تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۱۸۶۸۶۸

کسی حق ندارد آرامش کهگیلویه و بویراحمد را بر هم زند/ زیرکی سرمایه‌گذار فسفات چرام / برخورد دولت با فیش‌های نجومی

۶
۰
کبنا ؛

نمایند بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت کنونی چالش فیش‌های حقوقی واکنش نشان داد و تاکید کرد که دولت مصمم به برخورد با صاحبان فیش های نجومی است.
 zaraa-

 غلام‌محمد زارعی امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اقدامات انجام شده در دو حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی برای سال‌های آینده پرداخت.

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان کارها و اقداماتی که در حوزه‌های مختلف اعم از عمران شهری، آب روستایی، راه روستایی، برق‌رسانی، ورزش و سایر خدمات انجام شده پرداخت و گفت: در همه این حوزه‌ها هم در چهار سال گذشته کارهای بزرگی انجام شد و هم در دوره جدید برنامه‌های زیادی برای توسعه آن‌ها داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ارتباط با رسانه‌ها بیشترین ارتباط را در طول چهار سال گذشته با آن‌ها داشتم و نقد سازنده آن‌ها را برای موفقیت در کارها بسیار مفید می‌دانیم.

زارعی در خصوص شرایط کلی استان ادامه داد: در شرایط فعلی آرامش بر استان حاکم است و باید به حفظ آرامش و ایجاد وحدت در استان کمک کنیم، بدین منظور کسی حق ندارد آرامش کنونی استان را بر هم زند.

وی افزود: سفر هیأت دولت به استان را در پیش داریم و همه باید با همدلی و اتحاد مشکلات استان را به سمع مسؤولان برسانیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به اقداماتی که طی چهار سال گذشته انجام داده اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شاخص‌ها شهرستان‌های بویراحمد و دنا وضعیت خوبی نداشت از جمله در راه روستایی که از میانگین کشوری ۵۰ درصد پایین‌تر بودیم و اکنون وضعیت بسیار بهتر شده و به میانگین‌های کشوری دست یافته‌ایم.

وی به اقداماتی که در زمینه راه‌سازی در حال انجام است اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه راهسازی برای چهار خطه کردن محورهای مهم در استان اقداماتی با سرعت در حال انجام است تا استان از این نظر وضعیت بهتری پیدا کند.

زارعی از دسترسی به آزادراه اصفهان شیراز به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در حوزه راهسازی اشاره کرد و گفت: با چهار خطه کردن جاده یاسوج به اقلید با یک جاده آنتنی به دنبال اتصال به این آزادراه مهم در کشور هستیم تا یاسوج به محور مواصلاتی جدید شیراز به اصفهات دست یابد.

وی در ادامه به راه روستایی اشاره کرد و افزود: در راه روستایی کارهای بزرگی در دستور کار داریم از جمله این که ۸٫۲ میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای چین در بخش لوداب در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا ۲۰ روز آینده از نقطه صفر مرزی زیلایی تا مرکز استان آسفالت خواهد شد.

زارعی از بهسازی روستایی به عنوان یکی از مهم‌ترین کارها در دوره کنونی اشاره کرد و افزود: در این خصوص از میانگین کشوری بسیار بالاتر هستیم.

وی از اصلاح شبکه برق، کمک به مکانیزه شدن آبیاری کشاورزی این دو شهرستان با سرعت بالا، و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی به خصوص در تطویل باند فرودگاه یاسوج به عنوان دیگر کارهای بزرگ در دوره کنونی یاد کرد.

دولت مصمم به برخورد با صاحبان فیش‌های نجومی است/ عملکرد دولت را مثبت ارزیابی می‌کنیم

غلام محمد زارعی در پاسخ به این سئوال که آیا ماجرای فیش های نجومی سناریویی با هدف تخریب دولت تدبیر و امید نیست و دیدگاه شما راجع به این سناریو چیست؟ اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی شفاف بوده و اگر حرکت و اقدامی که مغایر با شآن این نظام صورت گیرد بدون شک باید با آن برخورد قانونی شود.
وی گفت: متاسفانه برخی حقوق نجومی از منابع داخلی دریافت کرده اند که هم رنجش رهبری انقلاب و هم دولت را فراهم آورده اند و البته دولت بطور حتم مصمم به برخورد با صاحبان فیش‌های حقوقی نجومی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: البته صاحبان فیش های حقوقی نجومی درصد ناچیزی از مدیران هستند که بیشتر در حوزه اقتصادی فعالیت دارند.
زارعی از تهیه شدن گزارش سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای ارائه به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبرداد و خاطرنشان کرد: گزارش سازمان بازرسی ودیوان محاسبات در این ارتباط آماده و به زودی در صحن علنی مجلس قرائت می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از تلاش های دولت تدبیر و امید در شرایط سخت اقتصادی، اظهار داشت: عملکرد دولت تدبیر و امید را در مدت خدمتگزاری به مردم مثبت ارزیابی می‌کنیم.
زارعی گفت: دولت شرایط سختی را سپری کرده و تحریم ها وکاهش قیمت نفت فشار مضاعفی را بر گرده دولت آورده است.
وی با بیان اینکه عربستان به تولید فراوان نفت ضربه سنگینی به اقتصاد کشور و درآمدهای دولت زده است، خاطرنشان کرد: باوجود تمامی فشارهای داخلی و خارجی، عملکرد دولت تدبیر و امید را مثبت ارزیابی می کنیم.

