تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۱۸۶۸۵۶

مدیری که گوشی همراه خود را پاسخ ندهد جایگاهی در چرام نخواهد داشت

۱
۰
کبنا ؛صبح امروز نشست شورای اداری با حضور نماینده مردم چرام، کهگیلویه، لنده و بهمئی، فرماندار چرام، مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه چرام و مسؤولان محلی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت این شهرستان برگزارشد.
ابراهیم فتاح‌پور در این نشست با اشاره به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار کرد: برد نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون آن دسته از خبرنگارانی است که انصاف را می‌شناسند، با وسایل ارتباط جمعی آشنا هستند و با پیام و فرآیند دریافت و مخابره خبر و اطلاع‌رسانی آشنایی کامل دارند که در جمع ما اصحاب رسانه‌ای حضور دارد که قلمش از روی انصاف و انسانیت است.
فرماندار چرام در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بدون هیچگونه تملقی از عملکرد مدیران شهرستان چرام دفاع می‌کنم، عنوان داشت: مدیران ما در سال ۹۴ بر اساس ابزار ارتباطی و قدرت چانه‌زنی که داشتند در مرکز اعتباراتی جذب کرده و کمک کردند تا باری از دوش مردم شهرستان بردارند.
وی با اشاره به اهمیت کمیته بحران و تاکید بر آمادگی مدیران در هنگام بحران، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسؤول ارشد اجرایی شهرستان چرام در طول دورانی که زندگی عادی هم داشتیم هیچ زمان گوشی خود را خاموش نکردیم اما به مدیر خود زنگ می‌زنیم می‌بینیم همراه خود را خاموش کرده است و این جای دفاع ندارد، در همین جلسه اعلام می‌کنم مدیری که گوشی خود را پاسخ ندهد همان شب باید برود چرا که جایی در این شهرستان نخواهد داشت.
فتاح‌پور، اضافه کرد: این کار مدیران به هیچ عنوان قابل گذشت نیست چرا که در برابر مردم باید خالصانه و صمیمانه تلاش کرد.
این مسوول در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به انتخابات برگزار شده در چرام، تصریح کرد: اینجا قسم یاد می‌کنم انتخاباتی که در دولت تدبیر و امید برگزار شد یکی از ناب‌ترین و بهترین انتخابات در چرام بود که فارغ از همه ناهنجاری‌ها انجام گرفت.
رئیس شورای اداری چرام با بیان اینکه ما برای دعوت از افراد هیأت اجرایی چرام بیشتر از مخالفان خودمان استفاده کردیم، ابراز کرد: ما به مدیرانمان گفتیم رای شما ناموس خودتان است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری حق‌الناس است، بنابراین با تلاش بسیار، یک انتخابات بسیار سالم برگزار کردیم.
وی، برند کاری یک فرماندار را انتخابات دانست و اظهار کرد: برای آمدنم به چرام چانه نزدم و همینطور برای ماندنم هیچ تلاشی نکردم اما رضایت خاطر دارم در برابر خداوند متعال در خصوص مسئولیت سنگین انتخابات که با خوبی به پایان رسید.
فتاح‌پور، اضافه کرد: در این بین سم‌پاشی‌هایی برخی از رسانه‌ها داشتند که اینان خبرنگارانی هستند که وسایل ارتباط جمعی را نمی‌شناسند، از رادیو و تلویزیون چیزی نمی‌دانند و با رسالت خبرنگاری آشنایی ندارند.
وی به مشکلات چرام اشاره داشت و با اشاره به محورهای مواصلاتی این شهرستان، اظهار کرد: معدن فسفات چرام، بحث بیمارستان به عنوان اولویت اصلی شهرستان و دانشگاه پیام‌نور از جمله مشکلات این شهرستان است.
فرماندار چرام با اشاره به دانشگاه‌های پیام‌نور و با بیان اینکه شعار دانشگاه‌ پیام‌نور کشور آموزش برای همه، همه وقت و همه جا است، گفت: ما در جلسه شورای تامین و جلسات دیگر انحلال دانشگاه پیام‌نور چرام را عنوان کردیم که نتیجه به جمع‌آوری یا عدم انتقال این دانشگاه بوده است.
وی افزود: امروزه بعضی از دانشگاه‌ها به فکر درآمدزایی بوده و این مطلب را جایگزین اهداف آموزشی یا ارتقاء سطح تحصیل کرده‌اند.
فتاح‌پور، تصریح کرد: بنابراین دانشگاه پیام‌نور چرام جمع‌آوری نمی‌شود و این جمع‌آوری فقط با انتقال واحدهای دیگر میسر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

القچین
Iran, Islamic Republic of
اگر درباره انتخابات وجدانت راحت باشد؟
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1