تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۹۰۰۴۳

یادداشت عکاس کهگیلویه و بویراحمدی در آستانه سفر رئیس جمهور

۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حسن غفارى*
روحانى بلندمرتبه جناب آقاى روحانى رئیس جمهور محترم، سلامى دارم وعرضى خدمتتان. شور میهمان دارى وپذیرایى ازحضرتعالى مردم استان کهگیلویه وبویراحمد، به خصوص دولت مردان هم استانى مان را به جنب وجوش واداشته، خیر خبرى است براى ما که آرزویمان همیشه آمدن میهمان است، شوق وذوق کودکیم را هنوز با خبر رسیدن میهمان همراه دارم، وقتى میهمان مى آمد بوى خوش غذا در خانه مى پیچید، نوازش مى شدیم و کمتر در امر ونهى پدرو مادر قرار مى گرفتیم، حرف هاى تازه اى مى شنیدیم و گاهى تو جیبى هایى هم نصیبمان مى شد. بعد ها فهمیدیم میهمان نوازى خلق وخوى همه ى لرهاى این دیار است ویکى از دلایل بدبختى این مردم همین میهمان نوازى است وkohتاکنون هم نتواسته اند آن را در زندگى مدرن امروزى به صنعت گردشگرى تبدیل کنند.
رئیس جمهورمحترم، تصمیم حضرتعالى در تشریف فرمایى به سرزمین ثروتمند با مردمانى گرسنه رامحترم مى شمارم و براین باورم در این سال آخرى شاید براى ما کلیدى نداشته باشید ولى ما مى توانیم براى دور دوم ریاست جمهوریتان کلیدى بر راى صندوق ها باشیم.
جناب آقاى روحانى جهت سلامتى وجودتان وراحتى سفرتان چند نکته دراین خصوص عرض مى کنم
.به کهگیلویه وبویراحمد، سرزمین ذخایر غنى ملى نفت وگاز، آب هاى جارى و جنگل هاى ملى که وارد شدید به شما مى گویند؛ به یاسوج، پایتخت طبیعت ایران خوش آمدید، دروغ گویى با همین جمله براى همه مسافرین این جغرافیا آغاز مى شود، یاسوج شهرى است فاقد پارک محله وبوستان وکمترین فضاى سبز ومیدان درخت کارى شده را دارد، حتى خیابان هایش هم نامى از اجزاى طبیعت ندارند، این نام گذارى به طمع سرسبزى جنگل هاى دورتا دور شهر یاسوج که غالبا در اختیار نظامیان و قبرستان ها هستند، صورت پذیرفته است، جنگل هایى که در تفریح عمومى وگردشگرى، صنعتى وتولیدى نقشى بازى نمى کنند.
جنگل هایى که روزانه به نادانى ویاطمع شخصى افراد درحال سوختن هستند. زباله هاى شهرى، صنعتى وحتى پزشکى این شهر در بلند ترین نقطه جنگلى وکوهستانى شهردفن مى شوند ودردامنه ى آن کوه، آب شرب شهر با اسانس شیرابه ى زباله به خانه هاى مردم مى رود، از این رو خواهش مى کنم براى سلامتى خود آب معدنى همراه  بیاورید.
یاسوج با همه‌ى جمعیت ومهاجر پذیرى اش فقط یک پل ارتباطى دسترسى محلى و بین شهرى دارد، براى هدر نرفتن اوقات در ترافیک، روزهاى آخر هفته را براى مسافرت انتخاب نفرمایید، تا چندروز دیگر نامه هاى بى شمارى که غالبا بیکارنامه وکمک نامه هستند براى شما به نگارش در مى آیند.
مکان سخن رانى شما در حالى مزین به صنایع دستى عشایرى مى شود که گویى هم اکنون هم دل مشغولى این مردم همین منگوله ها و دست بافت هاى عشایرى است. اگر من اختیارى در ساخت دکور محل سخن رانى داشتم براى تریبون شما یک بشکه نفت قرار مى دادم و سکوى سخن رانى شما را همچون دکل نفت طراحى مى کردم تا به مردم دیارم بگویم؛ قبل از آنکه به دیگران باور داشته باشید خود باور باشید.
رئیس جمهور محترم، مردمان گهلیلویه وبویراحمد در آزمون هاى آمارى وآرایى نظام پیشتاز و اول هستندولى در هم سفرگى باآن حقیر وفقیر، خاطرتان درآرامش باد که مردم این دیار استقبال گرمى به عادت همه ى این سال هااز شما خواهند داشت، لطفى بفرمایید به رفتار پیشینیان عمل نفرمایید وسهم مارا در اموال دارى سرمایه هاى ملى نفت وگاز،آب وجنگل افزون فرمایید.

*عکاس
نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » یادداشت عکاس کهگیلویه و بویراحمد به رئیس جمهور
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
Iran, Islamic Republic of
شر نامه بی
محسن
Iran, Islamic Republic of
احسنت براقای غفاری.
وحی رضانژد
Iran, Islamic Republic of
همون امکاناتی هم که یاسوج داره از صدقه سری نفت گچسارانه
کاش صدای درد مرد گچسارانو به گوش رئیس جمهور برسونن
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر برادر محترم جناب اقای حسن غفاری عکاس برجسته
الیم
Iran, Islamic Republic of
انشا اله که عکس هایت هشیار دهنده و نگارشت پابرجا باشد
علیخان
Iran, Islamic Republic of
کاشکی چند تا مسئول مثل آقای غفاری داشتیم که نداریم!!!!!!!!!!! خدایا دیه بسه ....
هاشم پور
Iran, Islamic Republic of
عالیه دوست عزیز امیدواریم گوش شنوایی داشته باشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1