تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۱۸۷۸۰۰

مسئولان گردشگری مشکلات مسافران را بررسی کردند

۱
۰
کبنا ؛معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارشناسان گردشگری این اداره کل از مناطق گردشگری در شهر سی سخت بازدید کردند و مشکلات مسافران را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان ،در این بازدید الماس قبادی معاون گردشگری استان با بیان اینکه شهر یاسوج و سی سخت با طبیعت چشم نوازشان همچون نگینی سبز در دامن کوه دنا قرار گرفته اند گفت: به واسطه همین  طبیعت زیبا و وجود آبشارها، چشمه ساران، رودخانه ها و جنگلهای انبوه بلوط هر ساله در فصل بهار و تابستان، این مناطق  پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت هستند.
عضو کار گروه گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به حاکم بودن نظام عرضه و تقاضا در بخش گردشگری، گفت: عرضه در حوزه گردشگری شامل جاذبه ها، زیرساخت ها، خدمات و تأسیسات گردشگری می شود که تنوع در نحوه عرضه آن حرف اول را می زند.
وی اضافه کرد: در صورتی که تنوع در عرضه جاذبه های طبیعی، تاریخی و میراث معنوی ، زیرساخت ها، خدمات و تأسیسات گردشگری هر منطقه و کشوری افزایش یاید، به مراتب باعث رونق و توسعه گردشگری آن منطقه و کشور خواهد شدکه خوشبختانه با زیرساخت هایی که در چند سال اخیر در شهر سی سخت ایجاد کردیم شاهد حضور گردشگران زیادی به نقطه از استان هستیم.
وی اظهار داشت:با نظارت دقیق و به موقع و تذکر به مسئولین اردوگاه ها سعی داریم بهترین خدمات را به مسافران عزیزی که استان ما را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند ارایه دهیم.
قبادی تصریح کرد:در این بازدید بر نحوه خدمات دهی ومیزان دریافتی عوارض از مسافرین در مناطق گردشگری نظارت شد و تذکرات لازم را دادیم
۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۳۴۳۵ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۳۷۴۷ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۳۸۰۲ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۴۷۴۵ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۲۴۸۰۵ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۳۰۳۲۶ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۳۰۵۰۰ ۲۰۱۶۰۷۰۶_۱۳۰۵۰۴
نام شما

آدرس ايميل شما

مسافر
Iran, Islamic Republic of
آقای مسئول باید به طور ناشناخته بری.انوقت ببین مشکلات چیه.خودتو به جای یه مسافر بزن اینطوری بهتر مشکلاتو لمس میکنی.معلومخ اون دو دقیقه بازدید کسی خلاف نمیکنه.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1