تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۱۸۸۹۸۰

نظر هدایت‌خواه در باره فیش‌های نجومی + جوابیه فرمانداری لنده

۵۳
۰
کبنا ؛فرمانداری لنده به سخنان هدایت خواه در خصوص فیش‌های نجومی واکنش نشان داده است.
بعد از اظهارات ستار هدایت‌خواه پیرامون فیش‌های نجومی در گفت‌وگو با خبرنگاران روابط عمومی فرمانداری لنده به آن پاسخ داده است که در ادامه می‌آید.
فیش‌های نجومی مصداق فساد اداری، دنیا طلبی و پیمان قدرت و ثروت است
سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فیش‌های نجومی مصداق عینی فساد اداری، دنیا طلبی و پیمان میان قدرت و ثروت هستند.
ستار هدایت خواه سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، ضمن اشاره به فیش‌ها و حقوق‌های نجومی در کشور گفت: موضوع فیش‌ها و حقوق‌های نجومی را باید از منظر‌های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
وی افزود: اگر از منظر اداری بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم که بیانگر فساد اداری و نا‌سالم بودن سیستم اداری در کشور است.
سخنگوی اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم این موضوع را از منظر فرهنگی نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم نیز نشان دهنده روحیه دنیا طلبی در بخشی از مسئولین جامعه ما است که در حال سوق دادن جامعه به سمت دنیا طلبی و اشرافیگری است.
وی تاکیدکرد: از لحاظ سیاسی نیز این موضوع نشان دهنده پیمان میان قدرت و ثروت است که برخی از صاحبان قدرت متاسفانه از فرصت مسئولیت‌هایی که دارند سوء استفاده می‌کنند تا پایگاه اقتصادی خودشان را تامین کنند که در واقع در مقاطع سیاسی از این پایگاه به نفع جریان خود و علیه جریان مخالف استفاده کند.
هدایت خواه اظهارکرد: از منظر بین المللی نیز این موضوع متاسفانه باعث می‌شود که چهره نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر بسیاری از مردم دنیا که جمهوری اسلامی را الگوی خود می‌دانند مخدوش شود.
این فعال فرهنگی تاکید کرد: متاسفانه این اتفاق بسیار بد و ناگوار بوده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید با این مسئله به صورت جدی پیگیری و با عوامل برخورد شود و اموال کسب نیز به بیت المال بازگردانیده شوند.
به گزارش کبنا، بعد از سخنان ستار هدایت‌خواه پیرامون فیش‌های نجومی روابط عمومی فرمانداری لنده جوابیه زیر را به رسانه‌ها ارسال کرده است.
جوابیه فرمانداری لنده درباره اظهارات دکتر هدایت خواه درباره فیش‌های نجومی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنده در خصوص اظهارات ستار هدایت خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس در باره فیش‌های نجومی با ارسال جوابیه‌ای نسبت به سخنان وی واکنش نشان داد.
متن این بیانیه به شرح زیر است،
جناب آقای هدایتخواه: رطب خورده کی تواند منع رطب کند؟ آری کارگزاران نظام اسلامی ملزم به رعایت تمام معیارهای حق و حقیقت در چارچوب حوزه اجرایی خود هستند. دولت تدبیر و امید در راستای دغدغهٔ به حق رهبر فرزانه انقلاب و در مسیر تحقق مطالبات معظم له، با پرهیز از هوچی‌گری اولین گام را در این مسیر با صلابت برداشته و تعدادی از کارگزاران خاطی را عزل نموده وبرخوردبا مابقی را نیز در دستور کار دارد. این از پوین‌های مثبت این دولت می‌توان قلمداد کرد. دولتی که شفافیت را در دستور کار قرار داده است. دولتی که دسترسی به آمار و اطلاعات و عملکرد مجموعهٔ خود را حق مردم می‌داند. اتفاقا اگر جانب انصاف را رعایت نمایید تمامی مبالغ دریافتی و آنچه را که شما فیش‌های نجومی نامیده‌اید از درون و بطن نهادهای اجرایی یعنی دولت و با هدف برخورد به بیرون درز شده است.
