تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۱۹۰۲۵۰

یاسوج در روزهای تعطیل «قفل» می‌شود

۱
۰
کبنا ؛رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: شهر یاسوج در روزهای تعطیل و افزایش مسافرت ها «قفل» می‌شود.
علی اکبری در نشست کار گروه گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: سرویس بهداشتی و نمازخانه ها تا ۳۰ کیلومتری یاسوج وجود ندارد که باعث مشکلاتی برای گردشگران و مسافران شده است.
وی اظهار کرد: یکی از مشکلات این شهر، تجمع گردشگران در پارک ساحلی در روزهای تعطیل است که باعث ایجاد ترافیک در ورودی بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر می شود.
اکبری بیان کرد: ترافیک سنگین در ورودی بیمارستان برای جان بیمارها خظرناک است و از این رو باید برای این مشکل چاره اندیشی کرد.
وی عنوان کرد: بهترین راه حل برای این مشکل تکمیل و راه اندازی پل چهارم بشار است و این پروژه باید از جمله اولویت های عمرانی این شهر قرار گیرد.
اکبری گفت: شهرداری یاسوج با همکاری اتاق بازرگانی این شهر و سایر افراد و نهادها برای نامگذاری خیابانی در تهران به نام یاسوج اقدام کند.
مشاور کمیسیون های تخصصی اتاق یاسوج نیز در این نشست گفت: شهر یاسوج با وجود اینکه یکی از شهرهای پرجاذبه طبیعت گردی ایران است اما هیچ خیابان یا میدان مهمی در آن به نام طبیعت در آن وجود ندارد.
محمد امین منوچهری افزود: با وجودی که پارک بشار سرچشمه اصلی رود کارون است اما اسم بشار در شهر یاسوج جایگاهی ندارد و حتی پارک ها و مناطق اطراف این رودخانه نیز به نام بشار نامگذاری نشده است.
وی اظهار کرد: برخی مناطق گردشگری به بخش خصوصی واگذار شده اما بر کیفیت خدمات نظارت کافی نمی شود که باعث نارضایتی مردم و مسافران شده است.
منوچهری بیان کرد: مسئولان ارشد استان موافق دریافت هزینه برای بازدید از مکان های گردشگری استان هستند اما باید این مکان ها امکانات مناسبی داشته باشند.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اعتبار لازم برای تامین زیرساخت مکان های گردشگری استان اختصاص نمی یابد.
الیاس قبادی افزود: زیرساخت های گردشگری استان جوابگوی گردشگر بیش از شرایط کنونی نیست از این رو نیازی به تبلیغ بیشتر وجود ندارد.
وی اظهار کرد: برخی نهادها و بخش خصوصی می توانند از گردشگری استان درآمد کسب کنند اما برنامه مناسبی در این زمینه وجود ندارد.
قبادی بیان کرد: روش های کسب درآمد از گردشگری بهینه شود.
photo_2016-07-23_02-38-55 photo_2016-07-23_02-38-51 photo_2016-07-23_02-38-43
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یاسوج شهری با یک پل روی رودخانه بشار و با یک ورودی مایه خجالت هست واقعا
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1