تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۹۰۵۶۹

اختلافات داخلی دلیل دور شدن شورای شهر یاسوج از عمران شهری

۰
کبنا ؛
رئیس شورای شهر یاسوج اختلافات داخلی اعضای شورای شهر یاسوج را دلیل دور شدن از عمران شهری عنوان کرد و گفت: مردم یاسوج از انتخاب شورای دور چهارم پشیمان هستند.

هدایت امیری اظهار داشت: اختلافات گذشته گروه اکثریت و اقلیت شورای شهر یاسوج دور شدن اعضای شورای شهر از مسائل عمرانی را به همراه داشت  و این مسئله سبب عقیم ماندن سیاست‌ها و برنامه‌های شهری شد.
وی با اشاره به عملکرد هیئت رئیسه جدید شورای شهر یاسوج عنوان کرد: از زمان فعالیت هیئت رئیسه جدید در سال گذشته اول بنا را بر حل اختلافات اعضای شورای شهر گذاشتم و در این زمینه نیز اقدامات موثری انجام شد.
امیری از تشکیل ۵ کارگروه برای رفع مشکلات شهر یاسوج خبر داد و ابراز کرد: ساماندهی بازار و مرکز شهر، حاشیه رودخانه بشار و مهریان، قبرستان عمومی، طرح تفضیلی شهر و طراحی محدوده شهری از جمله این کارگروه‌های ایجاد شده برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوده است.
رئیس شورای شهر یاسوج از اولین بودجه نویسی برای شورای شهر یاسوج به مبلغ ۶۲۰ میلیون تومان در سال ۹۵ خبر  داد و افزود: این بودجه هزینه جاری اعضای شورای شهر و کارکنان این شورا می‌شود.
بی‌آبی در یاسوج بی‎داد می‌کند
امیری تصریح کرد: کم آبی در شهر یاسوج با وجود منابع آب غنی و وجود رودخانه‌ها و چشمه‌های فراوان بی‌داد می‌کند که در این زمینه نشست‌های مختلفی با مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری برگزار کردیم و مقرر شد این شرکت نسبت به احداث تصفیه خانه آب رودخانه بشار اقدام کند.
وی از فعالیت بیش از یک ساله مرکز سرمایه‌گذاری شهرداری یاسوج خبر داد و افزود: تاکنون این مرکز نتوانسته نسبت به جذب سرمایه‌گذار کلان در بخش‌های مختلف موفق عمل کند و به نوعی خروجی موفقی نداشته است.
رئیس شورای شهر یاسوج اظهار داشت: بودجه شهرداری یاسوج در سال ۹۵، ۷۹ میلیارد تومان بسته شد که باید از محل‌های مختلف از جمله عوارض و جریمه دستگاه‌های اجرایی در کمیسیون‌های مختلف تامین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1