تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۱۸۹۳۶۹

تیشه مدیران به ریشه کارخانه قند یاسوج / پا در گلوی کارخانه نیمه جان / وقتی امضای استاندار اهمیت ندارد

۱۰
۰
کبنا ؛سرمایه‌گذار و مالک جدید کارخانه قند یاسوج از بی‌اعتنایی به مصوبات ستاد رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی مسؤولان انتقاد کرد.
لهراسب باقری امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز به اتفاق نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفتیم تا مشکلاتی را که برخی دستگاه‌ها در مسیر راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج ایجاد می‌کنند به سمع و نظر استاندار برسانیم.bazargani (19)
سرمایه‌گذار و مالک کارخانه قند یاسوج اظهار کرد: این کارخانه به عنوان اولین کارخانه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مادر صنایع استان معروف شده که همه مردم استان به خصوص شهر یاسوج منتظرند تا سرنوشت نهایی آن معلوم شود.
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: همان گونه که خود شما خبرنگاران در آخرین نشست ستاد رفع موانع تولید در استان حضور داشتید، مصوبه‌ای در این کارگروه به ریاست استاندار به تصویب رسید که قرار شد برای راه‌اندازی این واحد مهم تولیدی در استان همه دستگاه‌هایی که مطالباتی داشتند یک سال به سرمایه‌گذار مهلت دهند تا بتواند روی ریل تولید قرار گیرد.
وی گفت: اما نمی‌دانیم چرا در استان ما حتی مصوبات قانونی را برخی زیر پا می‌گذارند و به تصمیماتی که در استان برای رفع موانع تولید گرفته می‌شود دهن کجی می‌کنند.
کارآفرین برتر کشوری در ادامه گفت: همه هدف ما از راه‌اندازی این کارخانه در وهله نخست کمک به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و در مرتبه بعد اشتغال‌زایی برای جوانان محروم این استان بود که اکنون با سنگ‌اندازی برخی مسؤولان مواجه شده است.
باقری تصریح کرد: در استان و در یک نشست مهم و رسمی که برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تشکیل می‌شود و مصوبه‌ای به تصویب می‌رسد چرا باید برخی مدیران زیر مصوبات زده و تصمیمات استان را مورد بازیچه قرار دهند.
وی با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل دستور قاطع برای برخورد با این موضوع خاطرنشان کرد: به همراه نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با استاندار دیدار کردیم که دستور اکید برای برخورد با این مسأله را دادند.
باقری گفت: مدیرکل تأمین اجتماعی بعد از این که در جلسه رفع موانع تولید مصوبه‌ای قانونی تصویب می‌شود؛ مبلغ ۶۵۲ میلیون تومان از حساب بانک تجارت برداشت می‌کند که این خلاف تصمیم‌گیری در یک نشست مهم استانی به شمار می‌رود.
وی با انتقاد شدید از دستگاه‌هایی مانند آب منطقه‌ای و شرکت پخش فراورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: معلوم نیست چرا این مسؤولان به مصوبات قانونی استانی پایبند نیستند و بر خلاف تصمیمات ستاد رفع موانع تولید عمل می‌کنند.
مالک کارخانه قند یاسوج این اقدام برخی مسؤولان از جمله آب منطقه‌ای، شرکت نفت و تأمین اجتماعی را دهن کجی به مصوبات قانونی ستاد رفع موانع تولید در استان دانست و گفت: باید شرایط کشور و استان و فرمانی که برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی صادر شده را در ذهن خود مرور کنند.
کارآفرین برتر هم استانی با بیان اینکه کارخانه در تاریخ اول شهریور امسال به وی واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: به دنبال رونق تولید و اشتغال در استان هستیم و راه خود را با جدیت و قوت ادامه خواهیم داد.
۱۳۹۵۰۴۲۶۰۰۱۰۷۰_PhotoL
به گزارش کبنا، این مصوبات به امضای استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
شیر مرد بویراحمدی جوان کارآفرین باقری
Iran, Islamic Republic of
احتمالا وام دریافتی کم بود
اشنا
Iran, Islamic Republic of
خداوند همیشه طرف حقه اینو یادت باشه مهندس لهراسب ..
Iran, Islamic Republic of
بعضی خیلی متکبر اند متاسفیم
رشید
Iran, Islamic Republic of
..کهگیلویه و بویراحمد روزی بالاخره دست.. از شر این استان وکشور انشاالله کم بشه کی گفته همه جی باید تو..ا باشه حای بسی تاسف داره
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین اشتباه را مرتکب شدید که در این استان سرمایه گذاری می کنید بهتر بود سرمایه و منابع را به استان دیگری ببردید و ببینید چطور موانع را رفع می کردند که یک سرمایه گذار به استانهایشان برود و به همین دلیل است که این استان از لحاظ سرمایه پذیری در آخرین رده کشور قرار دارد چون اکثر مدیرانش کوته بین هستند .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مالکش خودت تنها نیستی نماینده شریف بویراحمد نیز هست با هم . لطفا بیش از این با .. نکنید
محسن
Iran, Islamic Republic of
این همه شلوغ نکن بعد یک سال هم یک دبه دیگه در می اوری!!!!!!
سی سخت نزاد
Iran, Islamic Republic of
بهتر است که مالک جدید کار خانه شفاف بگوید کار خانه را به چه قیمتی خریده ضمنا املا کش حدودا ۲۰ هکتار است
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
نماینده خودش شریک اقای باقریست
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1