تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۱۸۹۰۵۸

شورای نگهبان هیچ باجی به جناح سیاسی نداده است

۱
۰
کبنا ؛
مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان لنده گفت: شورای نگهبان افتخار می‌کند که در پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب تاکنون باجی به هیچ ابرقدرت و یا جناح سیاسی نداده و با صلابت از مأموریت خطیر خود که همان حفاظت و پاسداری از نظام، انقلاب و قانون اساسی بوده دفاع کرده است.
ابراهیم علیزاده امروز در دیدار امام جمعه موقت شهر لنده با تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مأموریت اصلی خود را حفظ دستاوردها و استقلال نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌داند.
وی افزود: پاسداری از این انقلاب کار ساده و آسانی نیست اما همراهی و همگامی نهادهای انقلابی باعث شده در طی این سه دهه عمر پر فروغ انقلاب شورای نگهبان بتواند به وظایف خود به درستی عمل کند.
مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان لنده تصریح کرد: عملکرد شورای نگهبان در چند دهه گذشته بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند این نهاد انقلابی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری چگونه توانسته در سخت‌ترین شرایط تصمیمات و نظرهای کاربردی اتخاذ نماید که ضربه‌ای به اقتدار و صلابت نظام اسلامی زده نشود.
علیزاده در ادامه یادآور شد: هر انتخابات عرصه‌ای برای بروز توطئه‌های مختلف دشمنان برای نفوذ در ارکان این نظام بوده ولی دقت و توجه نهاد شورای نگهبان و اقدام به موقع این نهاد چنان عرصه را بر دشمنان تنگ کرده که مخالفت‌های آنان را به همراه داشته است.
وی خاطر نشان کرد: شورای نگهبان افتخار می‌کند که در پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب تاکنون باجی به هیچ ابرقدرت و یا جناح سیاسی نداده و با صلابت از مأموریت خطیر خود که همان حفاظت و پاسداری از نظام، انقلاب و قانون اساسی بوده دفاع کرده است.
مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان لنده ادامه داد: وقتی دشمن از عملکرد شورای نگهبان ابراز ناراحتی می‌کند یعنی شورای نگهبان در مأموریت خود موفق بوده هرچند این موفقیت‌ها نباید زمینه‌ای برای غفلت شود، هرگاه دشمن از ما راضی بود آن وقت باید به دنبال کوتاهی‌ و قصور در عملکرد این نهاد باشیم.
علیزاده در ادامه گفت: یکی از ارکان شورای نگهبان شبکه ناظران شورای نگهبان بوده که با رصد موضوعات مختلف و برنامه‌ریزی‌های متفاوت در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و ... این نهاد انقلابی را یاری می‌رسانند.
وی به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ۹۴ اشاره کرد و افزود: دو انتخابات سرنوشت‌ساز در سطح کشور با بهترین شیوه ممکن برگزار گردید که این خود برگ زرینی در افتخارات نظام و انقلاب و شورای نگهبان بوده است.
علیزاده تصریح کرد: شرایط انتخابات و حساسیت‌آن مأموریت شورای نگهبان را دشوارتر کرده بود چراکه در این عرصه حتی هیأت‌های اجرایی حاضر به تأیید و عدم تأیید نامزدهای انتخابات نشده‌ بودند و توپ را به زمین شورای نگهبان انداخته بودند.
مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان لنده در ادامه ضمن تقدیر از حضور مردم در این عرصه‌ سیاسی و سرنوشت‌ساز کشور گفت:امیدواریم با تبعیت از فرامین ولایت بتوانیم در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام بیش از پیش تلاش و همت خود را دوچندان نمائیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه حرف .. مگه میشه شورای نگهبان ازجناح خاصی حمایت .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1