنظرم باید اقای محمدپور پیامهارو نشر بده تا روی واقعی آدمها معلوم بشه برا ملت
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بر محمدپور عزیز
Iran, Islamic Republic of
صداقت آقای محمدپور بر کسی پوشیده نیست،ای کاش زینل زاده به جای بگم بگم و فرار از واقعیت فکری به حال اوضاع وخیم شهرداری میکرد،جناب زینل زاده ظاهرا فکر میکنه کسی از ماجرای تخلفات عدیده خود و همکارانش که توسط سازمان بازرسی رصد شده اطلاع ندارد و مثل کبک سرش را زیر برف کرده و با متهم کردن دیگران میخواهند سرپوشی بر ضعفها و تخلفات خود بگذارند.
حیف اقای زینل زاده
Iran, Islamic Republic of
حکایت اقای زینل زاده همان حکایت دولت پاکدستان آقای احمدی نژاده،دیر یا زود تشت رسوایی زینل زاده بر زمین میفته
شهروند
Romania
.....اقای .... تخلفاتربزرگی دارندبه شماثابت خواهدکه برق از چشم همه بپردسایت کبناهم لطفاسانسورنکنیدشهردارطوری رفتارمیکندکه مردم فکرکنندازبعضی تخلفات خبرندارداماباهدایت شخص .....تخلفاتی درشهرداری صورت میگیردکه به زودی رسانه ای خواهدشدمردم ساده نباشیدت
کاروانسرا
Norway
ویچو دق ایکنوم که هر کی ایخا مطلبی بگو یه حدیث یا آیه ی هم با مطلبش میکس ایکنه که خوش طعم دربیا
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای ایمان محمد پور، برای مطرح کردن خود از هر ابزاری استفاده میکنی،
Iran, Islamic Republic of
شهردار پاکدست باید در مورد .... موردتخلفات و حیف و میل بیت المال توسط .... و افرادش به مردم توضیح بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد محمدپور واقعآ مردی.
تازه داره دست شهردار رو میشه
خدا به دادش برسه روزهای فاش واقعیتها داره شروع میشه.
اون ناسیونالیست بازیهای که تو کاراش بوده بر ملا بشه
ناشناس213
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد محمدپور واقعآ مردی.
تازه داره دست شهردار رو میشه
خدا به دادش برسه روزهای فاش واقعیتها داره شروع میشه.
اون ناسیونالیست بازیهای که تو کاراش بوده بر ملا بشه
گچسارانییی
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدپور خیلی خودتو تحویل میگیری جمعش کن . تو چکاره ای که میگی به شهردار پیشنهاد دادم سره پیازی ته پیازی یا خیلی بیکاری . ضعیف ترین دوران مدیریت گچساران را داریم پشت سر می گذاریم.به جز زینل زاده تو گچساران مدیر به درد بخور نیست. همه هم می دونن و میبینن.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
همین روزهاست که جریان حقوق های ۴در۴میلیونی
و ......
برا عموم برملا بشه
دنباله رو دولت تخریبگر ایران
Iran, Islamic Republic of
چند وقت دیگه مردم گچساران میفهمن زینل زاده چه خیانتی به اعتماد مردم و کلماتی مثل بیت المال و پاکدستی کرده
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ ما همین یه مدیر خوب رو تو این شهر داریم هی حرف براش در بیارید ،ولی مطمئن باشید کسی که مردم ازش راضی هستن خداهم ازش راضیه وپشت وپناهشه.پس شما دست وپای الکی نزنید نه شهردار
Iran, Islamic Republic of
http://khabaravaran.ir/?p=6352
باوی
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستس؟!جان مادرت کی هستی تو ؟!داداشم بروو برس به پرداخت اقساط بانک که مثله همفکرات راهی زندان نشی.لات مجازی توو!!!نمره ندادی بابا آدم باید انصاف داشته باشه هیچ شهرداری مثه این یکی کار نکرد!من برام سوال ش....تو دستته....ولی در کل من اینو میدونم چون کار اقوامتو انجام نداده ..سوختی .اولین شهرداریه که آشنا بازی در نمیاره.حالا اگه رانت داده بود شهردار خوبه بود؟!؟!؟در ضمن الان جایی هستی که آرزوشو داشتی دیگه ..مگه از پشت کوه نیومدی؟!!!!در ضمن اگر سیاوش قمیشی بدونه که از شعرش استفاده کردی اسید میخوره....در آخر میگن .......من به این ضرب المثل اعتقاد دارم. و من الله توفیق
گچساران
Iran, Islamic Republic of
طرز بر خورد اون روز شهردار با حمایتی خیلی زشت بود در حضور ارباب رجوع چند نفر از کا رمندان شهرداری حرفی زد گفت اگر امید محمدی اومد اونجا باید سریع گزارش دهی که امید محمدی محمدی اومده وگر نه خودم می دونم تو باید بعد از معر فی مدیر عامل خودت را سریع معر فی کنی شهرداری من خودم شاهد بودم که شهردار این حرفها را زد
سروش
Iran, Islamic Republic of
اقای ذینل زاده یادته تو حسینه تاجگردون میگفتی از ۲۱میلیارد خرج شده طی این دوسال فقط ۳میلیاردشو نماینده آورده
بقیه حاصل درامد شهرداری بوده
پس چرا تو این یک سال نیم باتوجه به اینکه شهرداری همان درامد رو داره ولی مطالبات پیمانکارها بیشتر شده
آیا درامدی که میگفتی که هم اکنون باید باشش پولش جای دیگه رفته یا حرفای شما دروغ بود
اسپر
Iran, Islamic Republic of
ایمان جان؛نه شهرداراون آدمیه که شماتوصیفش کرده ای ونه خودت اونی هستی که نوشته ای.
هردوخوبیدولی حتماایراداتی هم دارید.رفع نقص کنید.
ولی درخوبی مهندس زینل زاده شک نکن.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام
دست پا زدن تا کی،حرص و ولع میز شهرداری تا کی،با چنگ ودندان میخان میز خودشونو حفظ کنن،
مدیریتی تو شهردای نبوده،هر چه بوده حدر رفته هزینه بوده و بس
این همه اعتبارات از استانی تا کشوری و،،،،تازه اونایی که گرده مردم بیچاره کشیده شد کجا رفت
کجا رفت کجا رفت کجا رفت
بترسید از روز قیامت
محسن
Iran, Islamic Republic of
بنده حقیر به عنوان کسی که از نزدیک با جناب اقای محمدپور در ارتباط و شناخت کامل از شخصیت ایشان دارم.افسوس میخورم که چرا امثال ایمان ها ا ا نباید جایگزنن زینل زادها ا ا باشن.تمام حرفایی که ایمان جان به قلم اوردن صادقانه و بدون اغراق بوده ای کاش شهرستان ما و بهتر بگم دنیا ما امثال ایمان ها ا ا داشتن.درود بر دوست اخلاقیم آقا ایمان عزیزم
بدری
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مردم گچساران از اینجایی شروع شده که آدمهایی مثل محمد پور میخوان تصمیم بگیرند اگه میخوای خودتو مطرح کنی واسمی بدر کنی راه دیگه ای پیدا کن با انگور از فتح چطوری
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
فقط زینل زاده جمع کن ایمان احمدپور
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
درود بر
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای.(باوی)اگ واقعا باوی هستی که حیفیم میاد باشی با این ادبیات سخیف و بی ادبانت خودت از کجا اومدی؟به نظرت پشت کوه اومدی لفظ خوبیه.ایمان هرجا میره جار میزنه که من روستا زاده ام و افتخارشم به اینه مگ واقعا محل تولد خیلی مهمه برات.واقعا جای تاسف داره.خصوصیات ایمان دقیقا عکس امثال شماست.دین دار.مردم دار.صبور.دلسوز.و با سوا ا ا د.. . . . . . . .