اما کاش نگاه علی گونه حضرتعالی به این قضیه خاص تبدیل به یک بام و دو هوا نمی‌شد. امام علی (ع) در خطبه ۲۱ نهج البلاغه می‌فرمایند: «فَإِنَّ اَلْغَایَهَ أَمَامَکُمْ وَ إِنَّ وَرَاءَکُمُ اَلسَّاعَهَ تَحْدُوکُمْ تَخَفَّفُوا تَلْحَقُوا فَإِنَّمَا یُنْتَظَرُ بِأَوَّلِکُمْ آخِرُکُمْ أقول إن هذا الکلام لو وزن بعد کلام الله سبحانه و بعد کلام رسول الله صلى الله علیه و اله بکل کلام لمال به راجحا و برز علیه سابقا فأما قوله علیه السلام تخففوا تلحقوا فما سمع کلام أقل منه مسموعا و لا أکثر محصولا و ما أبعد غور‌ها من کلمه و أنقع نطفت‌ها من حکمه و قد نبهنا فی کتاب الخصائص على عظم قدر‌ها و شرف جوهر‌ها»
آنگاه که خبر پیمان شکنان به ایشان رسید این خطبه را ایراد فرمودند: آگاه باشید! شیطان حزب و طرفداران خویش را بسیج کرده و سپاه خود را گرد آورده است تا بار دیگر ستم را به جایش برگرداند و باطل را به جایگاه نخستینش‏ باز فرستد. به خدا سوگند آن‌ها هیچ منکرى از من سراغ ندارند.
انصاف را بین من و خود حاکم‏ نساختند، آن‌ها حقى را مطالبه مى‏کنند که خود آن را ترک گفته‏اند. انتقام خونى را مى‏خواهند که خود ریخته‏اند، اگر (در ریختن این خون) شریکشان بوده‏ام پس آن‌ها نیز سهیمند و اگر تنها خودشان ‏مرتکب شده‏اند کیفر مخصوص آنهاست. مهم‌ترین دلیل آنان به زیان خودشان تمام مى‏شود، از پستانى شیر مى‏خواهند که‏ مدتهاست‏ خشکیده، بدعتى را زنده مى‏کنند که زمانهاست از بین رفته. چه دعوت کننده‏اى؟! و چه اجابت کنندگانى؟! دوران مسیولیت حضرتعالی در مقام وکیل المله و ارزیاب و ناظر بر بیلان کاری دولت قبل لبریز است از مماشات و تسامح.
کاش فساد‌ها ی کلان اقتصادی و رانت‌های میلیاردی را مثل امروزتان رصد می‌کردید. با یک محاسبه سرانگشتی دریافتی‌های نهصد و پنجاه مدیر متخلف برابر است با یک دو هزارم تنها یک اختلاس دورهٔ حضرتعالی. می‌دانید حجم اختلاس بابک زنجانی معادل دریافتی بیست هزار سال یک کارمند با حقوق پنج میلیونی بوده است؟ سنسور‌ها و شاخک‌های حضرتعالی فقط در مواقع خاصی ردیابی می‌کنند. خداوند به همه ما توفیق عنایت فرماید تا از جاده انصاف خارج نشویم.
روابط عمومی فرمانداری لنده
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
چه بی ربط
خورزو
Iran, Islamic Republic of
آخه لنده چیه که حالا فرمانداریش بخواد به دکتر هدایت خواه بتازه .... ///، مصداق همون مثل مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه هستش ... جمع کن بابا فرمانداری لندی
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
دراینکه شاخکهای هدایتخواه گزینشی عمل میکنه شکی نیست
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری لنده چنه ک دوباره بیانیه هم ایده؟؟!!!
