تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۱۸۸۴۰۸

همایش بزرگ حجاب و عفاف در گچساران

۰
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش بزرگ عفاف و حجاب که در مصلی امام خمینی (ره) گچساران برگزار شد، اظهار داشت: خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند و حجاب مسئله مهمی است که از درون خانواده‌ها شکل می‌گیرد و رعایت آن نه‌ تنها برای زنان بلکه مردان هم شامل می‌شود.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی با شیوه‌ها و روش‌های مختلف درتلاش برای خارج کردن جوانان ما از مسیر اصلی انقلاب و کشاندن فرهنگ غنی جامعه به بیراهه است.
وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه، عنوان کرد: عفاف و پاکدامنی مورد تأکید دین مبین اسلام و مهم‌ترین عنصر شخصیت زنان در جامعه اسلامی به شمار می‌رود و ایجاد امنیت اجتماعی و هویت بخشی از کارکردهای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.
وی در ادامه با اشاره به برخی بیانات رهبرمعظم انقلاب در مورد رعایت حجاب و عفاف در جامعه، گفت: عفاف و حجاب بانوان باعث افتخار، سنگین شدن آبرو، حفظ کرامت و ارزش آنها در جامعه خواهد شد و متقابلاً عدم رعایت حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و سیاست جامعه را نیز در پی خواهد داشت.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان افزود: رعایت حجاب و عفاف در ایجاد آرامش، امنیت و استحکام نهاد خانواده‌ها نقش بسزایی دارد و در حقیقت تقویت و تعالی نهاد خانواده و احیای هویت واقعی یک زن مسلمان با بهره گیری از سیره فاطمی علیهاالسلام و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب درجامعه میسر خواهد شد.
حسینی صدر درادامه ورود ماهواره‌ها به کانون خانواده‌ها را یکی از دلایل بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه برشمرد و اظهارکرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بدنبال تغییر رفتارها، آرمان‌ها، تضعیف روحیه انقلابی و ایجاد انحراف در خط و مشی انقلاب هستند.
وی با تاکید براینکه تغییر و تخریب سبک زندگی اسلامی و ایرانی خانواده‌ها از خطرناک‌ترین پیامدهای شبکه‌های ماهواره‌ای است، اظهار کرد: رویکردی که در شبکه‌های ماهواره‌ای به چشم می‌خورد نشان از تلاش دشمنان برای هویت زایی فرهنگی، فروپاشی بنیان خانواده ها و ایجاد سستی در باورهای دینی و مذهبی ملت بزرگ ما دارد که برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید هوشیارانه عمل کرد.
حسینی صدر خاطر نشان کرد: امروز وجود امنیت و سلامت اخلاقی مورد تائید مردم و نیاز مبرم جامعه است و بانوان ایران اسلامی باید با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) به حجاب، عفاف و ارزش‌های والای اسلامی پایبند باشند.
گفتنی است در این همایش نمایشگاه جنگ نرم، زن و خانواده باهدف ترویج فرهنگ رعایت پوشش اسلامی، پیشگیری و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برپا شد.
گزارش: حبیب قلندری
۰ ۱ ۲ IMG_1478 IMG_1485 IMG_1489 IMG_1495 IMG_1499 IMG_1502 IMG_1505 IMG_1512 IMG_1516 IMG_1530 IMG_1532 IMG_1542 IMG_1554 IMG_1561 IMG_1567 IMG_1569 IMG_1580 IMG_1590 IMG_1625 IMG_1627 IMG_1629 IMG_1631 IMG_1635 IMG_1637
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حجاب نباید اجباری باشد حیا و عفاف از حجاب مهمتر است برخها خانمها حجاب دارند اما عفاف ندارند اما برخی خانمها چادر نمی زنند ام عفاف دارند
رها
Iran, Islamic Republic of
بنازم مادرهایی را که در اروپا زندگی میکنن وحفظ عنف وحجاب میکنن بدون اجبا ر اون حجابه
Iran, Islamic Republic of
تا تاجگردون نماینده است این ,,,,,,,,,,وجود دارد
رزمنده دلسرد
Iran, Islamic Republic of
تا کی همایش؟ خروجی این همایشها چیه؟عفاف کجا بود؟زنان و دختران با یه وضعیت در اجتماع ظاهر میشن که اصلا هر کس را مات میکنند!!!!باید اول فکری به حال غیرت مردان کرد .مردها خودشون باعث میشن زنان و دختران هر طوری دوست دارند پوشش داشته باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بی حجاب ها همیشه کارهایشان راتوجیه می کنند مگه میشه بی حجاب بودوحیا وعفاف هم داشت .هیچکدوم بدون دیگری ارزشی ندارند.البته کسی که باحجاب است شایدیکبارهم اشتباهیکندولی ازشرم حجابش باطنش پاک میشودوکسی که دلش پاک وباحیاباشه اگه بی حجاب باشه خودبخودبرروی باطنش اثربدمیگذاره.
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1