فتح
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر اخرین فرصتتون برای بازگشت وجه و شخصیتتون برکناری این ادم بی..... و السلام
سروش
Iran, Islamic Republic of
یادمه شهردار تو حسینه تاحگردون میگفت از ۲۱میلیاری که طی این مدت وارد شهرداری شده
فقط ۳یا۴میلیارش حاصل بودجه اورده نماینده میباشد
ماباقی حاصل درامدهای شهردادی هست
حال سوال اینجاس آیا تو این۱سال اخیر شهردار، درامدی که حرف ازش میزدی رو چکار کرده که حتی پول ماشینهای استیجاری رو پرداخت نکرده یا رفته بابت حقوقهایی که بازرسها مچ گیری کرده
پس نتیجه میگیریم یا شهردار دروغ میگفت که درامد داریم چرا حالا ندارن
یا اگه راست گفته پس مچ گیری حقوقهای کلان بازرسها درست بود
سعید
Iran, Islamic Republic of
تواگه احترام شاگردواستادی بلد بودی؛کا این .... نمی نوشتی.
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید آقای باوی از هم پیاله های زینل زاده تو شهرداریه،ادبیات چاله میدونیش خیلی شبیه زینل زادس
دوستدارملت باوی
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده شهرداری تکرارنشدنی بدون دوست ورفیق وفامبل باز ی
احمداا..اب
Iran, Islamic Republic of
برو حقوق را بده ۳ هاه شد ..اضافه کاری آقایان.......را دا دی
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدپور در خوبی شهردارکه هیچ شکی نیست اما مشکل اول شما با شهردار اینه که از شما بخاطر بی کیفیتی سنگ فرشهای که تولید میکنید شهرداری از شما خرید نمیکند دوم به بخاطر اینکه به حمایتی پست نداده و...که خودت به دو مورد از خواسته هایی که داری و شهردار براورده نکرده اعتراف کردی خدا داند چند خواسته شخصی دیگر داشتی که بهش نرسیدی.
لطفا ،خواهشا مردم شریف و سختی دیده و ظلم کشیده شهرمان را مسخره خودت نکن بخاطر منفعت و پست نگرفتن فامیل های عزیزت
مهدی ....
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همشهری های عزیزم بسیار خوب گفتی اقای محمدپور .بعنوان یک شهروند گچسارانی ضعیف ترین شهردار در تاریخ گچسارن بودن که اگه اقای تاجگردون کمک به بودجه شهرداری نمیکردن ببین الان چه وضعی بود الان حدود ۴ ماه حقوق کارگرای خدماتو پرداخت نکرده .په شهردار خوب من من میکردن پ چی شد اون همه دبدبه و کبکبه حالا که بوبجه نیست چرا حرکتی نمیکنه شهردار از تاریخ بهمن ۹۳ تا الان هیچ پروژه تعریف نشده فقط پارک بانوان با زور و با ریختن سیمان با چه وضعی فقط فورمالیته کردن که اونم نرسید هیچ پروژه در ۲۲ بهمن ۹۴ برا افتتاح نداشتن بعد از ۱۵ روز تازه با زور اقای نماینده هم با کلی نقص افتتاح شد چرا دریاچه پارک نفت ٫کنار گذر ٫ پارک رزمندگان جاده سلامت چی شد فقط گردو خاک برا ما افتتاح کردی اقای شهردار .چرا هیچ. پروژه جدیدی نیست اقای شهرداررررررررررررر با اقتدارررررررررررر پ چی شد. اونهمه غرورررررررررر شهردار پاک دست
Iran, Islamic Republic of
۱۶ میلیارد بدهی،مسدود شدن حساب های شهرداری،عقب افتادن چند ماهه حقوق پرسنل زحمتکش،سو مدیریت،تخلفات گسترده،عدم تعریف دو ساله هیچ‌پروزه عمرانی،همه و همه از نتایج شهردار پاکدسته
شهردار
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر باوی باد اگه تو بچه باوی هستی.
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
اگر دنبال معروف شدن هستی یک راه دیگه پیشنهاد میدم صبح چهار راه صاحب الزمان و عصر بازار میوه فروشها سبزی و انگور ارزون بفروش بیشتر معروف میشی
راننده
Iran, Islamic Republic of
راستی جریان ماشینهای واحد عمران چیه آقای شهردار شنیدم همه ماشین ها رو اخراج کردن
دوستان .حقوقی که از پیمانکار میگرفتن برا ما راننده هاباید طبق قانون در براورد پیمانکار دیده میشد که اگر پیمانکاری در جمع ما هست میتونه تآیید کنه.ولی این حقوق در براورد دیده نمیشد
ولی پیمانکار رو موظف به پرداخت میکنن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده دبیر جغرافیاست شانس آورد چند وور قبل با حمایت بچه باویها رفت تو شورا وبعد شد شهردار زمینه رشد را براش مهیا گردن ولی هیچ برنامه ریزی در کارش نداره اگر پولی که دوره او به شهرداری اومد دوران دیگه اوده بود گچساران گلستان میشد زینل زاده مردم بدبخت گچساران را به فلاکت نشانده الان هم زوده دارید براش تبلیغ میکنیدچشمش مجلس را نخواهد دید
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیامت سی شهردار پاکدشت و مدیر نمونه،هر وقت از کسی زیاد تعریف بشه منتظر عواقبش باشیم،البته وقتی خودشون بخورن بیت المال حساب نمیشه،اخ و بخت دوگمبذون
بدری
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم محسن آقای محمد پور معلوم نیست دنبال چی میگرده آدمی که توی رسانه عمومی تهمت و افترا و هر برچسب اعم از سیاسی و اجتماعی به افراد میزنه معلومه از چه شخصیتی برخورداره در ضمن روستایی بودن عیب نیست یه روستایی تفکراتش باید در حوزه شهر وشهرنشینی باشه نه آن روستایی که چند سال وارد شهر میشه همه گونه ادعایی هم پیدا میکن تو شرایط فعلی ببین کیا ادعا دارند بومیان قدیمی گچساران یا تازه بدوران رسیدهای امروزی ?قدیقیهای گچسارانی بی ادعا و تازه بدوران رسیده ای مثل محمد پور وهمفکرانشان پر از ادعای پوچ و تو خالی
رشید
Iran, Islamic Republic of
