تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۹۰۰۸۱

بیانیه بسیج سازندگی چیتاب در خصوص کشتار مردم کشمیر

۶
۰
کبنا ؛ 
بسیج سازندگی حوزه خاتم الانبیا چیتاب در حمایت از مردم کشمیر بیانیه صادر کرد.
کشتار ظالمانه کشمیر لکه ننگی بر پیشانی بشریت و حقوق بشر امریکایی است، این قتل عام، داغی بزرگ نه تنها بر قلوب مسلمین بلکه بر قلوب انسانیت نهاد.
جانشین بسیج سازندگی حوزه خاتم الانبیا چیتاب  در پی قتل عام و کشتار مسلمانان مظلوم و مردم بی دفاع و بی گناه کشمیر با صدور بیانیۀ تند و شدید الحنی ضمن محکومیت کشتار انسان‌های بی دفاع و بی گناه در کشمیر توسط ارتش اعلام کرد:
بـســــم الله الـرحـمن الـرحـیــم »
«إنــا لله و إنــا الیــه راجـعـون »
قال الله فی محکم کتابه: "مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا "«همانا هر کس، شخصی را بدون قصاص و یا بی آنکه در زمین فتنه و فسادی بر پا کند ، بکشد ، مانند آن است که تمام مردم را کشته است. »
در این بیانیه آمده است: کشتار ظالمانه کشمیر لکه ننگی بر پیشانی بشریت و حقوق بشر امریکایی است، این قتل عام، داغی بزرگ نه تنها بر قلوب مسلمین بلکه بر قلوب انسانیت نهاد.
کشتار وحشیانۀ جمعی از مردم و مسلمانان بی پناه کشمیر، آن هم بدون هیچ گونه جرم و جنایتی، گناهی برزگ و نابخشودنی است که اوج حقارت و وحشی‌گری عاملان سفاک این جنایت هولناک را تحت حمایت و پشتیبانی حاکمان بی مسئولیت آن به نمایش می‌گذارد.

کشتاری که بار دیگر قلوب تمامی عدالت طلبان، حق جویان، آزادی‌خواهان را، جریحه دار و مملو از درد کرد و صد البته دردآورتر و زجر آورتر سکوت زشت و روشنفکرانـۀ جوامع غربی مدعی حقوق انسان ها در قبال چنین جنایاتی که اصلا قابل توجیه و تحمل نیست.
این کشتار ددمنشانۀ ، به دور از هرگونه قاعده و قانون بین المللی و یا آموزه انسانی؛ بار دیگر این واقعیت تلخ و سخیف را نشان دادکه جهان امروز، ملول از دردهای بی شمار انسان به دور از معنویت است.
در ادامه این بیانیه آمده است:  توحیدی فر جانشین بسیج سازندگی حوزه خاتم الانبیا چیتاب ، ضمن اعلام هشدار به سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر، از جمله سازمان ملل متحد، شورای امنیت، سازمان همکاری های اسلامی، برای جلوگیری از ظلم و قتل و غارت مردم بی دفاع کشمیر از " امت بزرگ رسول الله " و تمامی کشورها و دولت های اسلامی، ملت‌های مسلمان به ویژه دولت محترم و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد تا با حفظ وحدت، اتحاد، همبستگی و هوشیاری خود، به وظایف ذاتی، قانونی، اسلامی و انسانی خود در دفاع از مظلوم در برابر ظالمِ متجاوزِ جنایتکار عمل کرده ، تا از تکرار چنین حوادثی پیشگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
بالی بخت چیتاب
سلام
Iran, Islamic Republic of
چین؟؟ لندن؟ بمبئی؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اخ و بهت ایما اخه یکی نیست بیانیه در مورد بدبختی استان بنویسه.مثلا الان بسیج چیتو بیانیه نوشته مردم کشمیر فرقی به حالشون شده؟
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا این دیگه از ..ی بی حد و حصر است . با این مطالب ارزش خودتون را کم نکنید . آخه .. چیه که ب..چی باشه ؟
محمدا
Iran, Islamic Republic of
ماشاله به شماها پس چرا منتظر هستید برید اگر راست میگید
ناظر
Iran, Islamic Republic of
هه هه هه هه
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1