تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۱۸۶۸۸۱

قدس آزاد می‌شود

۰
کبنا ؛متن ارسالی
فلسطین پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره)
تاریخ سلطه و سلطه‌گری در جوامع انسانی از زمانی شروع شد که عده‌ای خود را خواص جامعه یا فرستاده ویژه خدایان پوشالی و زمینی نامیدند و بر گرده محرومین تاختند و غارت کردند و اموال و شرف افراد را به یغما بردند د اما مصیبت بزرگ از آنجایی آغاز شد که افراد خناس و شیطان صفت در ردای داعیه داران ادیان الهی هم از رسالت و پیام عدالت گس‌تر ناب خدایی پوششی برای حاکمیت خود ساختند با صلیب عیسوی و کتاب موسایی و کنیسه یهودایی و کلیسای مقدس مریمی حتی ادعای ابراهیمی، جریان زر سالار سلطه گر نظام سرمایه داری نوین را با اندیشه صرافان صهیونیستی گره زدند و جنگهای خونین بار آوردند تا انسانیت را به تاراج ببرند. چند یهودی دلال صفت و ماجراجو که اروپا را برای خود تنگ می‌دیدند و راه غارتشان بسته شده بود به بهانه دروغین نسل کشی یهودیان (هلوکاست) با ادعای ارض موعود بسوی خاورمیانه متمدن و مهد ادیان الهی و مرکز انرژی جهانی و تقاطع همه ملت‌ها خیمه زدند و کشوری جعلی و اشغالگر را اعلام داشتند.
انگلسی‌های خائن و تفرقه انداز با پایان جنگ اول جهانی و کاهش اقتدار و اشغالشان ملت‌ها و ادیان را به جان هم انداختند و آنگاه که پایه‌های اشغالگریشان متزلزل شد آمدند و تخم نفاق و درگیری در این منطقه ویژه کاشتند. در سال ۱۹۱۷ میلادی اعلامیه بالفور را صادر و یهودیان ماجراجو و ناراضی از سرزمینهای اروپایی را به سمت این دیار کوچ دادند. با زور و سرنیزه و فریب مردم کهن سرزمین کنعانیان را به عقد مهاجرین جلاد و بی‌وطن یهودی در آوردند. و بعد از جنگ دوم جهانی در سال ۱۹۴۸ میلادی در سازمان باصطلاح ملل (سازمان دول پیروز جنگ دوم جهانی) اقلیتی خون ریز را بنام کشور و دولت اسرائیل به رسمیت شناختند و تمام سرمایه‌های مادی و انسانی خود را به پای آن‌ها ریختند تا رژیمی کودک کش، غارتگر، بی‌رحم، سفاک و دور از تمام مظاهر و مفاهیم انسانی را بر این دیار تاریخی و قدس شریف حاکم نمایند. بوسیله افرادی بی‌شرم و بی‌رحم چون گلد امایر، موشه دایان، بن گورین، اسحاق رابین، مناخیم بگین، آریل شارون و.... و امروز نتانیاهو دیر یاسین و صبرا و شتیلا و غزه را رقم زدند، مزارع را آتش، مردم محل را کشتار، منازل را ویران کردند و این رژیم جلاد را به انواع ابزار و اسلحه کشتار جمعی مسلح کردند تا فلسطین قهرمان را بشکند، تا زن و مرد مسلمان و بومی این سرزمین را آواره نماید. تا روش نرون‌ها و فرعون‌ها و مغول‌ها را تکرار کنند.
اما قدس آزاد می‌شود، این حقانیت تاریخ است نه واقعیت آن، قدس‌‌ رها می‌شود و شغالان و سلطه گران صهیونیسم بین الملل رسوا می‌شوند، نمی‌توان برای همیشه با کشتن و آواره کردن و تحریم صدای حق و حقانیت و آزادی را خاموش کرد. حتی یک نفر بعنوان بازمانده باشد نسلی مبارز و جنگجو و جهادگر را بار می‌آورد تا غزه تنها نباشد، تا غزه همچنان غرش داشته باشد و از درون همین تونل‌های غزه است که شیران مجاهد رژیم کودک کش را نابود می‌کنند.
اعراب سازشکار و خائن به آرمانهای اسلام و قدس شریف قدرت مقابله با تهیه کنندگان حرمسرا‌ها و شراب پارتی‌ها و بزم را ندارند بلکه از درون غزه و جولان و الخلیل انقلاب سنگ (انتفاضه) برخاسته و به نابودی جلادان یهودی فکر می‌کنند. حال دولت دست نشانده و لیبرال منش ترکیه هم پا بر هویت و عزت تاریخی سلطان محمد فاتح خود بگذارد!! و این رژیم جعلی را به رسمیت بشناسد!! سلمان شاه عربستان و عادل الجبیر میمون صفت به اسرائیلی‌ها چراغ سبز نشان دهد!! عبدالله‌ی اردنی هم راه سادات مصری را برود!! و... ولی کودکان غزه تسلیم نمی‌شوند، حزب الله زنده و بیدار و هشیار است، حماس پایدار و کوبنده است و شعله‌های خشم مردان و زنان آزاده و جهادگر دامان پر نکبت و مصیبت بارشان را به آتش
می‌کشاند و دنیا را برایشان جهنم می‌کنند.
قدس آزاد می‌شود این سخن تاریخ است. این وعده الهی است، این مطالبه حقانی است و این شرف مسلمان است.
قدس آماده پذیرایی از مسلمانان جهان است و مانور جهانی روز قدس زمینه ساز آزادی این دیار انبیاست، پس روز جمعه همه با هم از هر جناح و رنگ و لباس و زبان و کشوری که باشیم، به سوی آزادی قدس حرکت کنیم،
قدس آزاد می‌شود، چون ما می‌آییم و می‌خواهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1