من نه محمد پور میشناسم نه زینل زاده فقط اسم دوتا رو شنیدم اما انصافاً اقای زینل زاده کاری کرده که ساخت و ساز خیلی تو گچساران اومده پایین به علت گران کردن عوارض و پایان کار و... و همچنین نمای سنگ کاش هر کس شهردار بعدی باشه این عوارض ها رو بیاره پایین تا این مردم بدبخت بتوانند خونه بسازند و زندگی کنند نه اینکه فقط آه و نفرین کنن مسولین مملکت رو
Iran, Islamic Republic of
جالبه،تمام کامنت های علیه شهردار منطقی و مستدل هست،دوستان شهردار هم فقط دارن فحش میدن
سروش
Iran, Islamic Republic of
چشم شهرداری واحد عمران شهرداری هست
اینقد شهردار و تیم تقسین کننده اش بی تدبیر هست
که ماشینهای شهرداری رو رو ی واحد ها تقسیم کرد ولی به واحد عمران ماشین نداد
.... باد بر واحد عمرانی که لیاقت ماشین گرفتن از مسول مستقیم خود رو نداره و .....باد بر مسول بی تدبیری که نمیدونه باید کدوم واحدشو تحهیز کنه
Iran, Islamic Republic of
کوگلی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام.افرین به دوست خوب که گفته آایمان محمدپوربروهمون .... و..... روادامه بده.مواظب باش سدمعبرجمعت نکته
مارین
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما می گویی
درود بر ایمان محمدپور عزیز
شهردار خیلی خیلی مدیر ضعیف ی تشریف دارن فقط مدیر هزینه
بدترین شهردار از نظر مردم داری؛ احترام به ارباب رجوع
شهردار وقتی راه میری احساس میکنه غیر از خودش هیچ کس وجود نداره
فتح
Iran, Islamic Republic of
ابرو برا طایفه فتح نزاشتی بابا برو بساطتو جمع کن به فکر اون پدر بدبختت باش بخاط همین ادعاهات هیچ کس چشم دیدنتو توفتح نداره ضمنا خوب حمایتی را کردی رییس تاکسیرانی فرزاد حمایتی باید ممنون مرحوم نبی زاده واون حاج اقا رحمانی باشه که سرکاره وگرنه باید الان سبزی میفروخت
آگاه آگاه
Iran, Islamic Republic of
چندکامنت واقعیتهای خوبی درموردشخصیت واقعی شهردارگذاشتنداتفاقاآقای محمدپوروامثال ایشان شهامت دارندمخالفتشونوعلنی میکنن کامنت گذاران ناشناس افرادبزدل وسودجوهستندبزودی پرونده سرکیسه کردن مردم توسط شهرداری رسانه ای خواهدشدببینم بازمیگین شهرداردست پام؟! شهردارنمونه؟ اندکی صبرسحرنزدیک است
فولادی
Iran, Islamic Republic of
ایمان محمدپور۱۰سال پیش کارجنابعالی چی بوده.بروهمون کارت روادامه بده.اسم مهندس زینل زاده رونیار.حیفش میکنی مهندس عزیزرو
علیزاده فتح
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدپورهم ولایتی من.بروبه بدبختی هات برس حرف زدن دنبال شهرداری وشورای شهرنون آب نمیشن برات بدبخت بیچاره
قاسمی فتح
Iran, Islamic Republic of
برادرمن ایمان جان.نصیحت من به تواینه که بری دنبال یه کار.البته اگه میخوای تاسفارش بدم به شهردار.شایدکارگربراخدمات محله سادات.بخوادکه بری آشغال جمع کنی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ایمان جان زینل زاده یک معلم جغرافیا بیشتر نیست ایشان را پولهایی که تاجگردون به شهرداری سرازیر نمودمغرورساخت وفکر کرد که خود اوست که می تواندشهرداری را اداره کنددر صورتیکه اولا با عدم مدیریت صحیح در برنامه ریزی برای این پولها وتشخیص اولویت بندی پروژه هااکنون شاهدپروژه هایی تماما نیمه کاره وزخم خورده هستیم عدم نقدپذیری ایشان در موارد متعدد باعث شده تا شما شاهد شهری باشید که در مقایسه با شهرهای همجوار حتی گناوه اصول زیباشناسی شهری مبلمان شهری خط کشی ر اهنمایی خیابانها میادین پل های هوایی که افرادسالمندقادر به عبور از آنها نیستندوسرعت گیرهای بدون
رنگ و هشداردهنده،جدولهای اصلی شهر بدون رنگ آمیزی
وموارد متعدد دیگر رعایت نشده است
پس ایمان جان خودت را خسته نکن تا تعدادی افراد در شورا به فکر منافع
شخصی وجناحی خودشان از ایشان حمایت میکنند شهر ما تغییری نخواهد کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای زینل زاده اگه امین یوسفی وحاج گودرز جمشیدی نیود حالا آموزش وپرورش باید تدریس میکردی ولی بازم حیف آموزش وپرورش
وحید
Iran, Islamic Republic of
دولت احمدی نژاد تا بود همه میگفتند خیلی پاک بود ولی بعدش خیلی چیزها ثابت شد نوبت تو ونارکی هم میرسد
معتمد
Iran, Islamic Republic of
درجواب دوستی که فرمودند شهردار بدون فامیل بازی باید بگویم کارهایی که به داماد وباجناقش داده اند را شما چه می نامید؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
شنیدم با اصحاب رسانه رایزنی میکنی واسه نمایندگی مجلس خخخخخخخخ نمایندگی دوغ بهبهان بزن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعا به نظر میرسد شما از روی خصومت منقد شهردار هستی اگه واقعا نگران شهرستان هستی برو از مدیران بی لیاقت و بی سرو نه شهرت انتقاد کن هر چند به زینل زاده انتقاداتی وارد است ولی در میان مدیران شهرستان بهترین است
Iran, Islamic Republic of
ایمان گل گفتی حالا بگذارید شاید شهرداری پول نداشته عکس رئیس جمهور روحانی بخره لابد فکر کرده اگه این کارو کنه دور بعد پست گیرش نیاد بیچاره اگه میخرید نصب میکرد عدم پرداخت حقوق پرسنل میذاشت گردن روحانی
شهروند دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ایمان گل گفتی حالا بگذارید شاید شهرداری پول نداشته عکس رئیس جمهور روحانی بخره لابد فکر کرده اگه این کارو کنه دور بعد پست گیرش نیاد بیچاره اگه میخرید نصب میکرد عدم پرداخت حقوق پرسنل میذاشت گردن روحانی
Iran, Islamic Republic of
آخه یکی نیست بگه ایمان تو چرا تو همه کار دخالت میکنی بابا ریا و ظاهر سازی تا کی ؟ با این حرفا که بزرگ نمیشی ......
