تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۱۹۰۶۶۴

گروه‌های جهادی یاوران کمیته امداد هستند

۰
کبنا ؛

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی در استان گفت: گروه‌های جهادی یاوران کمیته امداد در جهت رفع مشکلات مددجویان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

فرید محبی امروز در دیدار با مسؤولان اردوهای جهادی در استان، اظهار کرد: تاکنون در راستای رفع مشکلات مددجویان استان اقدامات خوبی از سوی گروه‌های جهادی در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نمی‌توان تلاش‌های گروه‌های جهادی را نادیده گرفت، افزود: گروه‌های جهادی به عنوان یاور کمیته امداد استان و برطرف شدن نیازهای محرومان و مددجویان این نهاد را حمایت می‌کنند.

وی خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد حضور گروه‌های جهادی در دورترین مناطق استان هستیم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی براساس نیازهای هر منطقه اقدام به رفع مشکلات آن منطقه می‌کنند.

 محبی با بیان اینکه حمایت گروه‌های جهادی به رفع بسیاری از مشکلات و نیازمندی‌ها کمک می‌کند، گفت: مناطق محروم‌تر را برای خدمت‌رسانی انتخاب می‌کنند.

محبی به اقدامات گروه‌های جهادی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی ۱۰ واحد مسکونی مددجوی احداث شده است.

 


 
علی احمدزاده نیز در این نشست اظهار کرد: توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه از مهم‌ترین اهداف گروه‌های جهادی است.

مسؤول اردوهای جهادی دانش‌آموزی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان از اردوهای جهادی در استان گفت: امسال تعداد ۷۰ دانش‌آموز به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

وی به دیگر برنامه‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی علاوه بر ارائه خدمات و رفع محرومیت در این مناطق به مسائل فرهنگی توجه ویژه دارد.

احمدزاده تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های احکام، ترویج روحیه جهادی در بین جوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ترویج فرهنگ کار و تلاش از مهم‌ترین خدمات گروه‌های جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات پزشکی عمومی و تخصصی، آموزش و کار آفرینی و همچنین تکمیل یا تعمیر طرحهای آبرسانی، ساخت مسجد از برنامه‌های گروه‌های جهادی است که در مناطق محروم صورت می‌گیرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1