تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۱۸۸۴۰۷

دولت با تمام وجود از بخش خصوصی حمایت می‌کند‌/کارخانه قند یاسوج احیا می‌شود

۰
کبنا ؛وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت با تمام وجود از بخش خصوصی حمایت می‌کند و سیاست دولت پس از برجام افزایش سرمایه‌گذاری و تولید است.
به گزارش  کبنا نیوز از یاسوج، محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در بازدید از کارخانه دنا صنعت یاسوج با بیان اینکه دولت در شرایط برجام بنا دارد تولید را رونق دهد، اظهار داشت: دولت از تولید و صادارات حمایت می‌کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دولت با همه توان مشغول به فعالیت است، گفت: سرمایه‌گذاری باید از سوی بخش خصوصی انجام شود و دولت نیز از بخش خصوصی حمایت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت تبدیل کانال‌های آبیاری به لوله است، عنوان کرد: قرار است در استان خوزستان در ۵ هزار هکتار زمین کشاورزی آبیاری لوله‌ای انجام شود.
IMG_4615
نعمت‌زاده بیان کرد: لوله بی  آر پی توسط یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شیراز تولید شد و  دولت این سرمایه‌گذار را  به احداث این کارخانه در زابل استان سیستان و بلوچستان تشویق کرد و چندی پیش این کارخانه افتتاح شد.
وی تصریح کرد: دولت هم اکنون این سرمایه‌گذار بخش خصوصی را به احداث کارخانه در خارج از کشور تشویق کرد.
وزیرصنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: فعالیت‌های صنعتی برای کشور باقی می‌ماند و دولت باید بخش خصوصی را برای ورود به فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی پیشتیبانی کند.
وی با بیان اینکه زمینه کار در استان کهگیلویه  و بویراحمد زیاد است، تاکید کرد: این استان در حوزه معادن ظرفیت زیادی برای کار دارد و باید فعالیت‌های اکتشافاتی را  در آن تکمیل کنیم.
نعمت‌زاده با بیان اینکه خاک دهدشت برای احداث کارخانه آجر ارزشمند است و  چنین خاکی کمتر پیدا می‌شود، تصریح کرد: باید از ین نوع نعمت‌های خدادای بیشتر بهره مند شویم.
وی عنوان کرد: هر چند استان از فعالیت سرمایه‌گذارن بخش خصوصی بیشتر حمایت کند بخش خصوصی نیز رغبت بیشتری برای فعالیت پیدا می‌کنند.
نعمت‌زاده اظهار داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد به خاطر شرایط جغرافیایی کمتر عمران و آبادانی داشته است اما بعد  از انقلاب توجه بیشتری به آن  شده است.
وی تاکید کرد: همه باید کمک کنیم که کارخانه قند که نماد صنعت استان است دوباره احیا شود و هیچ کاری بهتر از کارآفرینی و خدمت به مردم نیست.
نعمت‌زاده با بیان اینکه رتبه بیکاری در کهگیلویه وبویراحمد در بین ۳۱ استان کشور ۲۹ است، عنوان کرد: سیاست دولت پس از برجام افزایش سرمایه‌گذاری و تولید است و سرمایه‌گذاران باید در این زمینه اقدام کنند و دولت هم از آنها حمایت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1