تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۱۸۷۲۰۴

فیش حقوقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کاملاً دروغ است

۶۳
۰
کبنا ؛روابط عمومی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد متنی را در منتشر نمود که واکنشی به مطالب خلاف واقع منتشر شده در یکی از سایت‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی درباره حقوق رئیس این دانشگاه است.
در این متن آمده است:
در اقدامی شبهناک مطلبی در ساعت‌های پایانی شب گذشته با ادبیاتی خاص توسط برخی از سایت‌های محلی و متعاقب ان در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شد که علیرغم حذف خبر توسط منتشر کننده ان اما قطعا برای کسانی که این مطلب را دیده‌اند ابهاماتی ایجاد شده که لازم دیدم پیرامون آن و برای تنویر افکار عمومی مطالبی را خدمت مردم شریف اعلام کنیم.
از آنجائی که این ضوابط و مبانی حقوقی شامل همه همکاران هیات رئیسه این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است، و حفظ حریم خصوصی آن‌ها بر ما فرض است، ناگزیریم که بدون ذکر برخی جزئیات مراتب را به اطلاع مردم عزیز برسانیم:
اول اینکه؛ آنچه در خصوص حقوق رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، چه در مسئولیت کنونی و چه در مسئولیت قبلی ذکر شده است کاملا دروغ بوده و به صراحت تکذیب می‌شود.
نگارنده مطلب، دریافتی مسئولیت قبلی را بسیار پائین‌تر از واقعیت و دریافتی کنونی وی را نیز بسیار غیر واقعی و مبالغه آمیز ذکر کرده‌اند.
حقوق ایشان به عنوان عضو هیات علمیِ دانشیارِ دانشگاه علوم پزشکی، تابع قوانین و ضوابط مربوطه است و در مجموع تفاوت دریافتی ایشان در مسئولیت قبلی به عنوان معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با مسئولیت کنونی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد کمتر از ۲۰ درصد است.
دوم اینکه: حقوق دکتر چمن با رتبه دانشیاری در مقایسه با سایر همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد (بر مبنای حکم هیات علمی) بسیار پایین‌تر است و دلیل آن نیز استفاده قبلی و البته قانونی همکاران هیات علمی این دانشگاه از یک آئین نامه خاص بوده که دکتر چمن از آن بی‌بهره بوده است!
سوم اینکه: حق مدیریت اعضای هیات رئیسه دانشگاه‌های علوم پزشکی (رئیس دانشگاه و معاونین وی) به صورت کشوری و بر اساس مصوبات مشترک اعضای هیات امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی تعیین می‌گردد (که تا ۸۰ درصد این مبلغ را نیز معاونین دانشگاه دریافت می‌کنند)
چهارم اینکه: کارانه هیات رئیسه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز توسط هیات امنای مشترک دانشگاه‌ها تعیین می‌شود که آن هم بسته به نوع و گستره فعالیت دانشگاه‌ها متفاوت است.
و نکته مهم دیگر اینکه با وجود افزایش به حق و قانونی تعرفه‌های خدمات بالینی و افزایش نسبتا مناسب کارانه همکاران بیمارستانی، ولی افزایش حق مدیریت و کارانه هیات رئیسه دانشگاه‌ها در طول ۳ سال گذشته به‌‌ همان روال دوره‌های سابق و البته با رشد سالانه کمتر مواجه بوده است (افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصد سالانه) و در این دولت اتفاقا درصد افزایش حق مدیریت و کارانه اعضای هیات رئیسه دانشگاه‌های علوم پزشکی در مقایسه با سایر افزایش‌های منطقی و ضابطه‌مند صورت گرفته در حوزه تعرفه‌های خدمات پزشکی و کارانه بیمارستانی بسیار ناچیز بوده است.
انتظار می‌رود که دستگاه‌های قضایی و امنیتی انتشار دهندگان اینگونه مطالب کذب و خلاف واقع که منجر به هتک حیثیت افراد می‌شود را شناسایی و برابر موازین عدل اسلامی به مجازات برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نگفتی ماهانه چقد دریافت می کنند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
لطف کن اگه راست می گویی مبلغ دریافتی ماهانه را دقیق بگو
ه
Iran, Islamic Republic of
ای بابا مشکل اصلی این مملکت و هرچه بدبختی ما داریم اول در حوزه بهداشت و درمان هست و بقیه جاها
پزشکان با درامدهای صدها ملیونی در ماه و بدون از هیچ نظارتی و حساب و کتابی
Iran, Islamic Republic of
واقعاافرادخبیث دنبال چه هستند چرا به نخبگان توهین و تهمت میزنند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
همین صفحه متنی آمده چرا نخبگان از استان میروند خب معلوم است ، واقعا حیف دکتر چمن نیست که اینهمه زحمت میکشد و اینگونه حاشیه سازی میشود ،
حقگو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مدیر و مسیول سایت وزین کبنانیوز که حقیقت امر را منتشر نمودند انصافا دکتر چمن از مدیران توانمند و پاکدست استان می باشند.
