تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۱۹۰۵۷۴

عملکرد واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی رضایت بخش نیست

۰
کبنا ؛رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه باید یک برنامه زمان‌بندی مشخص برای واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان به بخش خصوصی انجام شود، گفت: واگذاری پروژه‌های کهگیلویه وبویراحمد به بخش خصوصی رضایت بخش نیست.
جبار کیانی امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان برای واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی رضایت بخش نیست اظهار داشت: باید یک برنامه‌زمان بندی مشخص برای واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی انجام شود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: باید اشتیاق و میل به فروش و واگذاری پروژه‌های عمرانی در بین مسئولان ایجاد شود و گزارش عملکرد آنها به صورت مرتب به حوزه استانداری اعلام گردد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید مانند سایر استان‌ها برای جذب سرمایه گذار در تهران و سایر شهرهای کشور حضور پیدا کنند، عنوان کرد: این استان ظرفیت سرمایه گذاری را دارد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه دولت خواستار سهل‌گیری برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی است، اظهار داشت: در صورت که در مرحله اول فراخوان سرمایه‌گذاری متقاضی نباشد در مرحله دوم با ۸۰ درصد تخفیف می‌توان پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کرد.
پژمان نیک اقبالی بیان کرد: با توجه به تعطیلات سه روز آخر هفته پیش رو می‌طلبد مسئولان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن تمهیدات لازم را برای کنترل بازار بیاندیشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1