وحیدو
Iran, Islamic Republic of
یکه ایماخوندیم سرتش یگرم مرغ ۸۸۰۰نیرزس
ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
ایمان محمد محمدپور توعددی نیستی که این حرفها رامیزنی آبرو طایفه با غیرت فتح را با این گزافگویهایت بردی من دیگرخجالت می میکشم بگویم توهم طایفه ام به خاطر این که شهرداری از کارخانه ات خرید نکرده این قدر داری حرف مفت می زنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام، من نه شهردار رابطه ای دارم نه میشناسمش، یه شهروند معمولی هستم، ولی چندین ساله دارم تو این شهر زندگی میکنم، مردم شریف و شهید پرور گچساران باید متوجه باشند که هیچ شخصی جای آقای زینل زاده رو نمیتونه پر کنه، شهردار محترم بسیار شخص فعالی در هر زمینه ای برای گچساران هست، ما نمیگم شهردار های قبلی کار نکردمه، خیلی هم بعضی هاشون زحمت کشیدنه، ولی اینو میدونم و میبینم که از روزی که این آقا پست شهرداری رو گرفته خداییش شهر رو متحول کرده، من خودم تا چند سال پیش شرمم میشد تو این شهر زندگی میکردم، چون از نظر مبلمان شهری وضعیت نادرستی داشت، ولی الحمدلله نه میگم مثل شهرهای بزرگ عالیه، ولی در حد شهرستانهای جنوب کشور حرف اول میزنه، من به نوبه خودم و مردم شریف گچساران از جناب آقای زینل زاده کمال تشکر و قدردانی رو میکنم
محمدی
United States
حالا معلوم شد از چی مینالی علاوه بر اینکه شهردار اقوامت رو نداشت مدیر عامل از جنس های بنجل شما هم در سنگفرش معابر استفاده نکرد. دلیل این همه سوز و گداز پول بوده. ادای آدمهای خوب رو در نیار. برای خودت هم کامنت نذار.
امید
Iran, Islamic Republic of
کت و شلوار میپوشی. کارخونه کارخونه میکنی. واسه جدول ها از محصولات کارخونه ات استفاده نکردن. معروف شدن از این راه ها نیست.
نارگ
Iran, Islamic Republic of
ینل زاده واقعا داره دست و پا میزنه تا ببینیم کیادو با خودش بکشه پایین احتمالا همین باند اطراف خودشه
پيمان
Iran, Islamic Republic of
عزیزان شهردارزینل زاده انسانی پاک ودرستکار هست وبادل وجون برای شهرش تلاش میکنه قدر زحمات این شهردار دلسوزروبدانید
لیلا.م
Iran, Islamic Republic of
کامنت مخالف کار ی نفره ب ساعت فرستادن کامنت دقت کنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده شهرداری نیست که با این اراجیفی که میبندی بیاد از سنگ فرشای بنجلت خرید کنه فکر کردی خیلی آدم مهمی هستی
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار سازندگی زینل زاده فکر کردین چراوقتی میره میرن میارنش چون کارش درسته کاربلده
سلیقه
Iran, Islamic Republic of
حیف ناصر فتحی معاونت عمران که بگن اقوام محمدپوره..برو یاد بگیر ایمان
کی صفی
Iran, Islamic Republic of
در وصف زینل زاده همین که تنها مدیره ی تو استان که تا الان بهترین پیشنهادهای مدیریتی در سطح کلان مملکت گیرش اومده
بویراحمد
United States
وقتی یک .... دچار توهم خودبزرگ بینی میشود
Iran, Islamic Republic of
درود بر بویراحمدگرمسیر شجاع نترس مخصوصا دست پاک
رجلت
Iran, Islamic Republic of
زمان رفتن شهردار رسیده است اگر قرار بود کاری انجام دهد یا انجام داده یا توانایی آن را ندارد به نظرم همراهی

جناب قشقای عزیز همکلاسی بنده که به ایشان رای داده ام و افتخار هم میکنم میخواهم که با برکناری شهردار

با دیگر اعضا همراه شود .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نگاه من میگم شما راس میگید ولی حداقل اینجا قشنگ حرف بزنید
دقیق انتقادهایی که به شهردار میشه رو بخونید چقد دقیق و کارشناسی هست
ولی مال موافقهای شهردار جز فحش چیز دیگه ای نیست
انصافا خودتون بخونید متوجه میشید که طرفدارانش مثل ایده خودش هست
گچساران من
Iran, Islamic Republic of
انصافا من سیاسی نیستم و چیزی هم نمیدونم ولی نگاه این (سروش) چقد قشنگ آنالیز میکنه گفته های شهردار و عملکرد حوزه هاشو
ولی بقیتون مشخصه دارید فقط حرف الکی میزنید
مخصوصا اونایی که دارن از شهردار حمایت میکنن چیزی برا گفتن ندارن فحش میدن
بله ککا
Iran, Islamic Republic of
یکی جواب من نداد این واحد عمران شهرداری رو چرا اینقدر شهردار بی عرضه دانسته که حتی یه ماشین در اختیارشون نزاشت
اخییی
Iran, Islamic Republic of
اخ سی شهردار که دستش رو شد.
دلمون خوش شد گفتیم طبق گفته خودش ایراد نداره
ولی انگار سوتی بدی دست محمدپور داره.خخخخخ
چقه حال داری ایمانو
Iran, Islamic Republic of
خست وانبی یقه سی خت کامنت اینی ایمان. ای مسخره بازی قدیمیه. و همی سایت کبنا بپرس. تا سیت بگه هر کی مطلب آیزنه ای پی گوشیش بازه هی سی خش کامنت آینه. خخخخخخخخخخخخ
خانلی
Iran, Islamic Republic of
....... سابق محله سادات
خدماتی
Iran, Islamic Republic of
هردو خوب هستید.اونی خوب نیست ودرکش پایین هست .احتمالا ما هستیم.به هر حال
جواب عزیزان عمران که پیگیر ماشین هستند.
من خودم از کارگران قسمت چشم روشن هستم که چند سال هست ریس هست. اگر جای او بودیدیپ چیکار میکردیید..
که تعبیدش کردن با گرو هی به محله سادات کسی که بیشترین حمالی این شهر را کشیده ومیکشد.وباذماشین خودش در این شهر سگ دو میزند.وحتی شهردار سراغش را هم نمیگیرد چیکار میکردی ریس عمران..
شهردار هر که از چشمش افتاد .سوخته وخنثی هست.چشم روشن آدم زیر بار نرو ونترس هست وهمیشه جلوی آدمای لج باز وکسی که زور بهش میده می ایستد.شهردار هم کارش ندارد.ریس عمران تو را هم بازور نماینده وسیاسی بازی گذاشتن کارت ندارد.ماشین که چه عرض کنم .شاید خودکار نوشتن هم بهت ندهد.فقط نامی داردی بعنوان پست .خر نیروهایت بیشتر از خودت میدوه.شک نکن.....
