تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۱۸۷۸۶۵

از سرگردانی مسافران تا دوغ ۶ هزار تومانی آبشار یاسوج و زباله‌های فراوان

۶
۰
کبنا ؛برخی از مسافران حاضر در آبشار یاسوج نسبت به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، قیمت مواد غذایی و نبود پارکینگ و وجود زباله در این مکان گردشگری و تفریحی گلایه داشتند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همزمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر و به دلیل وجود ده‌ها جاذبه‌ دیدنی و طبیعی و مکان‌های تفریحی و گردشگری بکر مسافران و گردشگران بی‌شماری از استان‌های جنوبی و دیگر استان‌ها به سمت استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه شهر یاسوج روانه می‌شوند.
به گزارش کبنا، همواره مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بر رونق صنعت گردشگری در این استان‌ سخن‌ها گفته‌اند. رئیس سازمان گردشگری کشور در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: می‌توان کهگیلویه و بویراحمد را مقصد جدیدی از گردشگری در کشور معرفی کرد.
وجود طبیعت زیبا و دل‌انگیز، باغ‌های سرسبز، آبشارهای جاری و آب و هوای دلنشین از ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث توسعه صنعت گردشگری در این استان است. اما متأسفانه با وجود این ظرفیت‌ ها، مشکلات زیادی در راه رونق صنعت گردشگری یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
عدم پارکینگ در مکان‌های تفریحی و گردشگری یاسوج یکی از بزرگترین معضلاتی است که معمولاً این مسئله سبب ترافیک بالایی در این مکان‌ها می‌شود، آبشار یاسوج یکی از مکان‌های زیبای شهر یاسوج است که به دلیل هجوم مسافران به این مکان ترافیک بالایی از خودروها مشاهده می‌شود و متأسفانه به دلیل نبود پارکینگ مسافران و گردشگران با مشکلات زیادی روبرو هستند.
به گزارش کبنا، پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل تکمیل ظرفیت آبشار یاسوج و جلوگیری از ترافیک بالا در این مکان، برخی از ساعت‌ها مانع ورود خودروها و مسافران به آبشار یاسوج می‌شدند و به همین دلیل و نبود اکیپ راهنمای گردشگری در کنار نیروهای زحمت کش پلیس راهنمایی، مسافران در سطح شهر سرگردان می‌شدند.
همچنین عدم نظارت دقیق بر مغازه‌های واقع شده در آبشار یاسوج گلایه مسافران را در پی داشت، احمد فیروزی مسافری که از بوشهر به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار کرد: متأسفانه در آبشار زیبای یاسوج مشکلاتی از قبیل کمبود سرویس بهداشتی مناسب مسافران را به زحمت می‌اندازد.
این مسافر اضافه کرد: گرانی برخی از مواد غذایی در آبشار یاسوج از دیگر مشکلات است بطور مثال یک بطری یک و نیم لیتری دوغ ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد و همچنین نوشابه یک و نیم لیتری را ۳ هزار تومان خریداری کردم.
به گزارش کبنا، وجود زباله‌ باغ‌های تفریحی و آبشار یاسوج چهره زشتی از این مکان‌های تفریحی به نمایش می‌گذاشت. همچنین عدم نصب نرخ نامه حق ورودی باغ‌های تفریحی و آبشار یاسوج یکی دیگر از معضلاتی بود که مسافران نسبت به آن گلایه داشتند. از طرفی در آبشار یاسوج ضمن گرفتن حق ورودی از مسافران و گردشگران در صورت برپا کردن چادر شخصی، ۱۰ هزار تومان نیز اخذ که مسافران مکرراً در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به این قضیه گلایه می‌کردند.
به گزارش کبنا، عدم نظارت مسئولان مربوطه بر مکان‌های گردشگری به خوبی انجام نمی‌گرفت.
 
 
 
DSC_0345 DSC_0348 DSC_0349 DSC_0350 DSC_0351 DSC_0352 DSC_0354 DSC_0355 DSC_0357 DSC_0358 DSC_0360 DSC_0365 DSC_0371 DSC_0372 DSC_0375 DSC_0377 DSC_0379 DSC_0381 DSC_0382 DSC_0387 DSC_0388 DSC_0389 DSC_0390
نام شما

آدرس ايميل شما

بام دنا | مجله خبری استان کهگیلویه وبویراحمد » از سرگردانی مسافران تا دوغ ۶ هزار تومانی آبشار یاسوج و زباله‌های فراوان
France
[…] لینک منبع خبر در سایت اصلی […]
Iran, Islamic Republic of
... آوراست واقعا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط شعار میدهند برنامه و مدیریت صفر
گردشگر هم استانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام از اینکه این روزهای تعطیل ازدحام جمعیت درهمه استانهای سردسیری وجود داشت شکی نیست اما مگر شهرکرد هم یک مرکز استان نیست مگر استان لر نشین نیست اما تفاوتهای زیادی بین خدمات رسانی این دو مرکز استان وجود دارد لذا از مسئولین محترم که همگی دم از انقلابی بودن و خدمتگزاری میزنند تقاضا میشود فقط به فیش حقوقی نجومی خود نگاه نکنند که با کوچکترین اشاره و سوِء استفاده از پستهای گذرا بهترین هتلها و مهمانسرا ها برایشان در دیگر مناطق که برای تفریح میروند آماده میشود و خانواده های آنها که مستحق این امکانات نیست لذت میبرند باید بفکر بیفتند که اگر اخذ عوارض یا ورودی از مسافر و گردشگر را دارند به فکر امکانات رفاهی هم باشن این مسئولین یا کور وکرند یا مردم برایشان اهمیتی ندارد وگر نه باید استانهای اطراف رو ببینند وحداقل مانند آنها به گردشگر اهمیت بدهند ودر غیر اینصورت در برابر خداوند و مردم و وجدان خودشان (اگر داشته باشند)مسئولند و بدهکار.
Iran, Islamic Republic of
حداقل یک پارک اسکان میتونن درست کنن تا مسافرانیکه تا نزدیک سیلو یاسوج حتی دنبال جای خواب بودن آرامش خاطر داشته باشن
حسین
Germany
با تشکر از مطلب خوبتون
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1