تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۱۹۰۶۸۳

تشریح برنامه‌های کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حجاب و عفاف

۷
۰
کبنا ؛مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های گسترده اداره‌کل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حجاب و عفاف را تشریح کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، زینب قربانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه اداره‌کل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های مختلف فرهنگی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دینی در اولویت برنامه‌های ما در کتابخانه‌های عمومی استان قرار دارد.
وی به برنامه‌هایی که در هفته حجاب و عفاف برگزار شد اشاره کرد و گفت: شرکت بانوان شاغل در کتابخانه‌های عمومی در راهپیمایی روز حجاب و عفاف در یاسوج و برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت روز حجاب و عفاف در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان از این قبیل برنامه‌ها بود
این مسؤول گفت: راهپیمایی اعضای کتابخانه عمومی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در جاده سلامت با مشارکت ورزش و جوانان و امور بانوان استانداری و اهدای جوایز به پنج نفر از بانوان شرکت کننده و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب از کتاب حقوق زن نوشته شهید مطهری و اهدای جوایز نفیس به ۱۰ نفر از برندگان در حسینه ثارالله یاسوج از دیگر برنامه‌های ما در این هفته بود.
وی افزود: تبلیغات محیطی هفته حجاب و عفاف در کتابخانه‌های سراسر استان، تجلیل از تعدادی بانوان فعال در عرصه کتاب و کتابخوانی در شهرستان لنده و تجلیل از بانوان محجبه شاغل در اداره کتابخانه‌های شهرستان بهمئی از دیگر برنامه‌های ما در حوزه حجاب و عفاف بوده است.
این مسؤول گفت: بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه نقاشی همراه با جملاتی کوتاه با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه‌های عمومی و برگزاری کلاس نقاشی و اجرای سرود با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه‌های بهارستان و فردوسی گچساران و شهید بهشتی مارگون بویراحمد از دیگر برنامه‌ها بوده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: برگزاری جمع خوانی کتاب با موضوع حجاب و عفاف در کتابخانه‌های شهرستان کهگیلویه، سخنرانی پیرامون حجاب و عفاف در کتابخانه‌های شهرستان دنا و حضور اعضای کودک کتابخانه پاسارگاد با پوشش چادر و روسری در کتابخانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کلاس کار دستی از دیگر برنامه‌ها بوده است.
وی گفت: کلاس اخلاق با موضوع حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه مکتوب و آن‌لاین از کتاب الگوی سوم ویژه بانوان، برگزاری نشست فرهنگی عفاف و حجاب با حضور بانوان عضو کتابخانه‌ها، نمایشگاه احادیث به مناسبت هفته حجاب و عفاف کتابخانه عمومی و جمع‌خوانی کتاب گوهر غیرت در کتابخانه روستاهای استان که مشتمل بر آیات و روایات و وصایای شهدا با موضوع حجاب و عفاف است از دیگر برنامه‌ها در حوزه حجاب و عفاف به شمار می‌رود.
قربانی بیان کرد: برپایی نمایشگاه حجاب گوهری در صدف  و تهیه بروشورهای حجاب کتابخانه، طراحی ماکت عفاف و حجاب و تهیه پوسترهای مفهومی در کتابخانه‌ها، نشست کتابخانه‌ای شهرستان‌ها با موضوع عفاف و حجاب نیز توسط این ادره‌کل برگزار شد.
وی گفت: به مناسبت روز حجاب و عفاف برگزاری نمایشگاه پوستر حریم ریحانه و نشست کتابخوان با موضوع حجاب و عفاف را داشتیم.
قربانی افزود: به مناسبت روز عفاف و حجاب نقد کتاب مسأله حجاب نوشته استاد شهید مرتضی مطهری نیز برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
طرحی هم برای... بدهید فرهنگسازی شود.
بانوان
United Arab Emirates
درود بر سرکار خانم قربانی
Iran, Islamic Republic of
اره.. کتابخانت چی بود خانم
Iran, Islamic Republic of
کی ... می زند خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مات
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم مدیر کل محترمه. تا مطلب درمورد حجاب است با چادر مشکی عکس می اندازی و می فرستی.. تا در مورد آزادی و عدالت و اصلاحات هست با مقنعه سبز رنگ عکس می فرستی رو سایت ها!!!!!!!!!!!!!!!!!
کتابدار
United Arab Emirates
درود بر شرف این بانوی و مدیر لایق
در جواب مات
Iran, Islamic Republic of
اقا یا خانم حسود که نوشته ات فقط از روی حسادت هست اگه از همه جا بی خبری بدون عکس را مسئول سایت خودش انتخاب میکنه نه خانم مدیر ان شاالله از حسادت به یک مدیر موفق جان به جان افرین تسلیم خواهی کرد جون نمی تونی یک مدیر زحمت کش ببینی و از درونت فقط با کامنت بی ربط گذاشتن خودتو اروم میکنی تا کور شود هر کس که نخواهد مدیر پر تلاش ببیند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1