تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۱۸۸۴۶۷

جای خالی تاجگردون / طعنه حاج عدل به حاج زارع / وزیر و سال آخر دولت / جواب معنادار وزیر به کیانی

۱۹
۰
کبنا ؛سفر وزیر صنعت و معدن به استان کهگیلویه و بویراحمد با حاشیه‌های همراه شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سفر محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن به استان‌ کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت و این سفر نیز با حاشیه‌های روبرو شد.
نعمت‌زاده با دو ساعت تأخیر وارد یاسوج شد
بنابر این گزارش، در این سفر غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ، استاندار، معاون اقتصادی استاندار، مدیران صنعتی و جمعی از خبرنگاران وزیر صنعت و معدن را همراهی کردند.
نعمت‌زاده با دو ساعت تأخیر وارد یاسوج شد و در بدو ورود از کارخانه سیمان یاسوج بازدید کرد.
پروازهای هوایی وزیر صنعت برای رفع مشکلات زمینی کهگیلویه و بویراحمد
*وزیر صنعت و معدن همچنین با پرواز هوایی شهرک صنعتی گچساران را مورد بازدید قرار داد، بطوریکه خبرنگاران گچساران به شکل هوایی وزیر صنعت را هم ندیدند.
* وزیر صنعت در بازدید از تولیدی دنا صنعت یاسوج از خانواده خسرو باقری به دلیل تحمل سختی‌ها برای رونق تولید و اشتغالزایی در یاسوج قدردانی و تشکر کرد. وی در ادامه از بخش‌های مختلف مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج بازدید کرد و در ادامه به کارخانه سینره رفت.
*نعمت‌زاده با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان عکس یادگاری انداخت.
جبار کیانی: آقای وزیر شما پیر صنعت هستید / وزیر: من پیر نیستم
به گزارش کبنا، وزیر صنعت و معدن در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد و درد و دل‌های آنها را هم شنید.
*جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این نشست با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن زیرساخت‌های لازم صادرات، توان رقابت در مارتن توسعه را با سایر استان‌های دیگر را ندارد.
*وی از ضعف مدیریتی در راه‌اندازی نمایشگاه بین‌الملی استان کهگیلویه و بویراحمد سخن به میان آورد و گفت: وجود این نمایشگاه به عنوان ضروری ترین زیرساخت توسعه صادرات و تولید با مشکل زمین روبرو است و از طرفی ما آمادگی سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان در این نمایشگاه را داریم.
کیانی البته هم گفت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که نمایشگاه بین‌المللی ندارد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حین سخنرانی جبانی کیانی گفت: همه چیزها را گفتی، اجازه بده ما هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
انتفاد تند باقری از دیودیده
*در ادامه نشست فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با وزیر صنعت، لهراسب باقری رئیس اتاق تعاون صحبت‌هایش را خطاب به وزیر مطرح کرد، دیودیده به باقری گفت: لطفاً حرف‌هایت را خلاصه کن که باقری در جواب دیودیده گفت: شما هر چه گفتید و کار کردید، نتیجه‌ای نداد، اجازه بده تا ما حرف‌هایمان را بزنیم.
*به گزارش کبنا، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ نیز خطاب به وزیر گفت: کهگیلویه بزرگ شهرستانی کاملاً معدن خیز و صنعتی است و معتقدم که اگر ۴۰ بار رئیس جمهور هم به این استان بیاید فایده‌ای ندارد و از آقای وزیر که پدر صنعت، معدن و بچه مسلمان است خواهشاً می‌کنم که خودشان فکری به حالت صنعت و معدن این استان بویژه کهگیلویه بزرگ کنند، چرا که درد و درمان را وزیر صنعت و معدن به خوبی می‌شناسد.
وی تاکید کرد: از دولت و وزیر می‌خواهم که فکری به حالت صنعت کهگیلویه و بویراحمد بویژه کهگیلویه بزرگ کنید تا حداقل مردم من بعد زندگی راحتی داشته باشند.
روی کلمه «بزرگ» هم حساس هستید / اگر آقای زارعی قبول کنند در دیشموک معدن نیترات است

به گزارش کبنا، وقتی که عدل هاشمی نام کهگیلویه بزرگ را برد، یکی از حاضرین با لحن شوخی گفت، «بزرگ» که عدل هاشمی در جواب او گفت: روی کلمه «بزرگ» هم حساس هستید و اگر با این کلمه مشکل دارید فکری در این رابطه هم می‌کنیم. غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: آقای هاشمی کلمه «بزرگ» را با لفظ خاصی بیان کردید.
*هاشمی در ادامه صحبت‌‌هایش گفت: در دنیا ۴ معدن نیترات وجود دارد که اگر آقای زارعی[نماینده بویراحمد و دنا] قبول کنند یکی از آنها در دیشموک است.
* جبار کیانی وزیر صنعت را خطاب قرار دادند، شما پیر صنعت کشور هستید که وزیر به او گفت: من پیر نیستم.
جای آقای تاجگردون خالی است
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، وزیر صنعت و معدن بعد از شنیدن فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: جای آقای تاجگردون در اینجا خالی است البته دو روز پیش با هم بودیم.
نعمت زاده در ادامه گفت: امسال سال خاصی است، سال آخر دولت است و باید جمع‌بندی کنیم و به مردم بگوییم که آیا حرف زده‌ایم یا عمل کردیم.
وی تصریح کرد: پس از برجام شرایط بسیار خوبی داشتیم که خودمان هم این همه دستاورد را باورمان نمی‌شود. ایران احترام پیدا کرده است و در گذشته که در سطح بین‌الملل قبل جواب ما را نمی‌دادند امروز وزیر خارجه ما خانم مرکل را مورد خطاب قرار می‌دهد که چرا برخی حرف‌ها را می‌زنید.
نعمت‌زاده بیان کرد: تا دیروز اگر راست راه می‌رفتیم به ما می‌گفتند کج راه رفتی و شرایط بدی برای ما به وجود آوردند ولی در حال حاضر ارتباط ما با دنیا به گونه‌ای دیگر شده است.
این مسؤول افزود: کار خود را پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از روز ۹ فروردین شروع کردیم که مهمترین آن کمک به رونق تولید بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: پس از این فرمان با همراهی معاون اول رئیس جمهور هفت تا هشت مورد ابلاغ برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی داشتیم که با با برگزاری کار گروه‌های رفع موانع تولید در صدد عملیاتی کردن این فرمان هستیم.
 
