تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۱۸۹۳۲۳

تقابل زهرا زمانی و الهام آذرگشسب / زمانی: با کسی دشمنی ندارم / این رفتارها زینبنده شهرداری نیست / دریافت عوارض کیلویی از مردم

۱۳
۰
کبنا ؛نائب رئیس شورای شهر یاسوج گفت: کارکنان شهرداری با رفتار مناسب و اسلامی با مردم صحبت کنند و برخی از رفتار‌ها زیبنده شهرداری و شورای شهر نیست.
yasuj-zamani-parkbanvan (6)
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، زهرا زمانی امروز در سی‌امین جلسه شورای شهر یاسوج که به ریاست هدایت امیری برگزار شد، اظهار کرد: معمولاً شاهد مراجعه افرادتی هستیم که ادعا می‌کنند شهرداری یاسوج توجهی به مصوبات شورای شهر ندارد و اگر این حرف‌ها صحت داشته باشد، خدشه بزرگی بر پیکره و اعتبار شورای شهر خواهد زد.
نائب رئیس شورای شهر یاسوج با انتقاد از شهرداری یاسوج در دریافت عوارض، تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر یاسوج باید برای هر متر از متراژ پروانه سه هزار تومان عوارض دریافت شود، اما متاسفانه شهرداری یاسوج بدون توجه به این مصوبه مبالغ زیادتری اخذ می‌کند و وقتی مردم اعتراض می‌کند، می‌گویند این مصوبه شورا است.
زمانی با ابراز تاسف از برخورد کارکنان شهرداری با مردم عنوان کرد: کارکنان شهرداری با رفتار مناسب و اسلامی با مردم صحبت کنند و برخی از رفتار‌ها زیبنده شهرداری و شورای شهر نیست.
وی همچنین به مصوبه عوارض برای زمین‌های تعاونی اشاره کرد و افزود: برای زمین‌های تعاونی مصوب شد که یک میلیون تومان اخذ شود اما کارکنان شهرداری از همه مردم یک میلیون تومان را می‌گیرند و بدتر اینکه بیان می‌کنند، این پول به حساب شورای شهر واریز در صورتیکه این پول فقط به حساب شهرداری واریز می‌شود و صرفاً برای زمین‌های تعاونی است.
نایب رییس شورای شهر یاسوج در ارتباط با کرایه اخذ شده از کیوسک‌ها در سطح شهر گفت: نرخ کیوسک‌ها خیلی افزایش پیدا کرده است در صورتیکه قرار بود با توجه به مکان کیوسک‌ها افزایش معقول داشته باشیم و اینکه کرایه سال قبل ۸۰ هزار تومان باشد و امسال ۳۴۴ هزار تومان شود، اصلاً منطقی نیست.
زهرا زمانی به بیمه کارکنان فضای سبز اشاره کرد و گفت: برخی از کارکنان فضای سبز شهرداری یاسوج نسبت به عدم پرداخت بیمه و اضافه‌کاری‌شان گلایه کرده‌اند و آنها بیان می‌کنند که بیمه‌شان واریز نشده و هچنین به برخی ۲۰۰ هزار تومان در ایام ماه رمضان پرداخت شده و برخی هم پرداخت نشده است.
زمانی با انتقاد شدید از مدیرعامل فضای سبز یاسوج، گفت: صحبت‌هایی انجام شده و باید این افراد حاضر شوند که آیا این حرف‌ها واقعیت دارد یا خیر؟ اما اگر کارکنان و مدیرعامل فضای سبز اینجوری بخواهند پشت سر اعضای شورای شهر حرف بزنند، سنگ روی سنگ بند نمی‌آید.
وی به صحبت‌های مطرح شده از سوی مدیرعامل فضای سبز اشاره و اظهار کرد: مدیر عامل فضای سبز گفته است من که می‌دانم و فلان شخص و بهمان شخص با من مخالف هستند اما هر کاری دلشان خواست انجام دهند و یا در جای دیگر گفته است اگر همه این ۱۱ نفر توانستند من را برکنار کنند، راست گفته‌اند.
نایب رییس شورای شهر یاسوج گفت: اصلاً بحث تقابل نیست و ما هم دشمنی با کسی نداریم، موضوع نارضایتی مردم است که گلایه دارند و ما هم باید حرف مردم را به مسئولان انتقال دهیم و خواستار بررسی مشکلات آن‌ها باشیم.
