تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۱۸۹۴۰۴

برپایی چادر های نماز در مناطق گردشگری استان

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به همراه امام جمعه شهر سی‌سخت از منطقه گردشگری کوه‌گل دنا بازدید کردند.
امام جمعه سی‌سخت در این بازدید گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهر سی‌سخت، سالانه در فصل‌های بهار و تابستان مسافران زیادی از منطقه کوه‌گل بازدید می‌کنند.
حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد افزود: با مشارکت میراث فرهنگی هر روز نماز جماعت ظهر و عصر در مطقه کوه‌گل برپا می‌شود.
وی با تقدیر از این اقدام شایسته میراث فرهنگی تصریح کرد: همچنین برای پاسخگویی به سؤالات شرعی گردشگران روحانی در منطقه کوه‌گل مستقر می‌شود.
امام جمعه سی‌سخت با تأکید بر اینکه باید مسأله عفاف و حجاب در مناطق گردشگری فرهنگسازی شود گفت: با همکاری میراث فرهنگی تبلیغات میدانی عفاف و حجاب با نصب تابلوها در مسیر کوه‌گل صورت می‌گیرد.
مصباح‌نژاد از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه مسافران تابستان با مشارکت میراث فرهنگی در شهر سی‌سخت خبر داد.
وی اظهار کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و شناسایی استعدادها در زمینه صنایع دستی در خواست کردیم نمایشگاه صنایع دستی در منطقه کوه‌گل ایجاد شود.
سید جهانبخش احمدی معاون توسعه و مدیریت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با بیان اینکه گردشگری امتزاج اقتصاد و فرهنگ است اظهار داشت: ورود گردشگر به استان در راستای اقتصاد مقاومتی می‌تواند راهگشا و کارگشا بوده و به ایجاد اشتغال کمک کند.
وی افزود: در راستای به حداکثر رساندن مشارکت آحاد مردم در فعالیت‌های اقتصادی که به عنوان بخشی از سیاست‌های کلی در حوزه اقتصاد مقاومتی است ضرورت دارد بحث فرهنگسازی و توجه به مقوله فرهنگ در اولویت قرار گیرد.
معاون توسعه و مدیریت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه باید زمینه توسعه گردشگری حلال فراهم شود تصریح کرد: در همین راستا لازم است همایش‌هایی با مشارکت سایر دستگاه‌ها در منطقه گردشگرپذیر سی‌سحت برگزار شود.
احمدی گفت: برای توسعه گردشگری شهرستان سی‌سخت و نیز استفاده از همه ظرفیت‌ها و آماده‌سازی منطقه  در راستای مشارکت در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورت تعامل بیشتر با ایمه جمعه بخصوص در مسائل فرهنگی احساس می شود  .                 وی از برپایی چادر بزرگ نماز در منطقه گردشگرپذیر کوه‌گل خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1