معلول چمن
Iran, Islamic Republic of
///
حقگو و مطلع
United Kingdom
خداوکیلی دکتر چمن که مسولیت کل این استان را برعهده دارد با اون همه زحمت مایه تاسف است که کسانی قصد تخریبش را داشته باشند. ایشون باید ده برابر یک متخصص معمول بیمارستان نه باز متاسفانه کمتر از یک پنجم یک متخصصی که یک شیفت می آید بیمارستان.
کارگزین
United Kingdom
من که از نزدیک در جریان کلیه حقوق ها و پرداخت های علوم پزشکی هستم وقتی در شبکه های اجتماعی اون مبلغ سراسر کذب را دیدم واقعا سردرد گرفتم. باید دستگاه قضا این افراد را که حیثیت این شخصیت بزرگ دانشگاهی را مورد افترا قرار دادند مجازات کنند تا در س عبرتی بشود.
سوال همیشگی خیلی از همکاران دانشگاه این بود که اصلا عادلانه نیست که مثلا یه متخصص داخلی یا بیهوشی در فلان بیمارستان چندین برابر ریاست دانشگاه دریافتی داشته باشد.
اردوان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر . .. رییس و معاونین محترم دانشگاه اگه راست میگین اصل فیش حقوقی با کل دریافتی رو میزدین تو سایت.اگه اینجوریم باشه من میگم حقوق شما سیصد هزار تومان میباشد.به نظرت چطوره ؟
اردوان
Iran, Islamic Republic of
//از همه چیز سخن گفتی جز کل دریافتی
نگاهی متفاوت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شخصیت پاکدشت و صادق استاد دکتر چمن و خدا نیامرزد هتاکان را ولی خواست عمومی برخورد شدید با دروغ پردازان و افترا زنندگان است.
واقع بین
United Kingdom
دوستان عزیز احتمالا اون افرادی که شب نامه دادند اشتباهی گرفتند و نمی دونستند که افزایش دریافتی ها مربوط به پزشکان بیمارستانهاس اما همه گرفتاری و بدبختی مال بخش های ستادی از مدیران گرفته تا کارشناسان هست.
از گچساران
Iran, Islamic Republic of
برخی سایتها برای اینکه خبری از خودشان درج کنند دست به کارهای خلاف رسالت خود می زنند و موجب دلسردی خادمان ملت می شوند در مدت دو سال گذشته در بهداشت و درمان استان به اندازه بیست سال کار شده و واقعا انقلاب شده است.
Iran, Islamic Republic of
فیش حقوقی ایشان را منتشر تا شائبه پیش نیاید.
بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
حالا درست است که در رفتاری بسیار زشت خبر دروغی مطرح شد اما بنظرم اگر موضوع حقیقت هم داشته باشد جای تعجبی نیست ،وقتی مثلا یک پزشک بیهوشی حدودصدمیلیون میگیرد ،اطفال هفتاد میگیرد رییس دانشگاه والا باید دوبرابر دریافتی داشته باشد
خیرخواه مردم
United Kingdom
یک مدیر شجاع پاک باسواد در کل این استان هست که بدخواهان تحمل همین یک مدیر با لیاقت دا هم ندارند. خدا رحم کنه
همکار
Iran, Islamic Republic of
تنها راه درمان بی اخلاقیها رسیدگی جدی به ایندسته رفتارهای مجرمانه است براحتی هرکسی بیاید و افراد را متهم کند وبرخوردی با او صورت نگیرد که با اخلاق اسلامی که حفظ حریم افراد را توصیه میکند همخوانی ندارد
احمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف دکتر چمن که آمده و با تمام وجود برای پیشبرد استان تلاش میکند ناسپاسی تا چه حد؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر چمن/// فیش های حقوقی و کل مبالغ دریافتی خود ومعاونینتان را انتشار دهید........
بهداشت
Iran, Islamic Republic of
اگر .. لطفا فیش را منتشر کنید تا مشخص شود کی..می گوید. طرح بهداشت خانواده کارانه را به ان اضف کنید تا بعد . شوید
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
// دانشیار هستن. دیگه کمتر از شش میلیون بگیرن کم گرفتن.
