تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۱۹۰۷۰۸

مردم از جوانگرایی شورای شهر یاسوج پشیمان شدند

۱
۰
کبنا ؛رئیس شورای شهر یاسوج گفت: اگر اعضای شورای شهر یاسوج از تخصص، کارآمدی و جوانی‌شان استفاده می‌کردند، اکنون وضعیت بهتری در بین مردم داشتند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوچ، هدایت امیری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه به دلیل برخی تقابل‌ها و عدم استفاده از فرصت‌ها مردم از جوانگرایی در شورای شهر یاسوج پشیمان شدند، اظهار کرد: عدم تعامل و تقابل اعضای شورای شهر یاسوج سبب شد تا از توانمندی‌ اعضا استفاده نشود.
هدایت‌الله امیری در همین خصوص با بیان این که جوانان متخصصی وارد این دوره از شورای اسلامی شهر شدند، اظهار کرد: هر یک در زمینه‌ای متخصص بودند اما حیف که از این ظرفیت به خوبی استفاده نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه عدم تعامل و تقابل با هم موجب شد که بسیاری از فرصت‌ها را از دست بدهیم، گفت: بیشتر وقت ما در این دوره صرف حاشیه‌ها شد در حالی که اگر از این نیروی متخصص بالقوه به خوبی استفاده می‌شد دوره بسیار موفقی را پشت سر می‌گذاشتیم.

نماینده سه دوره مردم شهر یاسوج در شورای اسلامی شهر تصریح کرد: فکر می‌کنم مردم از جوانگرایی و اعتماد به جوانان پشیمان شدند.

امیری ادامه با اشاره به برخی از مصوبات شورای شهر یاسوج، گفت: حذف ایزوگام در بدنه ساختمان‌های شهر یاسوج ممنوع شد و این مصوبه در زیبای شهر بسیار تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: درآمدهای حاصل از حذف پارکینگ در برخی ساختمان‌های شخصی برای ساخت پارکینگ‌های عمومی اختصاص داده می‌شود.
رئیس شورای شهر یاسوج گفت: شهردار نباید از خودش را خارج از شورای شهر بداند و کلیه مصوبات مالی و اجرائی شهرداری یاسوج با تصویب شورای شهر بوده است.

 
 بودجه ۷۹ میلیارد تومانی شهرداری یاسوج در سال ۹۵




رئیس شورای شهر یاسوج گفت: بودجه شهرداری یاسوج در سال جاری ۷۹ میلیارد تومان است.
هدایت امیری به بودجه شهرداری یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه شهرداری یاسوج با ۷۹ میلیارد تومان بسته شد که این مبلغ بیشتر از محل  مطالبات دستگاها، محل عوارضات و برخی محل‌های دیگر است.
رئیس شورای شهر یاسوج گفت: امسال برای اولین بار عوارض پسماند از مردم دریافت می‌کنیم که برای هر ماه ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده بود اما به دلیل عدم توانایی مردم در پرداخت این مبلغ، به ۴ هزار تومان کاهش یافت.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر توانمندی واحد سرمایه‌گذاری شهرداری یاسوج گفت: واحد سرمایه‌گذاری شهرداری یاسوج مدت یک سال است که راه‌اندازی شده اما تاکنون نتوانسته‌ایم برای شهر یاسوج سرمایه‌گذار بگیریم چرا که برخورد خوبی با سرمایه‌گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفته است.

این مسؤول در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه سرمایه‌گذار در زمینه پسماند وجود داشته اما شما اجازه نمی‌دهید کارخانه بازیافت راه‌اندازی شود، بیان کرد: کسی که شما از آن به عنوان سرمایه‌گذار یاد می‌کنید کسی است که تاکنون هیچ‌گونه آورده‌ای نداشته، در حالی که ۷ یا ۸ میلیارد پول برای کارخانه بازیافت نیاز است و سرمایه‌گذار طرح با دست خالی آمده و با دست خالی نمی‌شود کاری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذار در این زمینه هیچ‌گونه مخالفتی نداشتیم، گفت: فرماندار بویراحمد زمین ۱۰ هکتاری در منطقه دو پشته دشت‌روم از منابع طبیعی گرفت و در اختیار ما قرار داد اما کسی که توان مالی برای کارخانه بازیافت داشته باشد نداریم.

امیری اضافه کرد: برای اولین بار بودجه‌نویسی برای شورای شهر کردیم که بودجه یک سال شورا ۶۲۰ میلیون تومان شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هفت نفر در شورای شهر به کار مشغولند، تعداد اعضای شورا ۱۱ نفر هستند که هزینه آب، برق، گاز و حسابرسی شورا در یک سال ۶۲۰ میلیون تومان است.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا پشیمان شدیم تجربه خیلی کار ساز بود که متاسفانه کارها را خیلی خراب کردند که بعدا افشا گر ی می شود
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1