زارعی گفت: دولت تدبیر با تدابیر ویژه ای که در حوزه های مختلف بکار بسته از حالت «کما به ریکاوری» درحال برگشت است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه مجلس ودولت باید در کنار همدیگر باشند، تصریح کرد: باهیچ دولتی نباید سرتعارض داشت زیرا که دولت از ارکان نظام است.
وی افزود: برخی تذکرات و حتی استیضاح‌ها را نباید به حساب تقابل مجلس با دولت دانست و البته تعامل مجلس دهم با دولت تدبیر و امید بیشتر از گذشته خواهد بود.
زارعی، ارتباط مجلس دهم شورای اسلامی با دولت تدبیر و امید را هماهنگ تر از مجلس گذشته خواند و اظهار داشت: نقطه تعارضی هم اکنون بین مجلس و دولت وجود ندارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید دولت را در اجرای برنامه‌های مختلف آن همراهی کنند و رهبری انقلاب نیز برتعامل بین قوا تاکید فرموده اند.
وی تاکید کرد که دولت باوجود مشکلات گسترده اقتصادی اما در حوزه های مختلف کارنامه مثبتی از خود ارائه داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به تشریح وضعیت کنونی صنعت و معدن در کشور پرداخت و وضعیت کنونی آن را مطلوب ارزیابی نکرد.
زارعی گفت: متاسفانه وضعیت صنعت و کارگاههای تولیدی در کشور وضعیت خوبی نیست و در اغلب استان ها، شاهد رکود و تعطیلی کارگاههای تولیدی صنعتی هستیم.
وی با مقایسه کارگاههای تولیدی صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد با سایر استان های دیگر کشور، خاطرنشان کرد: ۷۰ واحد تولیدی صنعتی در دولت تدبیر و امید در این استان فعال شد که جای تقدیر از دولت دارد.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد کارگاههای فعال شده صنعتی تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برخی از استان های کشور قابل مقایسه نبوده و ما در شرایط بهتری بسر می بریم.

زارعی، مهمترین راهکار برای نجات کهگیلویه بزرگ را فعال شدن پروژه های راکد صنعتی در این حوزه انتخابیه عنوان کرد.
وی گفت: متاسفانه تمامی پروژه های صنعتی در کهگیلویه بزرگ تعطیل و راکد بوده و البته تلاش های " سردار هاشمی " نماینده مجلس دهم این حوزه انتخابیه برای فعال نمودن این پروژه ها ستودنی است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از این پروژه ها، خاطرنشان کرد: پروژه های صنعتی چون فسفات چرام، سیمان سپو ونیترات دیشموک می تواند سهم بسزایی در رونق بخشی منطقه فراهم آورد.
سرمایه گذار فسفات چرام به دنبال منفعت خودش بود
زارعی با اشاره به سرمایه گذار فسفات چرام، اظهارداشت: سرمایه گذار معدن فسفات چرام بدنبال خام فروشی این معدن و درنهایت رهاکردن آن بود که مسوولان استانی خیلی زود به این موضوع پی بردند.
وی گفت: این سرمایه گذار بدنبال راه انداختن بازی بود که در این بازی فقط خودش منفعت می برد و بعد از مدتی معدن را بحال خود رها می ساخت و مشکلات دوباره گریبانگیر مردم منطقه و مسئولان شهرستانی و استانی می شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سرمایه‌گذار معدن فسفات چرام بدنبال فرصت طلبی های خود در این معدن بود.

زارعی با اشاره به وضعیت بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: موضوع اشتغال بعد از موضوع سرمایه گذاری، دومین مبحثی خواهد بود که بطور ویژه در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مطرح می شود.
وی گفت: هیچکس به اندازه ما تحت مسائل و مشکلات بیکاری جوانان نیست و متاسفانه شرایط بسیار سختی را پیش رو داریم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: روزانه شاهد دغدغه های جوانان بیکار و خانواده های آنان بوده و البته در کنار دولت بدنبال اجرایی نمودن پروژه های عمرانی با هدف ایجاد بسترهای اشتغالزایی هستیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جاده یاسوج -ااصفهان جی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازدنای همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
آرامش مردم با سخن,رانی وامرونهی به دست نمی آید ,با اعتماد به دست می آید که متأ سفانه این اعتماد با با پارتی بازی ورابطه بازی وسفارشات وبکار گیری افراد خاص بدون آزمون وگزینش وبکار,گیری افرادی حتی زیر دیپلم تحت نیروهای شر کتی در ادرات (که حاجی کاملا می داند که چه می گویم وچه کسانی را می گویم) وجدیدا هم فیش های حقوقی مسؤولین ودست برد به بیت المال است که اعتماد مردم را ازبین برده است.بلکه اعصاب وروان مردم را به نقطه انفجار رسانیده است
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
یازهرا درررود بر حاج زارع
ت
Iran, Islamic Republic of
بنازم جمله صفر مرزی رو.خیلی باحال بود.چرام پیشکش به حال صنعت بویراحمد چه کردی.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
مرد توانا
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی وعده هایی که دادی چه شد باز ..
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1