تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۹۰۱۷۶

نامه کارگران نفت گچساران در آستانه سفر رئیس جمهور

۱۰
۰
کبنا ؛جمعی از کارگران نفت و گاز گچساران در آستانه سفر رئیس جمهور نامه‌ای را منتشر کرده‌اند که از منظر شما خوانندگان می‌گذرد؛
متن این نامه به شرح زیر است؛
ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی
با عرض سلام
اکنون که پس از چند سال از شروع ریاست جمهوریتان به شهر گچساران قدم گذاشتید خدا را شاکریم.
آقای رئیس جمهور؛اینجا گچساران است،شهری که ثروتش باعث ثروتمندی کشورش است و خود در فقر و فلاکت است.
کارگرانی که در صنعت نفت مشغول کارند بیشترین سهم در تولید و استخراج این ثروت را دارند ولی سهمی از آن ندارند.
آقای رئیس جمهور؛ در ابتدای شروع ریاست جمهوریتان و در بدو ورود رای به ابطال مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد مستقیم دادید که در دولت قبل تصویب شده بود،گناه این مصوبه آن بود که در دولت قبل به سرانجام رسیده بود.دولت قبل با تمام اشتباهاتش در این مورد به درستی گام برداشته بود و قانون برده داری را نقض کرده بود.
آقای رئیس جمهور؛ شما خود حقوق دانید و خوب میدانید که این مصوبه اگر هم خلاف قانون بود،قابلیت اصلاح را دارا بود.چرا دولت شما به مجلس لایحه ارائه نکرد تا قوانین اصلاح شوند ولی متاسفانه هیچ اقدامی حتی در شعار هم ندیدیم و این اقدام در ابتدا شیرینی تدبیر و امید را در دل کارگران زهر کرد.
آقای رئیس جمهور؛ قطعا فیش های حقوقی نجومی مدیران نفتی را ملاحظه کرده اید.آیا میلی به دیدن فیش های حقوقی کارگران نفتی دارید؟ و آیا تحمل دیدن دارید؟
قطعا اگر مشاهده کنید در پشت این ارقام چهره معصومانه کودکانی را خواهید دید که لبخند به لب ندیده اند.کارگرانی را خواهید دید که در گرمای۵۰ درجه و طاقت فرسای جنوب عرق میریزند ولی ارقام فیش حقوقیشان به اشتباه در فیش دیگری ثبت شده است.
آقای رئیس جمهور؛ شما که تصویب میکنید مدیران نفتی جنوب حقوق ۲۴۷۰۰۰۰۰۰ ریالی دریافت کنند و کار آنها را کلیدی پنداشتید آیا برای کارگران نفت جنوب هم امتیازی تصویب کردید؟
در دولت قبل چند صباحی وزارت نفت بدون وزیر اداره شد و رئیس جمهور شخصا در کنار ریاست جمهوری وزیر نفت هم بود،هر چه بگوییم خلاف قانون بود ولی اثبات کردند که کار و صنعت بدون مدیر خواهد چرخید ولی بدون کارگر هرگز!
آقای رئیس جمهور؛ شما چه تدبیر و امیدی برای کارگران دارید؟
همه میدانیم با شعار هیچ مشکلی حل نخواهد شد پس از آن بیزاریم.در عمل خواهانیم که مجددا تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی آغاز و قانون همسان سازی حقوق کارگران اجرا شود که قطعا تاثیر آن را در افزایش روحیه کارگران و نتیجه آن افزایش بهره وری و پیشرفت اقتصاد کشور عزیزمان است را به عینه خواهیم دید.
والسلام
جمعی از کارگران شرکت نفت گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » نامه کارگران نفت گچساران در آستانه سفر رئیس جمهور
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
کارگران نفت /////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran, Islamic Republic of
احسنت . خیلی جالب بود
بینک کار
Iran, Islamic Republic of
با سلام :واقعا که همینطور است بیشترین زحمت کمترین دریافت و از شما برادر محترم نگارنده نامه نهایت تشکر و قدر دانی را داریم
کارمندآبفای شهری
Iran, Islamic Republic of
واقعانامه ی زیباوپرمحتوایی بود کاش یه فکری هم برای کارگران زیرمجموعه ی وزارت نیرووشرکت آب وفاضلاب وآب منطقه ای استان بکنندچون دقیقاماهم همین مشکل روداریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تازه یادش اومده بود
Iran, Islamic Republic of
انشالله وعده ما انتخابات ۹۶ جناب روحانی ببینیم بعد تو اقای زنگنه باز هستید یا نه
رفیق
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شنیدم یکی از موارد نمابندگان رئیس جمهههههور محبببببوب اینکه بررسی کنن عکس العمل مردم در برابر حذف یـــــــــــــــــــــــــــــــــــارانــــــــــــه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برا اونایی می سوزه که با چندر غاز رابانه یه فرصتی پیدا می کردن نون قرضی برا خونشون نخرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یاور نداری نون قرضی را ؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
بی بی 2
Iran, Islamic Republic of
واقعا متن جالب و کامل و حرف دل کارگرانی است که دستشان از همه چیز و همه جا کوتاست ،کارگرانی که خجالت میکشند فیش حقوقی خود را حتی به خانواده خودشان نشان دهند .
Iran, Islamic Republic of
بسیارعالی امیدواریم گوشی شنواوچشمی بینا ودلی مهربان باشدتابتواندمرحمی برآن دستان تاول زده وصورتهای آفتاب سوخته کارگران وراه نجاتی برای درمان این قشرزحمت کش جامعه که دیگران دارندلذت ودلخشوی کارکرداین قشر رامیچشدولی دل این قشرخون وجلوی خانواده شرمنده میشوند خدایاخودت شاهدوناظری به امید روزی که همه نیروهای پیمانکار ی وقراردادی مهررسمی درکارنامه خودثبت کنند ان شاالله
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1