تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۸۸۶۳۳

بازدید وزیر صنعت از بزرگترین مجتمع ورزشی کشور در یاسوج

۰
کبنا ؛مهندس نعمت‌زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت از بزرگترین مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی جنوب کشور بازدید کرد.
لهراسب باقری با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در امر ورزش چندان سودآور نیست، اظهار کرد: با علم به این مطلب صرفا برای توسعه ورزش این استان اقدام به احداث این پروژه کرده است.
وی با تاکید برا ینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که به دلیل کمبود امکانات و فضاهای مناسب ورزشی نتواسنته‌اند آنگونه که باید و شاید در میدان مختلف ورزشی خودی نشان بدهند، تصریح کرد: با افتتاح این مجتمع عظیم ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف قادر خواهند بود با استفاده از امکانات بسیار پیشرفته این مجتمع ورزشی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابند.
کارآفرین بر‌تر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مجتمع ورزشی و تفریحی بعنوان بزرگ‌ترین مجتمع جنوب کشور هم اکنون بیش از ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: عملیات اجرای این مجتمع در سال ۸۴ آغاز شد و روند اجرایی این طرح تا سال ۸۸ ادامه یافت که پس از پنج سال تعطیلی، روند اجرایی آن مجددا در سال جاری آغاز شده است.
وی اظهار داشت: این طرح با سرمایه گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت ارزشمند و درخشان بانک تجارت اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه ۱۳۸۴ به وسیله دکتر علی آبادی وزیر وقت تربیت بدنی کلنگ زنی شد.
باقری با بیان اینکه، این مجتمع عظیم با دارا بودن چهارده بخش با مدرن‌ترین مصالح روز دنیا ساخته شده که در تمامی بخش‌های آن از مجهز‌ترین و بروز‌ترین وسایل استفاده شده است افزود: دستگاههای بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت‌های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.
مدیر عامل مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با تاکید بر اینکه با بهره داری از این پروژه عظیم ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول بکار می‌شوند گفت: بخش‌های بولینگ، صخره نوردی، استخر کودکان و رستوران گردان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شوند.
باقری، سوئیت‌های مجهز، رستوران شیشه‌ای، کافی شاپ، ورزش‌های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، شهر بازی و سالن همایش را از دیگر بخش‌های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور برشمرد و اظهار داشت: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی را دارد.
گفتنی است در این بازدید نعمت‌زاده با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندس لهراسب باقری برای احداث چنین مجموعه عظیم و باشکوهی اظهار امیدواری کرد که در مراسم افتتاحیه مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری حضور داشته باشد.
baghrei (1) baghrei (2) baghrei (3) baghrei (4) baghrei (5) baghrei (6) baghrei (7) baghrei (8) baghrei (9) baghrei (10) baghrei (11) baghrei (12) baghrei (13) baghrei (14) baghrei (15) baghrei (16) baghrei (17) baghrei (18) baghrei (19) baghrei (20)
نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » بازدید وزیر صنعت از بزرگترین مجتمع ورزشی کشور در یاسوج
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران چقدر فهیمند اکه هیچ اعتراضی به آمدن وزیر به شهرهای دیگر استان نمیکنند ولی خدا نکنه وزیری به گچساران بیاد امید ندارم منتشر کنید
دکتر
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا که مهندس باقری پاینده باشند و مایه‌ی افتخار بیشتر برای استان شوند.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه خانواده باقری را بخاطر این تاسیسات با هر قصد و نیتی که باشد.
Iran, Islamic Republic of
تروخدا از دستاوردهایی اگه اومدنشون داشتم حرف بزنید؟؟؟//
کل زمانی که ایشون صرف استان ما کردن یک روز بود و همش در حال جابجا شدن بودن و خبری از تصمیم گیری یا اقدام خاصی نداشتن پس اومدنشون چه سود؟؟؟؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1