تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۸۸۵۸۸

گشتاسبی رئیس شورای تخصصی ورزش کهگیلویه ویویراحمد شد

۳
۰
کبنا ؛جلسه انتخابات رئیس شورای تخصصی ورزش استان کهگیلویه ویویراحمد برگزار شد.
در این جلسه که با حضور سید احسان امیر حسینی رئیس دبیر خانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگلیویه و بویراحمد، عزیز خانی معاون مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از مدیران ورزش استان برگزار گردید در ابتدا رئیس دبیر خانه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگلیویه و بویراحمد با بیان اینکه جنبش اصلاح سبک زندگی در شرایط کنونی از مهم‌ترین سیاست‌های بخش ورزش و جوانان است بیان داشت: برای توسعه برنامه‌های سلامت محور لازم است ورزش را به عنوان یک عنصر پیشگیری در کنار بهداشت سلامت روان در اولویت قرار داد.
احسان امیر حیسنی افزود: نقش پرر نگ سلامت با رویکرد ورزش می‌تواند سدی محکم در برابر معضلات اجتماعی باشد و ما باید در این زمینه به دنبال نهادینه کردن این امر مهم در بین خانواده‌ها باشیم.
وی در ادامه گفت: سلامت جسمی فرد با عوامل روانی و محیط اجتماعی وی در ارتباط است و نقش ورزش در بهبود سلامت اجتماعی روانی جامعه بسیار تاثیر گذار می‌باشد.
سپس عزیز خانی به مهم‌ترین شاخص ارزیابی در فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و اولویت‌ها مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی است.
عزیز خانی به نقش ورزش همگانی در فضای اجتماعی جامعه اشاره کرد وافزود: نقش ورزش همگانی در فضای اجتماعی می‌تواند کمک شایانی در حفظ آرامش اجتماعی، همدلی و یکپارچگی مردم برای زندگی بهتر و امید و نشاط در جامعه را ایفا می‌کند.
وی توسعه ورزش همگانی، پیگیری شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی، انعقاد تفاهم نامه و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری را از دیگر اولویت‌های حوزه ورزش بیان کرد.
در پایان این مراسم این مراسم انتخابات برگزار و شهلا گشتاسبی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش استان کهگیلویه ویویراحمد انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن محمود نژاد
Iran, Islamic Republic of
خانم گشتاسبی از مدیران شایسته استان هستند
Iran, Islamic Republic of
سلام انتخاب سرکار خانم شهلا گشتاسبی رو تبریک میگم امیدوارم با نصب العین قرار دادن تعالیم عالی اسلام موفق باشند محبوبه رجبی گچساران
گچ
Iran, Islamic Republic of
دروود بر طایفه بزرگ و اصیل کشتااس
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1