بلای که این چند سال سر اون دوستت چشمی روشن آورد چند ماه هست رو شما هم پیاده میکند..
حالا احترام زیر مجموعه تو را دارد..مال اون را که اصلا
سروش
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی.که دارید دس بقلم بردن آقای محمدپور رو زیر سوال میبری
آگه توانایی دارید راجب علم قلمت باش حرف بزن
منم زمانی خونمون بدترین جای محله سادات بود
و برای روزی روز خود.بامیه فروش بودم نون بازو خوردن که عار که نیست برادر
الان دقیق من نفهمیدم شماها دنبال چی هستید با این تو گفته هامون.
آگه سیاسی هستی باسیاست جواب بده
آگه هم نیستی پس روزی رو جای دیگه بگذرون اینجایی جای تو نیست.
قشقایی هوشیار
Iran, Islamic Republic of
جان خوت برو دنبال کارات،اگر یه مدیر توانمند تو استانه اونم مهندس زینل زاده هس،برو دنبال کارای کشاورزیت تو روستاتوووووون.
ولایتی
Iran, Islamic Republic of
درجواب خدماتی که به نام خدماتی وپرسنل آن مجموعه کامنت گذاشته ای.
اولا که وظیفه هر نیروی کاری شهرداری انجام امور مهوله میباشد.واصلا هیچگونه خصومت ونارضایتی بین شهردار وآقای نام بردی نیست .ایشان به دلیل این که مستقل باشد وبیشتر بر اوضاع مجموعه اش احاطه ونظارت بیشتری داشته باشد به ساختمانی مستقل وبا تمام امکانات نقل مکان نموده اند همانند عمران فرهنگی شورا سازمان حمل نقل وووووو
آقای مورد اشاره شما خودش ماشین نخواسته وگرنه من از زبان ایشان شنیده ام که چند بار پیشنهاد ماشین به ایشان داده اند گفته لازم ندارم با ماشین خودم راحترم .چون حقوق ومزایا از شهرداری میگیرم کار به بقیه ندارم که ماشین دارند ویا استفاده دیگری از امکانات دارند..
ودر ضمن خود شهردار علاقه عجیبی به چنین پرسنلی دارد.وانگشت شمارند در شهرداری سرشان به کار خودشان مشغول هست .وشهردارتا الان چند پیشنهاد داده قبول نکرده.چون خواسته ای ندارد.
ولی همان قسمت عمران چندین ماشین درآن حوزه دارد.پس انصافا حاشیه درست نکنید..
من به نمایندگی از همه پرسنل تقدیر وتشکر دارم از شهردار زحمت کش وکاری شهرمان.
شهردان این شهر همه کاری وزحمتکش وپیگیر بوده وهستند.پس چرا داریم شهرمان ومدیرانمان رابه حاشیه میرانیم.
فرماندار شهردار نماینده واعضای محترم شورا خودشان دغدغهای رفاه وآسایش وآرامش مردم را بیشتر دارند.وخیلی هم باهم تفاهم دارند اگر من وشما وبقیه بگذارند.
در یک خانواده هم بحث وجدل وتصمیماتی گرفته میشود ولی همه خوشبختی وپیشرفت خانواده وجامعه را در نظر میگیرند.پس تورا به جدتان شاید واقعا هم دلسوز هستید .به دور از حاشیه ومسایل سیاسی نظر ودیدگاه بدهیم.
قبلا میگفتیم اون یکی برود کس دیگری بیایید .رفت جدید آمد باز گفتیم نفر بعدی وباز هم بعدی را چوب زدیم .باز هم بعدی وبعدیها که خدا راضی نیست .شکی نیست اگر ایشان هم رفت .مدت دیگری دوباره بعد از مدتی همین آش وهمین کاسه.به خدا شهردار فرماندار نماینده وحتی شورا شا
باهم خوب ودلسوزند جهت شهر.
وتا جایی امکان دارد بگذارید دوستی که بین نماینده وشهردار هست به این شهر کمکی گردد.
چون خود دکتر تاج گردون احترام خاص وعجیب شهردار را قبول واحترام میکند..
به امید روزی که فکر وذکرمان شهرمان باشد نه اسم والقاب سیاسی افرد
شهر ما خانه ما.
اگر دست قلم بنده خوب نبود با عرض معذرت..
ولایتی
Iran, Islamic Republic of
درجواب خدماتی که به نام خدماتی وپرسنل آن مجموعه کامنت گذاشته ای.
اولا که وظیفه هر نیروی کاری شهرداری انجام امور مهوله میباشد.واصلا هیچگونه خصومت ونارضایتی بین شهردار وآقای نام بردی نیست .ایشان به دلیل این که مستقل باشد وبیشتر بر اوضاع مجموعه اش احاطه ونظارت بیشتری داشته باشد به ساختمانی مستقل وبا تمام امکانات نقل مکان نموده اند همانند عمران فرهنگی شورا سازمان حمل نقل وووووو
آقای مورد اشاره شما خودش ماشین نخواسته وگرنه من از زبان ایشان شنیده ام که چند بار پیشنهاد ماشین به ایشان داده اند گفته لازم ندارم با ماشین خودم راحترم .چون حقوق ومزایا از شهرداری میگیرم کار به بقیه ندارم که ماشین دارند ویا استفاده دیگری از امکانات دارند..
ودر ضمن خود شهردار علاقه عجیبی به چنین پرسنلی دارد.وانگشت شمارند در شهرداری سرشان به کار خودشان مشغول هست .وشهردارتا الان چند پیشنهاد داده قبول نکرده.چون خواسته ای ندارد.
ولی همان قسمت عمران چندین ماشین درآن حوزه دارد.پس انصافا حاشیه درست نکنید..
من به نمایندگی از همه پرسنل تقدیر وتشکر دارم از شهردار زحمت کش وکاری شهرمان.
شهردان این شهر همه کاری وزحمتکش وپیگیر بوده وهستند.پس چرا داریم شهرمان ومدیرانمان رابه حاشیه میرانیم.
فرماندار شهردار نماینده واعضای محترم شورا خودشان دغدغهای رفاه وآسایش وآرامش مردم را بیشتر دارند.وخیلی هم باهم تفاهم دارند اگر من وشما وبقیه بگذارند.
در یک خانواده هم بحث وجدل وتصمیماتی گرفته میشود ولی همه خوشبختی وپیشرفت خانواده وجامعه را در نظر میگیرند.پس تورا به جدتان شاید واقعا هم دلسوز هستید .به دور از حاشیه ومسایل سیاسی نظر ودیدگاه بدهیم.
قبلا میگفتیم اون یکی برود کس دیگری بیایید .رفت جدید آمد باز گفتیم نفر بعدی وباز هم بعدی را چوب زدیم .باز هم بعدی وبعدیها که خدا راضی نیست .شکی نیست اگر ایشان هم رفت .مدت دیگری دوباره بعد از مدتی همین آش وهمین کاسه.به خدا شهردار فرماندار نماینده وحتی شورا شا
باهم خوب ودلسوزند جهت شهر.
