تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۱۸۷۴۷۵

تعطیلی جایگاه سی ان جی سی‌سخت مردم را کلافه کرد

۱
۰
کبنا ؛تعطیلی‌های مکرر تنها پمپ سی ان جی شهرستان دنا در حالی به چندمین روز متوالی می‌رسد که مردم از تکرار این وضعیت کلافه شده‌اند.

شهرستان دنا با دارا بودن تنها یک پمپ سی ان جی که مربوط به شهرداری سی سخت است وظیفه خدمت رسانی و تامین گاز ده‌ها هزار خودروی سی ان جی دار شهرستان دنا و گردشگرانی را دارد که در طول سال گذرشان به این شهرستان می‌افتد.
قطعی‌های مکرر تنها پمپ سی ان جی که برای عده‌ای نیز حکم نان شب را دارد در شرایطی با تعطیلی‌های چند روزه مواجه می‌شود که حدود ۱۰۰ خانوار که عمدتا اقشار ضعیف جامعه به حساب می‌آیند و در تاکسی تلفی‌های شهر شغول به فعالیت‌اند و طی دو ماه گذشته با قطعی‌های مکرر رو به رو بوده‌اند.
گفته شده بهانه خرابی قطعات پمپ سی ان جی شهرداری علت تعطیلی‌های پیاپی دو سه ماه گذشته بوده که بعد از چندین روز یا هفته رفع ایراد و به مدار باز گشته، از آنجا که بخش زیادی از مشاغل از جمله رانندگان تاکسی تلفنی که بخش عظیمی از خانوار‌ها سی سخت را تشکیل می‌دهد نیاز مبرمی به این فراورده دارند در زمان قطعی نیز بیشترین ضرر را متحمل می‌شوند.

این درحالی است که با نزدیک شدن به تعطیلات عید فطر و فصل هجوم مسافران به شهرستان دنا و بخصوص شهر سی سخت نیز بدون شک مشکلاتی متعددی برای مسافرانی که تصورشان حضور در شهری زنده و توریستی است ایجاد می‌شود که به اهمیت قضیه می‌افزاید به نظر می‌رسد باید متولیان را به چاره اندیشی هر چه سریع‌تر وا دارد.

موضوعی که بعد از مسئولیت شهرداری سی سخت به عنوان متولی اداره سی ان جی متوجه فرماندار دنا به عنوان شخص اول اجرایی شهرستان دنا می‌شود که وظیفه رفع ایرادات اساسی را به هر روش ممکن بر عهده دارد و عهده دار مدیریت حجم عظیم مسافران در تعطیلات پیش رو است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا یه معضلی شده این قضیه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1