تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۱۹۰۴۶۸

رئیس جدید دادگستری چرام منصوب شد

۸
۱
کبنا ؛
با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری چرام برگزار شد.
 امروز با حضور رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه، فرماندار چرام، امام جمعه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری چرام برگزار شد.

ایجاد امنیت پایدار یکی از تکالیف اصلی دستگاه قضائی است
 رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش مهم دستگاه قضا در پیشگیری از وقوع جرم گفت: ایجاد امنیت و آرامش پایدار در سطح جامعه از تکالیف اصلی دستگاه قضائی است.



 حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان چرام افزود: باید از ظرفیت مهم نیروهای نظامی وانتظامی در برقراری امنیت و آرامش پایدار در سطح جامعه به نحو احسن استفاده کرد.
وی با تاکید بر جایگاه دستگاه قضائی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهارکرد: تعامل و همکاری همه نهادها با دستگاه قضائی برای پیشبرد اهداف نظام لازم است.
مزارعی صلابت را لازمه کاری نیروهای امنیتی ذکر کرد و گفت: برخورد سریع و قانونی در کمترین زمان ممکن با متجاوزان و مخلان نظم عمومی برای دادگستری یک اولویت است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ظرفیت خوب نیروهای دادگستری استان در زمینه های مختلف گفت: استان طی یک سال گذشته در زمینه های مختلف بویژه کاهش نزاع دسته جمعی، فرایند دادرسی پرونده ها و رای قاطع قضات رتبه های خوبی در سطح کشور کسب کرده است.



ابراهیم فتاح‌پور در این مراسم با اشاره به موضوع جلسه، اظهار کرد: مراسم امروز ما در خصوص تکریم عزیز بزرگواری است که از مسؤولان خوشنام و پای کار شهرستان چرام بودند و سیمای ظاهری وی شخصیت درونش را هم به ما نشان می‌دهد.

فرماندار چرام، عنوان داشت: جناب آقای برازنده دو ویژگی برجسته و ممتاز داشتند یکی اخلاق حسنه، اخلاق نیکی و اسلامی و دیگری برخورد قاطعانه که مردم جز این دو نیز انتظار ندارند.

وی با بیان اینکه اجرای حکم رئیس دادگستری شهرستان چرام همراه با لبخند بود، خاطرنشان کرد: ما از وی و مجموعه همکارانشان در دادگستری شهرستان چرام رضایت کامل داشتیم چرا که در بسیاری از کاستی‌ها و کمبودها کمک کرده و متعهدانه خدمت کردند.

این مسؤول ضمن قدردانی و تشکر از زحمات محمد برازنده رئیس سابق دادگستری چرام، اظهار امیدواری کرد که این مسئول در سنگر جدید همچنان با صلابت و قاطعانه ادامه خدمت دهد و سرافراز باشد، گفت: از طرف دیگر معارفه آقای احمدی را داریم که ان‌شاءالله ادامه دهنده راه آقای برازنده بوده و با تعامل و همکاری خوب در پرتو تدبیر ادامه خدمت دهد.

فتاح‌پور در ادامه سخنان خود به مشکلات دادگستری چرام اشاره داشت و کمبود فضای اداری و نیرو را از جمله این مشکلات دانست و اظهار امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر این مشکلات رفع شود.




مردم شهرستان چرام به دادگستری این شهرستان اعتماد دارند

امام جمعه چرام با ابراز خرسندی از اینکه مردم چرام به دادگستری این شهرستان اعتماد دارند چرا که همه را برابر می‌بیند، گفت: بهترین توفیق برای رئیس سابق دادگستری چرام همین است که مردم از وی راضی هستند.
 حجت‌الاسلام جعفر طزری در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد برازنده رئیس سابق دادگستری چرام، اظهار کرد: امروز نتایج زحمات آقای برازنده در شهرستان چرام به وضوح روشن است و کسانی که تلاش می‌کنند باید تشویق شوند تا خدای ناکرده انسان پرتلاش با انسان کم کار برابر تلقی نشود.

امام جمعه چرام با آرزوی توفیق روز افزون برای رئیس جدید دادگستری چرام به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی و قوه قضاییه اشاره کرد و عنوان داشت: معظم‌له در این دیدار نکته‌ای را فرمودند که در فرمایشات ایشان وجه مشترک بود و نکته این بود که این دو نهاد، مظهر امنیت هستند و جامعه ما امنیت خود را مدیون زحمات این دو نهاد مقدس هست.