وتا جایی امکان دارد بگذارید دوستی که بین نماینده وشهردار هست به این شهر کمکی گردد.
چون خود دکتر تاج گردون احترام خاص وعجیب شهردار را قبول واحترام میکند..
به امید روزی که فکر وذکرمان شهرمان باشد نه اسم والقاب سیاسی افرد
شهر ما خانه ما.
اگر دست قلم بنده خوب نبود با عرض معذرت..یا علی مدد
سعید
Iran, Islamic Republic of
آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
کامنت های مخالف همش کار ی نفره ب ساعت ارسال کامنت ها نگاه کنید
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
همینکه مهندس زینل زاده اومد و مردم شهرم رو از شر زیر گذرخلاص کرد و جمع کرد زیر گذر رو و همینکه تنها گزینه ی تو گچساران که به عنوان مدیری دستپاک و قاطع و اصول گرا در بین تمام اصلاح طلبان ک چه عرض کنم داره بینشون مثل یک ستاره می در خشه و همه جای ایران زینل زاده پست بگیره میتونه موفق ترین مدیرگچسارا باشه کافیه جواب منتقدان که به کامنت ها ک مینگرم میبنم کار یکی دو نفر از باند رئیس قبلی .... ک الان ....دور میکنه.
دولیار
Iran, Islamic Republic of
عباسی ٬قاضی فر ،قنبری،پناهپوری،زینلزاده که در چند سال پیش شهردار و سرپرست بودن همگی اصولگرا بودن،وقتشه یک اصلاحاتی شهردار بشه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی من دوستتم باشماره اصلیم دارم کامنت میزارم بزارشهردارهم بدونه توباجرات حرف زدی خوب یابدبزودی حقیقت معلوم میشه امایک نفرازطرفداراش جرات ندارن مثل توباشناسنامه حرف بزنن بزودی پته زینل زاده راروی آب میریزم بهت قول میدم کاری میکنم که همه شهرشاکیشربشن
سامان
Iran, Islamic Republic of
این پناهپوری ۱۰ ساله که معاونه اینو کی میخواین بردارین
کارکنان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باید ورود کنه به موضوع دور وایساده فقط تماشا میکنه
یاسی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای شهردار شدن از مهندسین عمران و اصلاح طلب شورا است اگر نه یکی از بدنه خود شهرداری که با تجربه هم باشه نه معلم یا مغازه دار
راننده
Iran, Islamic Republic of
حوزه عمران بله که ماشین داره ولی بودجشو از پیمانکار میگیره درصورتی که این بودجه تو براورد پیمانکار دیده نمیشه.
یعنی این چول راننده ها رو به زور میگیرن از پیمانکار.
به نقل از شواهد شنبه همین هفته معاونت عمران راننده هایی که از پول پیمانکار هزینشون تامین میشد رو
اخراج کرده.
دلیلشم این بوده که آقای شهردار ماشینی از بودجه شهرداری در اختیار این واحد قرار نداده
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
خدمات ههههههههههههههههههههتههه
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
خدمات هتههههههههههه
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
کرو....... تنه همه ایشناسه.بیشترآبروخوته کم وزیادنکن.
همه تااویقه ته ایبینن،دونن باطنت چنه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدماتی هتهههههه
مریم
Iran, Islamic Republic of
شهرداری کی حقوق میگیره ؟!؟!؟!من این ترم موندم سر بی پولی پدرم:/
مهدی ایزدی
Iran, Islamic Republic of
انصافا تو چند سال گذشته چهره شهرمون از این رو به آن رو شده درود بر شهردار محترم
رضا
Iran, Islamic Republic of
هر وقت تونستیم شایسته سالاری،و نخبه گرایی و تخصص گرایی کنیم پیشرفت میکنیم ، توجه کنید که هر کسی باید در حوزه تخصصی خودش اظهار نظر کند ، من نمیدونم آقای محمدپور چه تخصصی دارن ولی خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در حوزه تخصصی علمی خود حرف بزنند نه اینکه در مورد همه مسائل اظهار نظر کنند
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر محمد پور عزیز اولا شهردار م_ن....م.... ش.... پ.... هستن بعد یه عده ای از خودشون کل مزایاشونو گرفتن الان هم تو روزای آخر میخوان یه پول از پتروشیمی بگیرن رو خودشون تقسیم کنن بعد سهردار بره بعد اگه راست میگی چرا از روزی تاجگردون پول نمیده کار نمیکنی حقوق نمیدی همه میدونن این همه کار با این همه پول تلاش دکتر تاجگردون بوده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ایمان جان یادت هست که تو حسینیه تاجگردون خواستیم قضیه اختلاس شهرداری را افشاگری کنیم گفتی نه حالا خودت زحمتش را بکش
لیدر اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
من از نزدیکان به تاجگردونم.انصافا هر وقت اسم زینل زاده میاد تاجگردون احترام خاصی برای شهردار و زحماتش و دست پاکیش قائل هستند و همیشه گفته کاش تمام مدیران مثل زینل زاده کار میکردن
چرام
Iran, Islamic Republic of
گچساران قدر این دو را بداند تاجگردون و زینلزاده رو
گلستان ۲
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده آدم با اصالتیه حیف که هر چه ادم بی بن و معلوم نیس کجایی و با چ اصالتی هستن دارن در موردش مطلب میزنه بر علیه شهردار
Iran, Islamic Republic of
اگرجرات داشتیید این حرفا هها را قبل از انتخابات می زدیدید کافی بود زینل زاده روزسخنرانی تاجگردون درمحل حاضر نمیشد بعدا آرا بویراحمدی ها را می دیدید
Iran, Islamic Republic of
برویدپرونده زینل زاده راهر کجا کار کرده نگاه کنیید از محدود کسانی است که در دوران مدیریتش از وزرای مربوطه امتیاز عالی گرفته بعدا از شمادوست عزیز نمره نمی گیرد
راستگو
Iran, Islamic Republic of
آقای یاسی اصلاح طلب شورای شهر که معنی عمران بود همه دیدند چی از آب در اومد اینقدر دم از مهندسی و اصلاح طلبی نزنید که حال همه از بعضی ژستهای بیخودی و حرف مفت بهم میخوره
غلو
Iran, Islamic Republic of
شهردار از بدنه شهرداری وبا تجربه باشه وبا تیم مهندسی شورا جور در بیاد تا کارهای خیلی خوبی مثلان جریان چند صد میلیونی انجام بدن درود بر بچه های مهندسی شورا ی شهر به به و چه چه
ماترک
Iran, Islamic Republic of
تمام ..از درون شورای شهر با عوامل آنها در تهران سر میزنه اونایی که زود اومدن زودم میخواستن چهار..زدند
نفت
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد پور مگه منافعتون خیلی به خطر افتاده یا از جای خبر خوبی شنیدی که اینجوری داری مهندس زینل زاده رو رو تخریب میکنی مردم همه میدونند هیچ شهرداری مثل مهندس زینل زاده واسه گچساران پیدا نمیشه تو کدوم دوره ایطوری کار شد.میگن تاجگردون بودجه داد درست تاجگردون بودجه داد ولی کدوم شهردار به این صورت عوارض و مالیات گرفت که شعر ما فضاش عوض شده یکم انصاف هم خوبه تخریب به این شدت تا حالا من ندیده بودم تو چه دق دلی داری از این مرد زحمت کش واقعا یکمم اصولی به موضوع نگاه کنی نه از باند بازی و قوم گرایی خدا عاقبتتو به خیر کنه..