///
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی لنده بجای بیانیه دادن مشکلات مردم را پیگیری کند
Iran, Islamic Republic of
ایگم خدایا شکر
مه لنده هم فرمانداری داره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایی فرمانداری لنده چه به این کارا گه جوابیه میده اخه //
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حفظ آبروی مؤمن آنقدر ارزش دارد که خداوند آن را خود بر عهده گرفته است. پیامبراکرم (ص) در حدیثی می فرمایند: از خداوند درخواست کردم که در روز حساب، حسابرسی امت را به خودم واگذار کند که بندگان اگر لغزشی داشتند آبروی من پیش پیامبران پیشین نرود. خداوند پاسخ داد حساب آنها را خودم به عهده می گیرم که اگر لغزشی داشتند آبرویشان پیش تو نرود . کاش همه به مخلصی دکتر هدایت خواه بودند.
خدا حفظ کند اورا برای این انقلاب .
علي
Iran, Islamic Republic of
اگه کاسه ای زیر نیم کاسه ات نیست چته داری بال بال می زنی .کارتو انجام بده نترس فعلا سراغت نمیان جناب فرماندار.البته فکر کنم لنده خوب نیست چونه بویراحمدو میزنی نه؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حتمآ بین کارکنان ///خبری بوده که جوابیه صادر کرده وگرنه آقای هدایت خواه که اسم جایی را نیاورده
555
Iran, Islamic Republic of
////هم خودشیرینی کرده که یعنی ما هم طرفدار دولت تدبیر و امید هستیم بابا شما چرا بیانیه صادر می کنید
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری لنده با پاسخ به این و اون شهرتون ساخته نمی شود.
رحیمی دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
فیش های نجومی مدیران دولت تدبیر و امید مصداق بی عدالتی محض ، تبعیض و پایمال کردن حقوق مردم است و شما آقای فرماندار محترم دنبال پاک کردن صورت مسئله و فرافکنی نباش.
Iran, Islamic Republic of
اگه جواب نمیدادی میگفتن لالی.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای فرماندار هنوز وقت هست که انشاالله اینها هم به همان مرتبه دوهزار برسند نگران نباش فقط بلدید در چنین مواقعی بروید سراغ نهج البلاغه
Iran, Islamic Republic of
احسن به این جواب قاطع
بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه ؛ //(همفکرانت) حتی صلاحیت اظهارنظر درباره فیش های حقوقی را ندارید //در دوران ۸ سال /و /به ///تا قرنها //نخواهد شد لطفا ساکت شوید شاید زمانی برسد که زمینه محاکمه //شماها فراهم شود
بویرحمدی مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
احتمالا در فرمانداری لنده یاحقوق های نجومی وجود دارد یا مبلغی از ان حقوقهایی که توسط مدیران دولت تدبیر وامید دریافت شده عاید انها شده است وگرنه دلیلی ندارد که فرمانداری که به کمترین مشکلات مردم شهرستان توجه نمی کند در خصوص دانشمند ارزشمند جناب اقای دکتر هدایت خواه که یک اندیشمند ملی است اظهار نظر می کند
مشرق
Iran, Islamic Republic of
والا من نمیدونستم فرمانداری لنده تا این حد پیشرفت داشته آفرین آفرین / همیشه فک میکردم یه اتاق درب و داغون و یه نفر که مسئولش هست ...
علي فر مون از چنارستان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر هدایتخواه وبر اندیشه شما وفکر شما
خانقلی خان
Iran, Islamic Republic of
از جوابیه های دوستان که فرمانداری لنده را به باد تمسخرو تحقیر گرفتند مشخصه که حس قوم گرایی و ناسیونالیستی در وجودتون موج میزنه اولا زمانی که لنده بخشدارمرکزی داشت یاسوج خالی از سکنه بود دوما آقای هدایت خواه خیلی برج بلندی نیست که شما اینقد تند انتقاد میکنید در زمان همین پاکدستان بود که مملکت را به تاراج بردند کسی صداش درنیومد ونگران نشستن یک آقا برروی صندلی یک خانم بودند که مبادا اسلامی که اونا ازش نام میبرند به خطر بیفتد .
