تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۱۸۸۰۸۰

زمانی: ضعف مدیریت فضای سبز یاسوج مشهود است / فروغ‌فر: نگرش‌ مدیران در باره یاسوج تغییر کند

۶
۰
کبنا ؛نایب رئیس شورای شهر یاسوج با انتقاد از مدیرعامل سازمان فضای سبز و پارک‌های یاسوج گفت: ضعف مدیریت فضای سبز پایتخت طبیعت ایران مشهود است.
زهرا زمانی امروز در نشست شورای شهر یاسوج اظهار داشت: فضای سبز بسیاری از بلوارهای شهر یاسوج خشک شده در حالی در صورت نبود این مشکل در تعطیلات عید فطر بسیاری از مسافران و گردشگران می‎توانستند در این بلوارها اسکان یابند تا مجبور نباشند در محل‌های که حتی امنیت لازم را نداشت چادر بزنند.
وی عنوان کرد: قبل از تعطیلات عید فطر طی بازدیدی که داشتم سرویس بهداشتی میدان راهنمایی پشت بانک ملی قفل شده و روشنایی نیز نداشت و در ایام تعطیلات و ورود این همه گردشگر نیز مراجعه کردم دیدم هیچ تغییری شکل نگرفته و این سرویس‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
زمانی ابراز کرد: مقصر خواندن سایر دستگاه‌ها و مسئولان توسط شورای شهر و شهرداری به نوعی خود را تخلیه روحی کردن است وگرنه ضعف واحدهای مختلف به وضوح نمایان است و نباید دیگری را در کم کاری خود شریک کنیم.
این عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: برخی از سرویس‌های بهداشتی پارک‌های شهر یاسوج قفل و برخی نیز شاهد صف‌های طویل مسافران و گردشگران بودند که این مسئله زیبنده شهر زیبایی همچون یاسوج که عنوان پایتخت طبیعت را با خود دارد، نیست.
زمانی با انتقاد از خلع‌ید برخی از پیمانکاران بخش‌های مختلف مکان‌های اسکان گردشگران قبل از تعطیلات عید فطر بیان کرد: در صورت اقدام به موقع مدیریت فضای سبز نیازی به خلع‌ید نبود.
وی خواستار تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات زیرساختی شهر یاسوج شد و گفت: به طور حتم در صورت ملزم کردن مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی توسط این کارگروه شاهد رفع کمبودها و نارسائی‌ها به مرور زمان هستیم.
*نگرش شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شهر یاسوج مطلوب نیست‌
دیگر عضو شورای شهر یاسوج نیز گفت: نوع نگرش اعضای شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شهر یاسوج به عنوان پیشانی استان مطلوب نیست.
‌مرتضی فروغ‌فر‌ اظهار داشت: تامین زیرساخت‌های توسعه گردشگری در شهر یاسوج نیازمند تخصیص اعتبار لازم توسط مسئولان متولی از جمله شورای برنامه‌ریزی استان است.
وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج و مرکز استان بودن ابراز کرد: یاسوج متعلق به تمام استان بوده و نمی‌توان این شهر را به یک منطقه خاص شناخت بلکه از جای جای استان در این شهر سکونت دارند و باید به آنان خدمات مطلوئب ارائه شود.
فروغ‌فر نگاه منفی برخی از اعضای شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد را نسبت به شهر یاسوج گناه نابخشودنی خواند و گفت: برای توسعه و آبادانی استان و شهرمان راهی جز تعامل و همدلی نداریم و تا مادامی نگاه‌های منطقه‌ای و قومی را تغییر ندهیم شاهد توسعه و شکوفایی نخواهیم بود.
این عضو شورای شهر تصریح کرد: با شعار دادن و برگزاری نشست‌های متعدد نمی‌توان مشکلات موجود در زمینه تامین زیرساخت‌ها را رفع کنیم بلکه پیشنهاد می‌شود مسئولان استانی طی نشستی با حضور رسانه‌ها دعوت تا کمبودها و نارسائی‌ها شناسایی و راهکار رفع آنان مشخص شود.
فروغ‌فر خاطرنشان کرد: وقتی که بیش از ظرفیت موجود یاسوج گردشگر و مسافر وارد شهر می‌شود به طور حتم شاهد یکسری نارسائی‌ها و کمبودها هستیم ولی باید سعی شود با همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی این مشکلات به حداقل برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اقای فروغ فر روشنفکر ابادش می کند جان خودت دلت خوش است جمع کن برو
Iran, Islamic Republic of
فضای سبز که منشا حیات است در شهر یاسوج در حال نابود شدن است
بوراحمدب
Iran, Islamic Republic of
درودربرخانم زمانی خداوکیلی ماازصمیم قلب راضی هستیم وپشیمان نیستیم که بهش رای دادیم انشالا که موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
حرفاتون همش رنگ وبوی. میده . شمافقط . میزنید اگ مدیر فضای سبز ازخودتون بود ک اینجور حرف نمیزدید من پشیمانم که به شما رای دادم . چون بارهادیدم ک مدیرفضای سبز شخصا با کارگرا مشغول بکارن
شهر زیبایم یاسوج?
Iran, Islamic Republic of
وصعت فضای سبز و پارکها با این جمعیت و با وجود این همه مسافر واقعا کمه.....ولی همین مقدار کم خیلی زیبا و عالی مدیریت میشه .سر سبزی هم در حد فوق العاده هست ...انچه بد و راضی کننده نیست دیگر خدمات رفاهی است ک واقعا در اون زمینه ها کم کاری شده مثل نبود توالت واقعا فاجعه است ...
ممدو
Iran, Islamic Republic of
گریه ام میگیره برای مردمی که مرکز استان را به دست امثال جناب // سپرده اند وووووووووووووووووووو
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1