تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۱۸۷۹۳۰

بی‌تدبیری‌ها ادامه دارد / مسئولان پاسخگو باشند / از مسافرت به یاسوج پشیمان می‌شویم(+عکس)

۶
۰
کبنا ؛ 

وضعیت خدمات‌دهی در اماکن گردشگری یاسوج صفر است و وضعیت سرویس‌های بهداشتی به‌گونه‌ای است که انسان را از مسافرت به یاسوج پشیمان می‌کند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن آب و هوای متفاوت سردسیری و گرمسیری در فصول مختلف سال می‌تواند پذیرای گردشگران زیادی باشد.

قطعا جذب گردشگر و توریست مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری است که استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن نعمت‌های فراوان خدادادی از حداقل‌های امکانات بی‌بهره‌ است.

نبودن زیرساخت‌های مهم گردشگری از دغدغه‌های تمامی مسؤولان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بوده و هست و در تمامی جلسات با تاکیدات موکد خود بر این مهم صحه می‌گذارند.

 


 
با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلات عید سعید فطر کهگیلویه و بویراحمد خصوصا دو شهرستان بویراحمد و دنا به دلیل شرایط آب و هوایی در فصل تابستان پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران است.

طی دو روز اخیر مسافران زیادی به پایتخت طبیعت ایران وارد شدند تا از آب و هوای متبوع و خدادادی تعطیلات خود را سپری کنند اما غافل از اینکه اماکن گردشگری و تفریحی این شهر از زیرساخت‌های اولیه محروم مانده است.

با ورود مسافر به پارک‌ها و اماکن گردشگری قطعا از ضروری‌ترین امکانات آب شرب و سرویس‌های بهداشتی است که مسافران گلایه‌های زیادی در این خصوص دارند.

وضعیت نامناسب و غیربهداشتی و تاسف‌بار سرویس‌های بهداشتی دو پارک مهرورزی و ساحلی جای تاسف دارد که مدیران ما تنها به فکر ورود مسافر به شهر هستند و شاید به اینکه مسافر و گردشگر خدمات می‌خواهند توجه و اقدامی نکردند.

مدیران استانی و شهرستانی همواره در تمامی جلسات کارگروه گردشگری و ستاد اجرایی خدمات سفر از نبود و کمبود سرویس‌های بهداشتی در اماکن گردشگری و تفریحی سخن می‌گویند و برنامه‌ها و مصوبات در حد صحبت طرفین باقی می‌ماند.

صف‌های طولانی سرویس‌های بهداشتی، عدم آب شرب، زمین‌های خیس شده، وجود زباله‌ در پارک‌ها از جمله دغدغه‌های مسافران است که خود عاملی برای فراری دادن مسافر و گردشگر به پایتخت طبیعت ایران است.

همه مدیران و مسؤولان در این خدمات‌دهی ضعیف و مشکل‌دار سهیم هستند از شهرداری گرفته تا ستاد خدمات سفر استان و شهرستان، فرماندار، استاندار و دیگر مسؤولان همه باید پاسخگوی این همه بی‌تدبیری باشند که مسافران عید فطر امسال همچون سال گذشته سرگردان و جویای یک باب سرویس بهداشتی هستند.

 


 
وقتی امروز وضعیت تاسف‌بار سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها را مشاهده می‌کنیم یاد این سخن می‌افتیم که «آزموده را آزمودن خطاست»اینکه اشتباه گذشته تکرار شود برای مدیران و مسؤول اصلا قابل قبول نیست چرا که در سال گذشته مسافران و گردشگران هم مشکل سرویس بهداشتی داشتند و امروز نیز هم با این مشکل روبرو هستند.

یک شهروند اصفهانی که از وضعیت سرویس‌های بهداشتی بسیار گلایه داشت به فارس گفت: متاسفانه زمانی که می‌خواهیم استراحت کنیم حتی اگر روی آسفالت باشیم هم آن مکان را خیس می‌کنند تا کسی نتواند بنشیند.

وی ادامه داد: وضعیت خدمات‌دهی در اماکن گردشگری یاسوج صفر است و وضعیت سرویس‌های بهداشتی به گونه‌ای است که انسان را از مسافرت به یاسوج پشیمان می‌کند.

 در ساعات پایانی شب دوم تعطیلات عید سعید فطر صف طولانی سرویس‌های بهداشتی آقایان توجه همگان را جلب می‌کرد به گونه‌ای که هرکس می‌آمد سراغ نفر آخر را می‌گرفت!!!/فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » بی‌تدبیری‌ها ادامه دارد / مسئولان پاسخگو باشند / از مسافرت به یاسوج پشیمان می‌شویم(+عکس)
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
Iran, Islamic Republic of
درود برجاوید و مدیریتش که یاسوج رو داره به //بدیل میکنه احسنت ختتخخ
Iran, Islamic Republic of
خیال میکنی شهرداری کردن به حرفه انصافا برای شهر و خودم///
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
مقصر استانداره .
Iran, Islamic Republic of
درود
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
کم از شهر بد بنویسید من الان رشت هستم یک کیلو فالوده ۶ تومانی یاسوج را اینجا ۱۱ هزار تومان میدهند امکانات هم ضعیف تر است با این همه گردشگر . یک لیوان کوچک یخ دربهشت ۲ تومان و ... گوشت در رامسر کیلوی ۳۵ با این همه قدمت .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1