مرگ برافراطیون
Iran, Islamic Republic of
هدایت نبایداظهارنظرکنه.احمدز نژاد ویارانش وتفکراتشون واسه ابدتمام
علیرحم
Iran, Islamic Republic of
..
به اونا چه مربوطه
به این میگن ..باز کردن
Iran, Islamic Republic of
ای مگس،عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست /عرض خود میبری وزحمت ما میداری !!!
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار. حتما. شما هم از حقوق نجومی توی دولت تدبیر امیدت هم بهرمند هستی
قهرمان
Iran, Islamic Republic of
همتون سر و ته یک کرباسید.یکی از یکی خرابتر.
فقط جانم فدای رهبرم که مثل کوه استوار این کشور رو با درایت امن نگه داشته به برکت امام زمان و دین اسلام.
اگر این رهبر بزرگوار ما نبود امثال شما راست و چپ ها بلایی سر این مملکت می آوردید که اون سرش ناپیدا
نورالله
Iran, Islamic Republic of
مگه لنده هم فرماندار داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشی هجیر
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این فرماندار ...راستی جناب هدایت خواه این موارد از دولت خودتان بوده چرا همون موقع حساسیت نشان ندادی
واقعيت
Iran, Islamic Republic of
بله سابقه ف...هم اینه ک قبلا راننده بوده در فرمانداری دهدشت
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
مگه لنده کجای استان هست که فرمانداری داره..ایا مگه همان شهرستان بهمیی هست
لنده
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندارشما بتونید خیلی هنر کنید همون زیر دستان خود را اصلاح کنید که قبلا درفرمانداری دهدشت حتی یه نامه عادی نمیتونست بنویسه وحالا شما آوردیش درلنده ودرمجموعه خودت پست بهش داری که به دلیل عدم آگاهی به کار خود وزارت کشور را کلا زیرسوال بود.....
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا سایت کبنا با این همه محافظه کاری
کارمند
Iran, Islamic Republic of
فیل را نعل ایکنن پشه کوره هم پاشه ایگره ایگو یکیشه بزه ایچو. حالا شده حکایت فر..
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
دل ...ر کلو کلو ایکنه برای حقوق نجومی. ایشان به خاک پای دکتر هم نمی رسه
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
لنده کی فرمانداری درست کرد. که پا به پا ی دکتر می زاره
دارکوب
Iran, Islamic Republic of
جبهه پایداری و..ش فقط جا .. به حرفی که میزنن ندارن در عملکردهاشون همه چیز مشخصه
محمد
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری لنده چی نشنیدم فرمانداری لندن ؟به حق چیزهای نشنیده بابا یه فکری به حال مردم کنید که ان همه وعده دادید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
وای خدا، بابا به متن عربی نگاه کنین که اشتباه اوردن، متن یه چیزه ترجمه یه چیز دیگه...بابا اون متن کلام امام علی نیست بلکه کلام شارح نهج البلاغه بوده...دقیقا مدل اینه که طرف بخواد ایه قران بیاره برعکس بره حرفای علامه طباطبایی در تفسیر بیاره وفک کنه این متن قرانه....بابا بگو فرمانداری لنده مگه مجبوری حرف بزنی...چطوری متوجه این گاف بزرگگگگگگ نشدن....
سعید بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درسته ما آقای هدایت خواه رو قبول نداریم ولی فک نکنم آقای هدایت خواه به حوزه ثلاث مربوط باشه. باید بویراحمد سرحد(یاسوج) و بویراحمد گرمسیر(دهدشت) توسط حوزه ثلاث ..بشه چون هیچوقت متحد نیستند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
احسن به فرماندار-هدایتخواه اقیانوسی از بیت المال در دوران خودتون تلف شد .