به گزارش کبنا، در ابتدای جلسه فعالان اقتصادی با وزیر صنعت و معدن از ورود برخی خبرنگاران به دلیل کمبود جا ممانعت شد که با رایزنی خبرنگاران به سالن جلسه راه پیدا کردند.
DSC_0777 DSC_0780 DSC_0785 DSC_0790 DSC_0793 DSC_0801 DSC_0803 DSC_0807 DSC_0808 DSC_0809 DSC_0814 DSC_0815 DSC_0818 DSC_0824 DSC_0830 DSC_0835 DSC_0838 DSC_0846 DSC_0847 DSC_0852 DSC_0853 DSC_0856 DSC_0857 DSC_0865 DSC_0872 DSC_0873 DSC_0884 DSC_0886 DSC_0892 DSC_0899 DSC_0908 DSC_0919 DSC_0952 DSC_0959 DSC_0976 DSC_0984 DSC_0988 DSC_0990 DSC_0992 DSC_0996 DSC_0999 DSC_1009 DSC_1021 DSC_1026
نام شما

آدرس ايميل شما

آرو
Iran, Islamic Republic of
این دفعه تاجگردون نبود. آبروریزی کردین. همه باهم دعوا داشتن و بهم می پریدند.
گچساران اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حالا معلوم شد که چقدر دکتر تاجگردون وزن دارند اگر ایشان بودند قطعا قضیه فرق میگرد ولی در نبود ایشان معلوم نشد که انگیزه چی بوده چرا اومد چطور رفت فقط چند عکس یاد گاری گرفته شد و ی پرواز هوایی وی جلسه قاطی پاطی که هر کی برا خودش حرف زد واخرش هم نتیجه ای گرفته نشد
مهران
Iran, Islamic Republic of
باز هم که علیبازی حضور داره!!!!!!!
بویراحمداصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چه ابروریزی . بسیار هم خوب بوده اهدافی که از این سفر بود تامین شد چون فقط گچساران بصورت هوایی بوده ابروریزی شده این جلسات و بازدیدها برای بیان مشکلات استان است نه ای/// همدیگر باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم راننده اقای هاشمی انجا چکار می کند جلوتر از همه می ره تو دوربین
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی افتخار کل استان است
گهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
مشخص شد که کهگیلویه نماینده مقتدری داردکه حاضر نیست به کسی باج بدهد وانشاءالله حق مردم کهگیلویه را خواهد گرفت ،ونخ نما شد که بعضی ها چقدر با کهگیلویه مشکل دارند ، که حتا حاضر به شنیدن نام کهگیلویه بزرگ هم نیستند.
کریم
Iran, Islamic Republic of
حواستون بود تاجگردون چرا نبود؟ نتایج و دستاوردهای این سفر چی بود؟ دید و بازدید؟ عجب آدم زیرکیه تاجگردون. قطعا نیومدنش علت خاصی داره.
جک
United States
حاج عدل برا قرارگاه خوبه بدرد مجلس نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
البته وزیر در اوایل صحبت خود گفتن که جای تاجگردون خالیه
ممدو
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد مردان شیر میدان حاج زارعی
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه تکراری شناسایی شد ........................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اره تاجگردون ۸۰کیلو وزن داره.بابا هر چی بویراحمدیه زارع گذاشته تو ادارات تاج هم فقط حرف میزنه.۰
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون دیگه وزنه ای نیست برا هیچ کس نه دولت و نه ملت اون خطابه نوشتن به رییس جمهور که مردم فکر کنن تاجگردون بفکر مردمه اینم از آنهمه فاملیگری و تبعیض که در گچساران بیداد میکند ...
دکتر
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس لهراسب باقری مرد متعصب نسبت به استان که اگر کارهای ایشان نبود وزیر کدام صنعت را می‌خواست ببیند
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل هاشمی، شجاع و مقتدر
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل اول کاری نشون داد که دیگه :
این توبمیری از اون توبمیری ها نیست.
درود بر حاج عدل.
درود بر کهگیلویه بزرگ
سعید
Iran, Islamic Republic of
من فقط برای///استان متاسفم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسن دیودیده شریف و بزرگوار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1