وی با بیان اینکه در کنار امنیت، اقتدار هم باید باشد، ابراز کرد: اقتدار با رحمت ملاک است، اینکه انسان بتواند اقتدار داشته باشد، اما موجبات رحمت را هم فراهم کند کاری راحت نیست و انسانی می‌خواهد که بتواند با درایت و لطافت این زمینه را به جود آورد.

طزری با ابراز خرسندی از اینکه این کار در این چندساله به وجود آمده است، متذکر شد: امروز یکی از شرط‌های امنیت، اعتماد است، اگر بحث اعتماد نباشد، زحمات هدر خواهد رفت.

خطیب جمعه چرام با تاکید بر این مطلب که هرکسی می‌خواهد خدمت کند باید اعتماد مردم را جلب کند، اضافه کرد: بدون اعتماد کاری پیش نخواهد رفت و اگر کاری صورت گیرد، چراکه مردم اعتماد نکرده‌اند، کار را قبول ندارند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مردم چرام به دادگستری این شهرستان اعتماد دارند چرا که همه را برابر می‌بیند، یادآور شد: بهترین توفیق برای رئیس سابق دادگستری چرام همین است که مردم از وی راضی هستند.

طزری با تأکید بر اینکه چرام امروز، چرام پنج سال پیش نیست، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی، قدرت برای چپاول نیست بلکه برای خدمت است و این موضوعی است که برخی اشتباه گرفته‌اند.

امام جمعه چرام در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به اهمیت قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه متولی ایجاد امنیت در جامعه بوده و به علت این نقش مهم، عده‌ای به دنبال تضعیف آن هستند چراکه وجود قوه قضائیه را مانع اهداف و برنامه خود می‌دانند.

در ادامه مراسم "یوسف احمدی" به عنوان رئیس جدید دادگستری چرام منصوب و از زحمات "محمد برازنده" رئیس سابق تقدیر شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » رئیس جدید دادگستری چرام منصوب شد
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
احسان صادقی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج یوسف احمدی انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست دادگستری شهرستان چرام راتبریک می‌گویم. ممارست ممتد و آشنایی شما با عرصه قضا، بی‌تردید در معرفی و تبلیغ نظام قضایی مقتدر، قانونمند، سالم و مستقل، سهمی بسزا خواهد داشت. صیانت از حقوق مشروع شهروندان جامعه اسلامی و حفظ حرمت حریم قانون، رسالت بایسته همه ما و از شاخص‌های مهم و بنیادین نظام دینی است.
پایبندی خادمان صادق این مرز و بوم به این رسالت والا، خواست مقام معظم رهبری و موجب آبرومندی هرچه بیشتر نظام اسلامی است. اینجانب در عمل به این وظیفه دشوار و دلپذیر، برای جنابعالی از خداوند سبحان، توفیق و توانایی مسالت می کنم. امیدوارم کوشش بی‌دریغ شما برای انجام این مهم، درس‌آموز و مایه دلگرمی روزافزون باشد.» موفق موید باشید
دکتر عکاشه و کارکنان پزشکی قانونی گچساران
Iran, Islamic Republic of
انتصاب شایسته جناب اقای احمدی را به ریاست دادگستری شهرستان چرام تبریک عرض مینماییم. برای ایشان در تمام عرصه ها بخصوص خدمت صادقانه ارزوی موفقیت داریم.
Iran, Islamic Republic of
به مردم چرام تبریگ میگم بابت این انتصاب..واقعا ایشان لیاقت مدیرکلی دارند..انسانی با درایت متین مردمدار ودر عین حال با سواد و مسلط هستند.
سیاهپور
Iran, Islamic Republic of
جنا ب حاج آقا احمدی اینجانب به نمایندگی از همکاران پرتلاش و خدوم قضات و دادستان های استان شهر کرد ، انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست دادگستری شهرستان چرام که با تکیه بر سوابق و تجاربی که در طول سال های پر افتخار قضایی کسب نموده اید، را تبریک عرض می نماییم .وهمچنیین از خدمات همکار محترم جناب حاج اقایی برازنده نیز کمال تشکر را داریم ، نهایتا برای شما دو عزیز آرزوی موفقیت راخواهنم
Iran, Islamic Republic of
احمدی عزیز خیلی شایسته هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا قاضی احمدی انسانی پاک شایسته و عادل بود و محبوبیت خاصی داشت لیاقتش بیشتر از اینا هم هست
محمدگچساران
Iran, Islamic Republic of
نامش همیشه ماندگار است واقعا قضاوت برازنده او بود
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1