Iran, Islamic Republic of
آخه برادر برو خرابی های لنده را درست. کن چکار بویراحمد داری کمی هم استراحت کن تا فردای قیامت کمتر از ت سوال وجواب بکنن
س
Iran, Islamic Republic of
والا نمیدونم چی بگم درموردای جملات اقای فرماندار .من که طرف دار اقای هدایت خوا ونیستم شهرستانم جداست ولی چی گفته ای بنده خدا مگه مخاطب خاص بودی که بهت بر بخوره ..اخه برادر دکتر هدایت خواه درمورد فیش های نجومی که همه ای روزا صحبت میگنن حرف زده .دروغ نمیگه که ..
باران 1
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر روابط عمومی لنده .!!!
خوب فرمودی !!
راست میگه کسی که خورش ماهی ۴۰ میلیون حقوق میگیره چه به این حرفا!!!
همشون هم میگن حق ماست !!!
پس حق بقیه کجا رفت؟؟؟؟!!۱
Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار احسنت به این جوابیه.بالاخره جواب اینها را یکی باید بدهد حالا یا فرماندار لنده و یا هرکس دیگر مهم این است که حضرات فکر می کنند خودشان راست کردارند و دیگران همه بدکاره،و مردم هم نمی دانند که چه خبر است اما با این جوابیه ها باید برجک او نا را بزنیم .افرین بر تو
Iran, Islamic Republic of
اقای روابط عمومی صد حیف ایشان از گروه خاصی جانب داری نکرده
اهالی سپیدار
Iran, Islamic Republic of
اگردریافتی هدایت خواه درچهارسال پیش ازدانشگاه علوم پزشکی رادیدید اون وقت خودتون قضاوت کنید فقط یک قلم ۶۰۰۰۰۰۰۰۰میلیون تومان
محمد
Iran, Islamic Republic of
اخ سی لنده که دح فرماندار درست کرده و نظر ایده
Iran, Islamic Republic of
من خودم کل فامیلمون اصلاح طلب هستیم. اما بخوایم از دید مردم و شعار های آقای روحانی نگاه کنیم و متحجرانه از حزبمون طرفداری نکنم، این دولت روحانی برای مردم هیچ کاری نکرده فقط شعار بوده و شعار . تو همه چیز گشتیم.مذاکره رو سبزی فروش سر کوچه ما هم بلده. نتیجه اش مهمه که چیزی نتونستن.
کرمی
آقای هدایتخواه گفتند دریافت این حقوق های نجومی رویه غلطه، دیگه از زمان حال یا زمان گذشته در این مصاحبه خبری نیست . ببخشید شما چرا بهتون برخورد ؟؟؟ ضمناً بهتره در خصوص مطالب و فرموده های معصومین دقت لازم را داشته باشید که اگه بخشی از مطالب دستاویز قرار بگیرد و از دیگری غفلت شود انسان هلاک خواهد شد . بنا به فرموده مولای متقیان امام علی (ع) بزرگترین گناه کوچک شمردن گناه است . شما دارید گناه حقوق های نجومی را با مقایسه با اختلاس ، کوچک جلوه میدهید آیا این مصداق فرموده مولا امیرالمومنین (ع) نیست ؟؟؟؟؟(کوچک شمردن گناه )
در ضمن اونایی که خبر از فرمانداری لنده ندارن بهتره سطح علمی تاریخیشونو بالا ببرن ببینن منظور از بخش ثلاث چی هست
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به نا شناس،کاری به اصلاح طلبی تو نداریم اما خواهشا بیشتر تحقیق کن تا از نتایج مذاکرات بهتر با خبر شوی
حمید
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این جوابیه حیف که حرف حق تلخه
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری لنده!!!!!!!!!!!داداش برو مشکل مردم را حل کن شما راچه به این حرفاااااا
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1