تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۱۸۹۹۰۶

اولین نمایشگاه مدیریت شهری در یاسوج؛ از نمایشگاه‌های جمعه بازاری تا نمایشگاه تخصصی

۰
کبنا ؛اولین نمایشگاه جامع مدیریت شهری کهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها استان در یاسوج برپا شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اولین نمایشگاه جامع مدیریت شهری کهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها استان در یاسوج برپا شد، فرخ قائم‌مقامی رئیس سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار کبنا نیوز، گفت: این نمایشگاه با محورهای؛ تجهیزات و ماشین آلات، تجهیزات پارکی، مبلمان و زیباسازی شهری، فضای سبز شهری، حمل و نقل، ترافیک و علائم ترافیکی، عمران و شهرسازی و صنایع روشنایی برپا شد.
قائم مقامی هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقاء سطح کیفی خدمات شهری در شهرهای مختلف استان دانست و اظهار کرد: تامین مالی و سرمایه‌گذاری، سلامتی، ایمنی و پدافند غیرعامل، بهداشت محیط و مدیریت پسماند، گردشگری شهری، نرم‌افزارها و سیستم‌های هوشمند شهری، امور فرهنگی، آموزش و پژوهش شهری، خدمات ایمنی و آتش نشانی از دیگر محورهای این نمایشگاه است.
قاتم مقامی ادامه داد: خدمات متنوع شامل حمل و نقل و ترافیک گرفته،جمع آوری زباله ،فضای سبز و وسایل تفریحی و بازی پارک ها و سیستم های اتوماسیون طراحی شده است که جهت خدمات بهتر به شهروندان این نمایشگاه افتتاح خواهد شد.
وی به تعداد غرفه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه اشاره کرد و عنوان کرد: نزدیک با ۳ ماه مداوم با هزار و ۴۵۰ شرکت صحبت کردیم که توانستیم با ۳۹ شرکت در ۲۹ غرفه به توافق برسیم که در این بین برخی از شرکت‌ها به صورت تجمعی غرفه گرفته‌اند.
رییس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: شرکت‌های که در این نمایشگاه حضور دارند از سازمان های وابسته به شهرداری های اصفهان ،شیراز و برخی از دیگر کلان شهرها هستند که در زمینه بازیافت، جمع آوری زباله‌ها، فضای سبز که از شرکت های نخبه استان خودشان محسوب می‌شوند.
وی معرفی محصولات تولیدی شرکتها، افزایش فروش و انتقال تجربیات شرکتهای موفق با همدیگر را از جمله مزایای برگزاری این نمایشگاه برشمرد و افزود: متأسفانه مدیران شهری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون استقبال خوبی از این نمایشگاه نکرده‌اند.
قائم مقامی با بیان اینکه از این نمایشگاه سودی به سازمان همیاری شهرداری‌ها نمی‌رسد، اظهار داشت: این نمایشگاه را صرفاً در راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی کردیم و امید می‌رود مسئولان شهری این فرصت را غنمیت بشمارند.
این مسئول با بیان اینکه متأسفانه گاهاً در این استان مشاهده می‌شود نمایشگاه‌های برپا می‌شود که شبیه جمعه بازارها هستند، بیان کرد: نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری را برای اولین بار در این استان برپا کردیم و در آینده نیز نمایشگاه‌های تخصصی دیگری از جمله نمایشگاه گردشگری را صرفاً در راستای توسعه استان راه‌اندازی خواهیم کرد.
وی با ابراز گلایه از واحدهای تولیدی استان، گفت: تولیدکنندگان استان ضمن دعوت‌ از آنها ولی حاضر نشدند در این نمایشگاه شرکت کنند. اگر چه ما معتقدیم تولیدات این استان اولویت اول مسئولان برای معرفی به سایر استان‌های دیگر را دارد.
وقتی نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری با استقبال شهرداران روبرو نمی‌شود
قائم‌مقامی نیز گفت: شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پررنگی در این نمایشگاه نداشتند و شاید به این دلیل باشد که پایان سال مالی است.
بر پایه این گزارش نمایشگاه  «مدیریت جامع خدمات شهری» در  ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۸ تیرماه افتتاح و تا روز پنج شنبه هفته جاری دایر خواهد بود، ضمن اینکه ساعات کاری این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.
DSC_1203 DSC_1205 DSC_1206 DSC_1207 DSC_1208 DSC_1200 DSC_1199 DSC_1195 DSC_1190 DSC_1187 DSC_1182 DSC_1181 DSC_1178 DSC_1175 DSC_1173 DSC_1172 DSC_1168 DSC_1164 DSC_1162 DSC_1152 DSC_1151 DSC_1147 DSC_1143 DSC_1138 DSC_1137 DSC_1133 DSC_1131 DSC_1122 DSC_1120
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1