زمانی ادامه داد: به ارباب رجوع گفته‌ایم به مدیر عامل فضای سبز بگویید تا به این شکل مشکل شما را برطرف کند و خانم آذر گشسب به ارباب رجوع می‌گوید آن خانم برای خودش گفت که به من امر و نهی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » تقابل زهرا زمانی و محبوبه آذرگشب / زمانی: با کسی دشمنی ندارم / این رفتارها زینبنده شهرداری ن
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
صادقانه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خانم زمانی دستت درد نکنه من از نزدیک شاهد برخورد کارمند شهرداری یاسوج بودم احساس میکنن جای رییس جمهور نشستن وارباب رجوع برده زیر دستشون یکی از کارمندای شهرداری که محاسن سفید دارد شخصا بامن جوری رفتار کرد که از عمر خود پشیمان شدم خدا لعنت کنه ادمی رو که انگار موهای سرش رو اسیاب سفید کرده
مینا
Iran, Islamic Republic of
کاش دیگر زمانیانی در استان باشن تا حق ادمای نو کیسه رو که عقده پست دارن کف دستشون بذاره
تیرتاج
Iran, Islamic Republic of
آخ و جونم ،نمردیم ی حرکتی ازتون دیدیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود....درود
مینا
Iran, Islamic Republic of
شماره ۲ساکن یاسوج نیستم ولی گذرم به شهرداری یاسوج افتاد بخاطر رفتار بد یکی دونفر از کارمندا حالم از شهرداری بهم میخوره
Iran, Islamic Republic of
این حرفهای اخر سالی فقط .. است سه سال کذشت هیچ تعغیری در شهر ایجاد نشد
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما خانم کاردان وکار بلد
وهمچنین درود بر اقای امیری کاردان وسختکوش
رفع بیکاری
Iran, Islamic Republic of
باتشکر ازخانم زمانی درخصوص عوارض پروانه ساختمانی
امیری
Iran, Islamic Republic of
خانم آذرگشسب مدیرکل فضای سبز ، یه سری هم به شرف آبادبزن فکرکنم مردم اونجاهم حقی برای داشتن فضای شبز داشته باشن، شهرک میلاد ، کوی آزادگان ، کوی مخابرات
نيك پي
Iran, Islamic Republic of
خطاب به خانم آذرگشسب مدیرعامل محترم سازمان پارکهاو فضای سبز شهر یاسوج: هرچند در این مدت کلیه اعضای شورای شهر یاسوج به طرق گوناگونی با پیگیری مطالبات قشر زحمت کش شهرداری و فضای سبز و تبلیغ و رسانه ای کردن این موضوع و همچنین خودنمایی در انظار عمومی،سعی و تلاش دارند به گونه ای نظر مردم را به سمت خود معطوف نمایند تا جایگاه خودشان را در شورای آینده تضمین نمایند و هرچند پیگیری عده ای از دوستان در شورا از سر دلسوزی و منطقی می باشد اما لازم است که حضرتعالی(خانم اذرگشسب) بدور از مسائل حاشیه ای و توجیه نمودن کارهای خود، فکری به حال قشر زحمت کش سازمان پارکها و فضای سبز باشی و به دور از باندبازی و بزن وو ببند سیاسی مطالبات به حق این قشر زحمت کش را پرداخت نمایی موردی از آشناییان هست که مطالبات به حق خود را از سال ۱۳۹۱ تاکنون دریافت ننموده است و با .. متفاوت ایشون را..یدین به شهردار محترم و شهردار هم بالعکس...
لازم باشد مستندات پیگیری و . های انجام شده را در سایت های محلی قرار میدم....
مهمان
Iran, Islamic Republic of
کار رسانه ای به صورت حرفه ای حکم میکند که منبع خبر قید بشه این خبر را از رو سایت فصلی نو برداشته این و یه ذره دستکاری کردید و به شعور مردم توهین شده است تو این خبر
Iran, Islamic Republic of
خانم زمانی اگه میتونستی حق خودت رو میگرفتی
حق مردم پیشکش
خانم زمانی بلندگوی دیگران نباش ناسلامتی نفر اول انتخابات بودی
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1