تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۱۸۹۸۵۱

طعنه عجیب کارخانه‌دار بویراحمدی به استاندار / خادمی: از هیأت دولت درست مطالبه کنیم / کیانی: سفر دولت رویداد تاریخ ساز است

۲
۰
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی بخش خصوصی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف سفر هیأت دولت به استان در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست هم‌اندیشی بخش خصوصی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف سفر هیأت دولت به استان در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
در این نشست که مجید محنایی معاون اقتصادی استاندار و جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی حضور داشتند، فعالان بخش خصوصی دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف اقتصادی و همچنین سفر هیأت دولت مطرح کردند.
بخش خصوصی هماهنگی کامل برای سفر هیات دولت دارد
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این نشست، با بیان اینکه سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد یک رویداد تاریخ ساز خواهد بود، اظهار کرد: بخش خصوصی باید برای این سفر آمادگی داشته باشند و همه تلاش دولت برای رونق اقتصادی است و بخش خصوصی باید از این ظرفیت در راستای توسعه استفاده کند.
کیانی پور بیان کرد: بخش خصوصی برای همکاری در راستای استقبال از هیات دولت با همه امکانات آمادگی دارد.
وی عنوان کرد: این دولت بیشترین همکاری را با بخش خصوصی داشت و در این استان نیز بیشترین تلاش ها و دلسوزی ها برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و تجار صورت گرفت.
کیانی پور گفت: اتاق بازرگانی با کمیته‌های زیر مجموعه برای بر عهده گرفتن مسئولیت استقبال از هیات دولت برنامه ریزی خواهد کرد.
وی افزود: همه فعالان بخش خصوصی، اصناف، تولیدکنندگان و صنعتگران وظایفی برعهده خواهند گرفت.
به گزارش کبنا، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به سخنان نمایندگان بخش خصوصی، اظهار کرد: جلسه‌ای ویژه‌ای با رئیس جمهور در خصوص سرمایه‌گذاری خواهیم گذاشت و در سفر ریاست جمهوری ما هم مثل شماها مطالبه داریم و مطالبه گری خواهیم کرد.
خادمی با بیان اینکه نباید خواسته‌هایمان به شکل بدی از هیأت دولت مطالبه شود، بیان کرد: ما معتقدیم که نقد منصفانه صورت گیرد و ما هم نمی‌گوئیم همه کارهای دولت درست است، اما تخریب نکنید.
وی تاکید کرد: باید هماهنگ حرف‌هایمان را بزنیم، از طرفی پیشنهادهای استان به دولت برای توسعه اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی آماده شده است و به صورت بخشی در روز سفر ارائه خواهد شد.

 نباید انتظار حل همه مشکلات تاریخی این استان را از یک سفر هیات دولت داشت

وی اظهار کرد: تسهیلات مورد نیاز برای رفع مشکلات تولیدکنندگان، کمک های فنی و اعتباری و الزم های قانونی و بالادستی در یک بسته مشخص ارائه خواهد شد.
خادمی بیان کرد: اگرچه نباید انتظار حل همه مشکلات تاریخی این استان را از یک سفر هیات دولت داشت اما این استان مستحق کمک های متفاوت دولت است.
وی عنوان کرد: تاکنون نیز قدم های خوبی برای توسعه اقتصادی و بنیادی استان برداشته شده اما نهایی کردن آنها به پشتیبانی کامل دولت بستگی دارد.
خادمی گفت: در همین زمینه تفاهمنامه های با شرکت های بزرگ دولتی برای سرمایه گذاری در استان منعقد شده که با اجرای آن شرایط توسعه اقتصادی استان فراهم می شود.

آغاز چند طرح بزرگ همزمان با سفر هیات دولت

وی افزود: در ماه های گذشته با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، بنیاد برکت و سایر شرکت ها و نهادهای دولتی سرمایه گذاری تفاهمنامه هایی منعقد شده که اجرای آنها با حمایت دولت میسر می شود.
خادمی بیان کرد: شرکت های تخصصی توسعه ای برای سرمایه گذاری در این استان مکلف شده اند و برخی طرح های ایمیدرو و ایدرو با سفر هیات دولت به استان شروع خواهد شد.
وی عنوان کرد: ساخت مجتمع تجاری یاسوج، کارخانه بزرگ فولاد و چند طرح بزرگ دیگر در همین سفر شروع خواهد شد.
خادمی گفت: بنیاد برکت و مجتمع اقتصادی کوثر نیز برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کرده اند.
وی بیان کرد: تولیدکنندگان، سرمایه های اصلی این استان و مردم هستند که برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال، ایثار کرده اند.

خادمی گفت: استقبال تاریخی مردم از سفر هیات دولت می تواند نقش موثری در جلب نظر سیاست سازان رده بالای کشور برای توجه به استان داشته باشد.
وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست با حضور گسترده و پرشور در استقبال از هیات دولت در آینده توسعه این استان سهیم باشند.
خادمی از فعلان بخش خصوصی خواست تا با بخش دولتی برای استقبال از هیات دولت همکاری کنند و وظایف عمده ای را بر عهده بگیرند.

به گزارش کبنا، همچنین در ادامه این نشست برخی از فعالان بخش خصوصی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

کیهان ایمانی رئیس اتحادیه زنبورداران کهگیلویه و بویراحمد در این نشست خواستار بازنگری در برخی از قوانین بیمه شد.

نماینده بخش کارخانه‌های شن و ماسه نیز در این نشست با ابراز گلایه از تبعیض در بین کارخانه‌داران، اظهار کرد: متأسفانه بعد از انتقال کارخانه‌های شن و ماسه از حاشیه رود بشار به منطقه دیگری با مشکلاتی روبرو شدیم.

وی افزود: امیدوارم برخی از مشکلات خودمانی برطرف شود تا لازم نباشد با حضور اعضای هیأت دولت آن را مطرح کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به این کارخانه‌دار، اظهار کرد: در بحث کارخانه‌های شن و ماسه باید تصمیمی گرفته می‌شد که همه منافع استان در آن دیده می‌شد.

به گزارش کبنا، در این نشست هم حمید طاهری بویراحمدی با لحن شوخی خطاب به استاندار گفت: گول ماها را نخور، مهمان‌نواز هستیم ولی بد بدرقه می‌کنیم.

طاهری در ادامه گفت: انتظار توجه بیشتر از دولت به بخش خصوصی داریم.

 DSC_1210 DSC_1211 DSC_1217 DSC_1220 DSC_1222 DSC_1224 DSC_1228 DSC_1234 DSC_1238 DSC_1240 DSC_1242
نام شما

آدرس ايميل شما

SSSSS
Iran, Islamic Republic of
روحانی ایخو بیا سیچه ؟ هدفش چنه . سیش جلسه گروتیته . سفر تاریخی . خدا وت نخو
ف
Iran, Islamic Republic of
...عادت داره به زدن حرفهای نسنجیده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1