تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۱۸۸۶۰۶

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های جامعه بهزیستی در یاسوج (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در یاسوج افتتاح شد.
سید علی موسوی‌امجد در حاشیه این مراسم با تبریک هفته بهزیستی به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی به نمایش عموم گذاشته شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته بهزیستی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی متولی امور بهزیستی کودکان  و زنان بی‌سرپرست و معلولان و مددجویان خود در عرصه‌های مختلف بوده و دامنه فعالیتش بیش از ۱۷۰ مورد را شامل می‌شود.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عوامل بسیاری در به وجود آمدن جامعه هدف سازمان بهزیستی دخیل هستند.
موسوی‌امجد در ادامه به برنامه‌های سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی اشاره و یادآور شد: طرح غربالگری شنوایی و بینایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌های ژنتیکی و ... در سطح جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی بوده که در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی نیازمند مشارکت و همراهی مردم و مسؤولان بوده که در این زمینه شهرستان لنده در سطح استان پیشگام است.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع مناسب‌سازی معابر ویژه سالمندان و جانبازان و معلولان اشاره و گفت: این مهم تنها ویژه این قشر از افراد جامعه به تنهایی نبوده و همه ما نیازمند توجه ویژه به رفت و آمد و عبور و مرور خود در سطح جامعه هستیم.
موسوی‌امجد تصریح کرد: شاید امروز ما گذشتگان را به خاطر عدم رعایت اصول مناسب‌سازی معابر زیر سؤال ببریم، باید بدانیم که اگر ما هم نتوانیم در این زمینه اقدام قابل توجهی انجام دهیم آیندگان ما را زیر سؤال خواهند برد.
وی ادامه داد: ما باید دیدی آینده‌نگر داشته باشیم و با برنامه‌ریزی صحیح در جهت رفع مشکلات و معضلات جامعه برآییم.
این مقام مسؤول در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سیاست توانمندسازی معلولان و جامعه هدف از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بهزیستی است که در طی سال‌های اخیر به آن توجه جدی شده و شهرستان لنده هم از آن برخوردار شده است.
موسوی‌امجد با تکرار این جمله که نمی‌خواهد گذشته را زیر سؤال ببرد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب‌سازی معابر در گذشته رتبه آخر را داشته ولی امروز به سطح خوبی از ساماندهی معابر و مبلمان شهری رسیده‌ایم که باید در جهت توسعه آن حرکت کنیم.
وی در ادامه به لزوم مشارکت خانواده‌ها و مسؤولان در راستای پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی اشاره و گفت: اگر خانواده و جامعه به وظایف خود عمل نکند پسماند آن به بهزیستی بر می‌گردد.
موسوی‌امجد در پایان گفت: ما باید با دید آینده‌نگر به بهزیستی نگاه کنیم و بهزیستی را با عنوان پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی نگاه کنیم.
 
IMG_9495 IMG_9499 IMG_9508 IMG_9512 IMG_9518 IMG_9521 IMG_9523 IMG_9527 IMG_9533 IMG_9537 IMG_9547 IMG_9549 IMG_9551 IMG_9557 IMG_9560 IMG_9563 IMG_9565
نام شما

آدرس ايميل شما

پالیزیان
Iran, Islamic Republic of
بچه های غرفه عالی بودن
دمشون گرم.امروز کلی مطالب جدید ازشون یاد گرفتم.چقدر هم باحوصله جواب میدادن.جا داره همین جا ازشون تشکر کنم??????
انصاری
Iran, Islamic Republic of
عااااااالی بود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1