پاسخ بهداشت و ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولا که روابط عمومی خیلی مشخص گفته که بابا این ضوابط کشوری هست. بعدش هم مربوط به همه روسای دانشگاهها و اعضای هیات رییسه اونهاست و انتشارش درست نیست. بعدش هم حتی یک ریال از کارانه پزشک خانواده شامل ریاست دانشگاه نشده و اون فقط مربوط به بخش بهداشت هست.
بنظرم همین کامنت های دروغین هم باید پیگرد قانونی بشود.
Iran, Islamic Republic of
ادم مریض که با فیش یا بدون فیش بهر نحوی رفتار بیمارگونه اش را خواهد داشت . فعلا جنابعالی بیکار در دانشگاه نگرد برو دنبال یه پروژه ای که به حال مردم مفید باشی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که راوی دروغگوی خبر سراسر کذب با دستور قضایی حکم بازداشت دارد . خدا را شکر که هنوز زحمات افراد دلسوز استان دیده میشود و آن کذاب به سزای اعمالش خواهد رسید
حسابدار
United Kingdom
برای نمونه همین کامنت شماره ۵ که با نام کذایی بهداشت نوشته باید توسط پلیس فتا ریشه یابی بشه تا سیه رو بشه. چون من صد درصد یقین دارم که این کامنت و اون مطلب شبنامه توسط یکی دونفر مغرض نوشته شده و دروغ دروغ محض محض است.
پاسخ دوگنبدانی
United Kingdom
دوست عزیز دوگنبدانی دانشیاران دانشگاه علوم پزشکی معمولا بالای ۲۰ میلیون می گیرند تازه هیچ مسولیتی هم ندارند که اخلاق اجازه نمی دهد اسم ببرم. در حق دکتر چمن خیلی بی انصافی شده خیلی.
United Kingdom
درود خدا در این شب های رمضان بر صداقت و شجاعت استاد صادق و عدالت گرا دکتر چمن
در جواب اون آقایی که چند تا کامنت گذاشته راجع به انتشار فیش بابا وزارتخانه ها اعلام کردند که انتشار فیش های حقوقی عمل نادرستی هست و عمل خلافی هست اونوقت یک نفر گیر داده فیش فیش!!! همه چیز را شفاف گفتن انشاالله نظام قضایی هم رسیدگی می کنه و شما نگران نباش مگه ریگی توی کفشت باشه و الا به فیش و شبنامه و...همه چیز رسیدگی می کنند و دروغگویی که دشمن خداست مجازات خواهد شد.
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی باید پیگرد قانونی شود تا با ابرو ی خدمات دولت و نخبگان اسنان بازی نشود هر شخص دبگری جای دکتر چمن بود حالا اقدامات قانونی را انجام داده بود.
فکور
Iran, Islamic Republic of
فیش حقوقی ایشان رابزنیدتا-------------------------------
حیدری
United Kingdom
وقتی یه پزشک عمومی بالای ۱۵ میلیون توی یه مرکز می گیره واقعا در حق هیات رییسه در این دولت ظلم شده با اون افزایش بی سابقه کارانه کلینیک ها و بیمارستانها. حالا .. بالتر اینکه د.. هم در حقشون بشه.
امین
Iran, Islamic Republic of
جرا ... بگو حقوق چقدر است مردم اگاهند این دلایل برای ... درست است ضمنا سایت کبنا مثل همیشه صداقت داشته باش کجای این مطلب تکذیب حقوق است
پزشک
Iran, Islamic Republic of
آقایان اگر درست نیست چرا ممستند ارائه نمی کنید .ایشان نزدیک به ب...ل پزشک خانواده و......
مگه میشه هیات رئیسه دانشگاه سرخود برا خودشون کارانه تعریف کنن .و مثلا معاون آموزشی اونو بگیره و اتاق عمل هم براش دایر باشه.اینو باید بگیره و آموزشو درست کنه نه اتاق عملشو بره.
از واقعیت نباید فرار کرد
کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
اصلا هم د...۲۰ میلیون حقوق و ۱۵ میلیون کارانه و۴ میلیون حق مدیریت و خرده های دیگه هم دارن.اینا همه قا..ته
علی داد
Iran, Islamic Republic of
عطف به تمام کامنت هایی که اطرافیان آقای دکتر زحمت کشیدن کذاشتن سوالی مطرح مینمایم. به راستی کسی که دریافت حقوقش مطابق قانون است و تمام ضوابط را رعایت نموده وارزش ریالی حقوق و مزایایش با بقیه مدیران تفاوتی ندارد چرا اصل فیش حقوقی خود را جهت رفع ابهامات در سایت منتشر نمیکند؟. در این کامنت ها هیچ تهمت یا افترا دیده نمیشود.مدیری در چنین سطحی میبایست با اسناد ازخود دفاع کند.لذا جهت تنویر افکار عمومی مستدعی است نسبت به انتشار اصل فیش حقوقی قبول زحمت فرمایید .