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خداقوت مهندس زینل راده ، مهندس جان کارت عالیه و همنطور ادامه بده ، آقای محمد پور خودتو اصلاح کن خواهشا یکم قلمت رو به سمت صداقت هدایت کن ، توی تنها در این شهر نیستی که میخوای برای این شهر تصمیم بگیری ، بنظرم تمام کامنتهایی که دوستان گذاشتن ..
Iran, Islamic Republic of
کدوم بهتری ما که چیزی ندیدیم,شما چی دیدی خدا میدونه فک کنم از گچ بیرون نزدی که شهرها ساعت به ساعت زیباتر میشن اینجا همون خودشه اب از اب تکون نخورده
اصالت چیز خوبیه
Iran, Islamic Republic of
تو شهر ما اینطو هر که باج نداد باید بر علیه اون مقاله بزنن و جو سازی کنن برای گرفتن امتیاز..جناب ایمان محمدپور همه ادمی با اصالت زینل زاده رو میشناسم و شما هم برای همه شناخته شده هستید!!!!!!!راستی ایمان محمدپور کجایییه؟از کجا اومده؟
نفت
United States
جالبه تو این شهر هر کسی خودش را در هرجایگاهی وهر مکانی وهرچی میخواهد میداند ومی گوید واقعا تاسف دارد بر فرهنگ سایت داری وقلم
وان
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
ایمان جان فرمایشتون درست ولی هرکی میادمیگیم خداپدرقبلی رو بیامرزه
ضامن
Iran, Islamic Republic of
ایمان از زینل زاده انتقاد کرده خخخخخخخخ۹..
سامان
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده اسم بزرگ کرده با این بودجه ای که تاجگردون میاره هر کی باشه میتونه کار کنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام میگم این آقای محمد پور کارش چیه همش بین شهردار و شورا بوده میگه آقای شهردار اینو گفت آقای شکوهی اونو گفت
من که خدا وکیل آقای محمد پور و نمی شناسم ولی از اونجا که توی نوشته قبلیش گفته بود حقوقی پتروشیمی یک کارشناس خبره است فهمیدم چند مرده حلاجه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ایمان جان کمی ارامتر
حرکت کن .
ادبیات شما و شهردار در شان مردم گچساران نیست .ویی
گویی شهرداری از ان دو نفر است که جنگ رساته ای شده .
در شان شهردار گچساران ان ادبیات زشت هم نیست .
سالار
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایمان محمد پور فتح با قلم شیوا
سالار
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایمان محمد پور فتح با قلم شیوا
صمد.م
Iran, Islamic Republic of
ایمان خان تو چرا کم میاری شروع یه اوردن ایات قران یا شهر روی میاوری..حالا که از طریق شهرداری پته شما روی اب ریخت چرا زود واکنش دادی..در ضمن حالا اختلاف شما با شعرداری چه ارتباطی به احمدی نژاد دارد..مگر احمدی نژاد شما که هیچ با هم طیف های شما چیکا کرده..شمایی که ادعا دارید و خود را حامی مردم میدانید چرا به گند برجام چیزی نمی نویسید..ایا هنوز فکر میکنید که اقتصاد ایران احوالش خوب شده...درود خدا بر زینل زاده که باج نمیده به هر بچه تازه به دوران رسیده..ای کاش موقعی که این مطالب را مینویسید کمی انصاف خرج دهید..جناب ایمان خان مگر همین شما با میلاد کرمی نبودید که قبل از انتخابات میگفتید بودجه اوری شده برای شهرداری پس چرا الان دم از بدهی شهرداری میزنید ایا شما به مردم دروغ نگفته اید در صورتیکه خود را مبرا از گناهی میکنید ای کاش صحبت ها و وعده هایی که قبل از انتخابات بهردم گفته اید دوباره نگاهی بیندازید گرچند کلیه هم طیف های شما همانگونه هستند..والعاقبه المتقین....بهار ۹۶ نزدیک هست..
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
یه سوال از جناب محمد پور..دوست گرامی شمایی که از این همه تخلفات بقول شما در شهرداری اگاهی داشتید چرا قبل از انتخابات اعلام نکردی چرا همون موقع شروع به اطلاع رسانی نکردین...پس شما با علم بر این همه تخلفات در شهرداری و عدم گزارش ان خیانت به ملت مظلوم گچساران کرده اید چون با این کار میخواستین در ر شرایطی که شده نماینده طیف خودتان قبول شود...
بنه
Iran, Islamic Republic of
ایمان محمدپور و کوچو بی؟
ت
Iran, Islamic Republic of
سلام برو شعرهایت را در اینسیتا کامل کن
Iran, Islamic Republic of
ءبا احترام به همه خوانندگان عزیز به عرض آقای کاتب میرسانم که شما چون منفعتی در امور شهرداری عایدتون نشده دست بقلم و چربزبانیهای خاص خودشدی که شهردار مقتدر و بی نظیر این شهر که باجون ودل درحال خدمته با ادبیات چرب خودت تخریب کنی شما از شورایی حرف میزنی که امتحانشو بخوبی پس داده و همه از کار شورا باخبرن هرجا که نتونستن خواسته اشونو به مقصد برسونن و برخلاف میلشون پیش رفت سخن از کمکاری شهردار واستیضاح بمیان میارن آقای محمدپور عزیز عقل را جایگزیزین احساست نکن و تومه دم از دلسوزی شهر وشروندی میزنی چشمای واقعیت بینو بیشتر باز کن و عملکرد شهردار که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده رو به چالش نکش لطفا
Iran, Islamic Republic of
محمدپور خائن
رادک بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدپوراگرقراراست هرکس برود توی یک اداره ای وببیندبه گفته خودتان خوش ووش مینند بابد صری دست به قلم شد وباابروی کسی بازی کردفقط بخاطر اینکه جنابعالی حرفهای آن سه نفررا شنیدی دست به قلم شدی حیف قلمی که هرکس به دست گیرد
دانشجوی عمران گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدپور یادت رفت زمانی که مهندس زینل زاده فامیل شما رو گذاشت معاونت عمران ناصر فتحی رو جلو در معاونت عمران میگفتی شهرداری به کاربردی و دست پاکی و زحمتکشی زینل زاده نیست و نخواهد امد به این زودی..یادت رفته که خودت در چند جمع دوستانه گفتی هر شهرداری جای زینل زاده بود تا الان حداقل نصف پولها و اعتبارات رو اختلاس میکرد...همه دوستانی که آگاهیبه مسائل سیاسی دارند میدانند متن بالا روی غرض ورزی و عقده ای وار نوشته شده..در ضمن یادمان باشد هر رئس و مدیری حق دارد معاونهای خودش رو خودش انتخاب کنه تا با سیاستهای کاریش هماهنگ باشه و فضولیش به دیگران نیامده و یاد بگیریم به کاری که به خودمان ربطی ندارد دخالت و بی ادبی نکنیم.
