تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۹۰۶۶۲

گرامی‌نسب رئیس جدید فنی‌وحرفه‌ای چرام معرفی شد

۴
۰
کبنا ؛ 

طی حکمی، علی گرامی‌نسب به عنوان رئیس فنی‌وحرفه‌ای چرام معرفی شد.
امروز آیین تودیع و معارفه رئیس فنی‌وحرفه‌ای شهرستان چرام با حضور فرماندار، مدیرکل سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این آیین طی حکمی، علی گرامی‌نسب به عنوان رئیس فنی‌وحرفه‌ای چرام معرفی شد.

ابراهیم فتاح‌پور در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات متین موسوی رئیس سابق فنی‌وحرفه‌ای چرام و با بیان اینکه صندلی‌ها ماندگار نیستند و همه ما باید روزی خداحافظی کنیم، اظهار کرد: قرار است دوست خوبمان آقای گرامی‌نسب سکان خدمت‌گزاری در فنی‌وحرفه‌ای چرام را بر عهده گیرند که امیدواریم با تعامل و همکاری و تدبیر خوبی که در این زمینه دارند، ادامه دهنده راه جناب موسوی باشند.

فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که یکی از مهمترین ویژگی‌های یک انسان که می‌خواهد مبنای مدیریت را داشته باشد، رک گویی و صداقت است، عنوان داشت: خرسند هستیم که مهمترین ویژگی رئیس جدید فنی‌وحرفه‌ای چرام، رک‌گویی و صداقت وی بوده که برای ما خیلی مهم است.

وی با تأکید بر اینکه امروز با این نظام جدید آموزشی، بحث فنی‌وحرفه‌ای در کشور مهم بوده و بیشتر مد نظر است، خاطرنشان کرد: هر دولتی متناسب با ارزش‌هایی که دارد و اهدافی که تعیین کرده است، تیم کاری خود را می‌چیند.

فتاح‌پور تصریح کرد: همه دولت‌ها ابزاری در خدمت نظام هستند و ما امیدواریم آقای گرامی‌نسب برابر با تعهدی که همراه با انسانیت است از خدمات دولت دفاع کند.

مسؤول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به وضعیت نامناسب فضای سازمان فنی‌وحرفه‌ای در چرام و با تأکید بر اینکه برای آموزش مدیر جمهوری اسلامی هزینه شده، کار کرده و تجربه دارد، گفت: نباید به همین راحتی مدیران را به امان خدا رها کنیم، از مدیرکل محترم سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای انتظار داریم با توجه به زبان ارتباطی قوی که در سطح کشور دارند، رایزنی و تلاش کرده تا مکان شایسته‌ای در اختیار فنی‌وحرفه‌ای چرام قرار گیرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

هم استاني
Iran, Islamic Republic of
از سال ۸۲ کلنگ ساختمان فنی و حرفه ای چرام به زمین زده شده ولی متأسفانه بعد از گذشت حدود ۱۳ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است. و این ساختمان کی باید افتتاح شود خدا می داند؟
ازچرام
Iran, Islamic Republic of
تبریک به آقای گرامی نسب انسانی باخدا وپاک دست
قدردان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این انتخاب .آرزوی موفقیت داریم برای جناب گرامی نسب عزیز و همکارانشان در اداره فنی و حرفه ای چرام
Iran, Islamic Republic of
آقای .. از ارادتمندان و چاکران آقای احمدی نژاده که !!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1