علی داد
Iran, Islamic Republic of
در ضمن نشر اکاذیب مطابق ماده ۲۳۷ ق آیین دادرسی کیفری و ۷۴۶ ق مجازات اسلامی جز ان دسته از جرائمی نیست که دادسرا قرار بازداشت موقت برای متهمانش صادر نماید.قابل توجه ان برادری که گفتن متخلفین تشر حقوق غیر واقعی بازداشت شده اند.پس فعلا خودت هم تهمت در کنار نشر اکاذیب زدی.لطف کن کامنت قبلی و این رو بزن آقای مسئول سایت.
Iran, Islamic Republic of
کمی هم برای ریم شصی افراد اترام قائل باشیم. فیش حقوقی ایشان و هر فرد محترم دیگری چه ربطی به من و شما دارد که منتشر کند. بابا جان! یه کم با منطق بیشتر برخورد کنیم... اینقدر تو زندگی شخصی و اجتماعی دیگران سرک نکشیم. زشته انصافا
جباری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر چمن و درود بر این شجاعت در شفاف سازی علوم پزشکی
درخواست عمومی مجازات هتاکان و دروغپردازان است.
بناری
Iran, Islamic Republic of
به توچی که فیش ا
بهزادی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی به هر صورت امکان جهت روشن شدن افکار مردم فیش حقوقی را نشون دهید تا واقعیت برای همه روشن شود
ﻻﻟﻪ
Iran, Islamic Republic of
ﭼﺮا ﻫﻤﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﭘﺸﺖ ﻛﻨﻜﻮﺭﻱ ﻣﺎ ﻣﻴﺨﻮاﻥ ﭘﺰﺷﻚ ﺷﻦ? ﭼﺮا ﻫﻤﻪ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﻫﺎ ﻣﻴﺨﻮاﻥ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﭘﺰﺷﻚ ﺷﻦ? ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﻳﻪ ﭘﺰﺷﻚ و ﻳﻚ ﺩﻛﺘﺮاﻱ ﻋﺎﺩﻱ! ﭼﻮﻥ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺰﺷﻜﻬﺎ ﺑﺎﻻﺳﺖ,ﭼﻮﻥ ﺣﻘﻮﻕ ﻭﺯاﺭﺕ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺑﺎﻻﺳﺖ,ﻛﺎﺭﻱ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﻧﺪاﺭﻡ ﻛﻪ ﺭﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﻭﺻﻌﻴﺘﺸﻮﻥ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﻱ ﺷﺪ و ﺑﺎ ﭼﻪ ﺭﺗﺒﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﻣﻴﺨﻮﻧﻦ, ﻛﺎﺭ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﻩ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﻫﺮﻡ,ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻦ بﺎ ﺭﺗﺒﻪ ۱۰۰۰ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﻟﻴﺴﺎﻧﺲ ﻓﻴﺰﻳﻚ ﻗﺒﻮﻝ ﺷد ﺩﻛﺘﺮاﺵ ﻫﻢ ﮔﺮﻓﺖ اﻣﺎ اﻻﻥ ﺑﻴﻜﺎﺭ ﮔﻮﺷﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﻓﻼﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺭﺗﺒﻪ ...ﭘﺮﺩﻳﺲ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﻗﺒﻮﻝ ﺷﺪ,ﺣﺎﻻ ﺑﺒﻴﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺣﻘﻮﻗﺸﻪ و ﭼﻪ ﺷﺮاﻳﻂﻲ ﺩاﺭﻩ?! ﭼﺮا ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺑﻴﻦ ﺧﻘﻮﻕ ﻭﺯاﺭﺕ ﺑﻬﺪاﺷﺖ و ﺑﻘﻴﻪ ﻭﺯاﺭﺕ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺴﺖ?
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
یه طوری میگید نخبه انگار دکترچمن استان را گلستان کرده ....فیش حقوقی بذارید تا معلوک بشه چه ....