انصاف منش
Iran, Islamic Republic of
درود بر زینل زاده ، سردار سازندگی ، افتخار گچساران، گچساران را قبل از زینل زاده و زمان مدیریت او باهم مقایسه کنید.... اف بر مردمی که همیشه بدنبال سود خود هستند نه سود عموم مردم. اینان خود اب را گل الود میکنند تا ماهی بگیرند نمیدانند با این کارشان تیشه به ریشه خود میزنند.
دوستدار گچساران
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای از انتقاد های مغرضانه....وای از بی انصافی ...بی وجدانی
بابا نقد منصفانه بکنید نه مغرضانه .فردای قیامت رو چیکار میکنید؟
مشاور
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدپور یادت باشه در بین شهردارهای تاریخ گچساران تنها کسی که تونسته در استانداری و کارنامه موفق بگیره زینل زاده بوده برو بپرس و تحقیق کن تا بفهمی زینل زاده در همین دو سال چ پستهایی بش پیشنهاد شده که شما و امثال شما .. حتی فکرشو نمیکنید چه پستهای مدیریتی خاص به مهندس زینل زاده پیشنهاد شده ولی ایشان ماند و کمک تاجگردون کرد و گچساران رو ساخت.
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم آقای محمد پور فتح، ما به شهردار توانایی چون زینل زاده افتخار می کنیم و خواهیم کرد، اقای محمد پور حرف های شما خیلی مغرضانه است، چون که برای شما کاری انجام نداده شهردار خوبی نیست؟ از خدا نمی .. میزنی؟ واقعا اگر مدارکی داری رو کن
سروش
Iran, Islamic Republic of
هه مثالی داریم میگه
سخت است فهماندن چیزی به کسی که. .
برای نفهمیدن آن پول میگیرد...
حالا آقای محمدپور این جماعت این چنین هستن.
تو بشینی قلم ها بزنی هی حقیقت رو بنویسی نمیخوان باور کنن.
رحمتت کنه شریعتی
کسی که خوابه میشه بیدارش کرد.ولی کسی خودشو زده بخواب اصلآ
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
ایشان نقد نکردنداتفاقی که افتاده رو با شاهدی که براش نقل کرده بازگو کرده پس چشماتونو باز کنید لطفا
یاسوج.اداره کل کار و تعاون همکار سابق
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده کارش درسته طرف مقابل زینل زاده همیشه باج گیران و اختلاس گران و کسانی بوده که حق مردم رو راحت خوردن
پوریا
Iran, Islamic Republic of
زینلزاده قبلا هم شهرداربوده این دور با بودجه تاجگردون خودشو مطرح کرد الانم تو فکر نماینده شدن با حمایت میلیاردی برادر دکترشه
مهتاب.زهره.ویدا
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زینل زاده از اقدام و زحمات شما در اتمام پارک بانوان که بعد از چندسال معطلی بازهم شما اومدید و به پایانش رساندید تشکر میکنم.از طرف جمعی از بانوان ورزشکار.
گچسارانی ساکن تهران
Iran, Islamic Republic of
شهر گچساران هر روز داره بهتر می شه، از آقای مهندس زینل زاده و کارکنان شهرداری که در این گرمای تابستون مشغول خدمت رسانی هستند تشکر و قدردانی می کنم که دارند با این کار جهادی محیط بهتری را ایجاد می کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده ابروی تاجگردون رو تو این شهر خرید
سعید
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده مردی بزرگ که تونست پروژه زیر گذر رو ب اتمام برسونه.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنت ها از فامیل های زینل زاده هستند چون نقد نیستن وفقط توهین وادبیات مغرضانه هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اونایی له میگن مهندس زینل زاده ازکی تا حالا لیسانس جفرافی شده مهندس
Iran, Islamic Republic of
جناب ممحمدپورسوال_آیاهمین آقای زینل زاده نبود که یک سال پیش توسط فرماندارمحترم ونماینده محترم به عنوان مدیرنمونه شهرستان برگذیده شد؟حالا چی شدکه پس ازانتخابات که خرتان ازپل عبور کردآقا نماینده وفرماندارو غیره اقدام به تخریب شهردارمحترم نموده اید؟وآیا دزدان وفاسدان درشورای شهروشهرداری از دوستان وبستگان شهرداربودن یاازدوستان وفامبل وهمفکران شما؟مامردم گچساران میدانیم که زینل زاده مردی است که تاپای جان درمقابل دزدان ومفسدان وقانون شکنان ایستاده وخواهد ایستاد........ازطرف محرابی ایل بزرگ باوی
پيمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار زینل زاده پاک دست قدر این عزیزرو بدانید مدیرنمونه
پاسخ به سروش
Iran, Islamic Republic of
برای خودت نوشابه باز نکن ...کسی که پول میگیره شما هستین که از...... تغذیه میشوید آون هم بدلیل خاص. فکر نکن کسی خبر نداره از کجا هدایت میشی آقای سروش و ناشناس بهتره ادامه ندی تا اینجا هم حرمت شما را خیلی ها نگه داشته اند ولی بس است. یاوه نگویید تا یاوه تحویل شما نشود. از هر دست بدی از همون دست میگیری.
دشتمور
Iran, Islamic Republic of
اخه بیسواد تو کی هستی که بخوای شهردار رو نقد کنی عددی نمیبینت و گرنه الان زیر پاش له شده بودی اولین و اخرین بارت باشه که راجع به مهندسی که این شهر رو گلستان کرد حرف میزنی
ح ر ح ن
Iran, Islamic Republic of
بروجمعش کن بچه فتحى
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا یه سری منطق ندارین،متاسفم همین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یکی ازدلایل اصلی مشکلات شهرداری خودشهرداراست اگرخودمحوری وسختگیریهای شهردارنبودشهروندان مشکلاتشون راازمسیرقانونی پیگیری میکردن شهردارخیلی سلیقه ای عمل میکنداینهمه فشاربرمردم واینهمه بدهکاری شهردارخیلی خودمحوراست. اینهمه ادعا واینهمه مشکلات هنریک مدیرنظارت برحیطه مسئولیتشه بنازم به مدیریت جناب زینل زاده رکورد سلامت اداره متبوع
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1