تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۱۸۶۸۴۸

آغاز طرح خرید کتاب تابستانه از ۱۶ تیر ماه

۲
۰
کبنا ؛IMG_0410
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان گفت: طرح تابستانه کتاب در بازه زمانی یک ماهه از ۱۶ تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.   موسسه خانه کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار  کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان،  تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.
به گزارش کبنا نیوز در طرح «تابستانه کتاب» کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سایت خانه کتاب (ketab.ir) و تایید، می‌توانند کتاب‌هایی که با شرایط تعیین شده در این طرح، مطابقت داشته باشند با ۲۰ درصد تخفیف به خریداران بفروشند. در طرح «تابستانه کتاب» کتاب‌های عمومی از ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.
کتاب‌های کمک درسی، کمک آموزشی، نایاب، افست، بدون شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب نباشند، مشمول تخفیف نمی‌شوند.
همچنین سقف تخفیف برای هر کتابفروشی در مرحلۀ اول تا ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است و میزان فروش کتاب‌های کودک و نوجوان و عمومی در افزایش این سقف نقش موثری دارد. سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که خریداران می‌تواند در چند نوبت و از کتابفروشی‌های مختلفی که عضو طرح هستند، تا سقف  تعیین شده، کتاب خریداری کنند.
بر اساس این گزارش، کتابفروشی‌های دارای نرم افزار فروش در صورتی که فایل مشخصات مختصر کتاب‌های موجود خود را با فرمت اکسل به پیوست ارسال کنند، سقف خرید آنها تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. از این اطلاعات به منظور سرعت بخشیدن به پردازش اطلاعات به هنگام فروش استفاده می‌شود.
کتابفروشی‌ها برای شرکت در این طرح  باید به رایانه و اینترنت مجهر باشند و کتاب‌هایی که فروخته می‌شوند باید در سایت خانه کتاب (ketab.ir) ثبت شوند. از این رو، ثبت مشخصات کتاب‌های فروخته شده حتماً باید آنلاین و همزمان با فروش و یا حداکثر تا پایان ساعت ۲۲ همان روز  صورت بگیرد چرا که ثبت کتاب در خارج از زمان خرید، موجب مسدود شدن درگاه کتابفروشی خواهد شد.
در استان کهگیلویه و بویراحمد سه کتابفروشی در یاسوج واجد شرایط در این طرح هستند.
۱- خانه کتاب واقع در خیابان پزشک یاسوج
۲- شهر کتاب واقع در خیابان شهداء ۱ یاسوج
۳- پاتوق کتاب واقع در خیابان پزشک. پایین تر از کفش ملی یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای کاش من هم یک دفتردار بودم.
بهزاد علوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت
با توجه به نتایج گوگل ، سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط با خرید کتاب در صفحات پنج به بعد گوگل قرار دارد
از آنجا که حدود ۸۰ درصد از بازدیدهای یک سایت از گوگل ارجاع داده می شوند ، یک کسب و کاراینترنتی بدون توجه به سئو نمی تواند موفق باشد. شما حتی بهترین خدمات را انجام دهید یا کالایی با کیفیت بسیار بالا تولید کنید ولی مشتری نداشته باشید، ارزشی ندارد. از آنجا که کاربرانی که از سمت گوگل به سایت شما ارجاع داده می شوند، کاملا هدفمند هستند و دنبال محصول یا خدماتی هستند که در واقع شما آن را ارائه میدهید. بنابراین نیاز توجه به گوگل دو چندان می یابد.
شرکت تک مارکتینگ با توجه به تجارب و تیم متخصصی که در زمینه سئو دارد، می تواند با استفاده از نوین ترین متدها و بکارگیری تجارب لازم سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد. درصورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید

http://takmarketing.com

۰۹۱۴۸۰۹۵۹۸۹
۰۹۳۷۵۷۹۷۰۴۱
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1