Iran, Islamic Republic of
بعضی کامنتها آدم رو یاد داستان بهانه های بنی اسراییل میندازه، وقتی فکر آلوده و بیمارباشه, صدتافیش هم دردی دوانمیکند
سیامک
Iran, Islamic Republic of
حضورریاست دانشگاه آرامشی در دانشگاه ایجاد کرده و تحولی در بدنه دانشگاه ایجاد کرده که البته افراد اهل کاروتلاش بسیار خرسند والبته افراد بیکار با توانمندی کمتر که از قضا دنبال پست هم هستند ناخشنودند
میرحسینی
Iran, Islamic Republic of
انصافا در این بیانیه روابط عمومی علوم پزشکی دفاع برحق و جانانه از کل تصمیمات دولت در خصوص مدیران داشته که از این نظر کار شایسته ای انجام داده اند. دولت هم باید همینجور شفاف سازی کند. احسنت
مولوی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ کامنت ۲۷اگر بیوگرافی استاد چمن را مطالعه کنید متوجه می شوید که در همه مقاطع تحصیلی نخبه بوده و هم اکنون از مفاخر استان است واقعا دانشگاه علوم پزشکی استان برای ایشان چیزی نیست حق او حد اقل وزیر بهداشت ودرمان است.
همکار گرفتار
Iran, Islamic Republic of
حسادت باعث و بانی همه ی امراض لاعلاج است بیچاره یکی اینجا خیلی داره داغون میشه ، میدانیم که حقش نیست اماجدی جدی چرا یه پستی بهش نمیدین ماهمه از دستش راحت شیم ،توی محیط کارهم همینطورمدام غر میزند یک خط از دستورالعمل و قانون هم نمیدانداینجا هم آمده شعار فیش فیش سرمیدهد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خدمت دوستان عرض کنم اگه پزشکان حقوق میلیونی میگیرن به اندازه اش کار میکنن. پزشکی که همه اش در بیمارستانه حقش بیشتر از ایناست. البته امثال دکتر چمن و غفاری معاون بهداشتی که در بیمارستان کار نمیکنن و حق پزشکان بدبخت رو هم ..
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حقوق امور مالی شبکه های بهداشت از.. میلیون هم بیشتره. تا بر امور مالی نظارت نباشه مملکت ما درست نمیشه
باشت
Iran, Islamic Republic of
اصلا هم .. نیست. من خودم از یه منبع موثق شنیدم که حقوق چمن .. و غفاری معاون بهداشتی..می.ن تومن
علی داد
Iran, Islamic Republic of
شجاعت، صداقت و عدم تملق در شخصیت انسان از ویژگیهای کم یاب امروزه است.قابل توجه
Iran, Islamic Republic of
ولی با همه درایت و توانمندی و نجابت رییس دانشگاه یامعاونین ایشان ولی اصلا دراین یک مورد نباید کمترین دلسوزی داشته باشندبایدتاآخرین لحظه پیگیرباشندتاعوامل وافرادی که باعث ایجادشبهه و توهین وتهمت شده اند به سزای اعمالشان برسند
Iran, Islamic Republic of
شماره ۲۷ جنابعالی بدلیل مشغله فراوان لذا درساعات اداری درمحل کار حضورندارید و متوجه عملکرد و فعالیتهای چشمگیر ودر خور تحسین کلا بی اطلاعید
دنا
Slovenia
بالای ۱۳ میلیون حقوق دارن.
دانشیار و مدیریت.
هیات علمی ک حداقل ۸ تومن میگیره. مدیریت هم ای...
یه ۴ و ۵ تومنی هست.
سرجمع یه ۱۳ و ۱۴ میلیون میشه.
يويراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا دانشگاه روابط عمومی قوی داره تا میتونه برای رئیسش کامنت میزاره باید دکتر چمن بهت جایزه بده تودیگه کی هستی مسول روابط عمومی یا مسول کامنت گذاری
احمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا تصویر فیش و کارانه و مزایا را بزنید حرف ملاک نیست روضه خوانی را همه بلدن
iهمشهری
Iran, Islamic Republic of
حیف دکترچمن
یاسین
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها از جای دیگه پرن میان کامنت علیه دکترچمن مینویسندبه نظرمن ای پی کامنت هاهم ردیابی بشه...
Iran, Islamic Republic of
این آدمهای معلوم الحال را خدابراه راست هدایت کند مردم از دست آفاتشان در امان بمانند به مجموعه علوم پزشکی هم ازدست شایعه پراکنان نجات دهد
اس مراد
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۵۵ چه جالب لب مطالب را رساندی.احسنتم.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
خودتان راخسته نکنید کپی فیش را ارایه دهید
اسکندر
Iran, Islamic Republic of
به نظرم یزدان پناه معاون درمان زیر ۱ میلیون حقوقش هست.اخی بیش از حد با انصاف و از خود گذشته هستش.
Iran, Islamic Republic of
بی نظرم نه اثباتی هست نه تهمت میزنم خود به خود ایم مسایل درست میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1