تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۱۸۶۷۶۶

رضایت فرمانده سپاه فتح از بسیج دانشجویی / مهدوی: کسب رتبه‌های برتر توسط بسیج دانشجویی

۳
۰
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح از رتبه‌ خوب و بالای این استان در اجرای برنامه‌های طرح ولایت و راهیان نور و سایر برنامه‌های بسیج دانشجویی خبر داد.
نشست هماهنگی مسؤولان مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت همکاری و هماهنگی در برگزاری اردوها و طرح‌های تشکیلاتی دانشجویی اعم از اردوهای راهیان نور، جهادی، دوره‌های خط امام استانی و کشوری و ... برگزار شد.
aboali
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان در این نشست با بیان اینکه اگر انقلابی در ایران انجام شد در مسیر انقلاب سید‌الشهدا(ع) بود، افزود: خیل شهدایی که در عرصه‌های مختلف تقدیم کردیم همه اینها برگرفته از قیام عاشورا بود و زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنها در گرو برگزاری برنامه و طرح‌های ارزشمند و مدیریت شده است.
وی تصریح کرد: به اذعان همه کسانی که ارزیابی می‌کنند در تمام عرصه‌ها اعم از جهادی، فرهنگی، طرح ولایت و راهیان نور ما پیشتاز و در رتبه بالایی قرار داریم، چرا که حضور چشمگیر دانشجویان خود نشانگر این است که کار ما مورد علاقه آنها و ارزشمند است.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه تلاش کردیم با توجه به ظرفیت‌هایی که در سازمان بسیج بود، تحت عنوان برنامه‌های بومی و محلی طرح‌هایی را به تصویب برسانیم، گفت: یکی از این طرح‌ها اعزام ۵۰۰ نفر از دانشجویان سال اولی به مشهد مقدس است که برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود و هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.
بوعلی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه و به لطف الهی از سر درک متقابل در سطوح مختلف، هیچ تنش و مخالفتی در میان دانشگاه‌های ما برای انجام کار در زمینه‌های مختلف وجود نداشته، هر چه بوده در حد توان همکاری متقابل بوده است.
شهرام مهدوی‌مطلق مسؤول بسیج دانشجویی استان در این نشست با ارائه گزارش از روند طی شده تا کنون ضمن بیان اینکه امسال ۲۵ گروه جهادی از ۲۵ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان برای شرکت در اردوهای جهادی آماده شده‌اند، گفت: حتی در ماه مبارک رمضان نیز ما در گرم‌ترین نقاط استان مانند گچساران اردوهای جهادی را برگزار کرده‌ایم.
وی در ادامه اظهار کرد: در اردوها و طرح‌های مختلف مطرح شده در ایام تابستان ‌یک‌هزار و ۷۹۷ نفر از دانشجویان در اردوهای جهادی، تشکیلاتی و سه روزه شرکت دارند.
مسؤول بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: ‌یک‌هزار و ۲۶۶ دانشجوی برادر و خواهر در اردوهای جهادی شرکت دارند که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی، کشاورزی، اقتصاد مقاومتی، سلامت و بهداشت و سبک زندگی با شناسایی‌های از قبل انجام شده اردوی تخصصی خود را انجام خواهند داد.
مهدوی‌مطلق با اشاره به موفقیت‌های دانشجویان دانشگاه‌های استان در طرح‌های مطالعاتی و دوره خط امام کشوری، افزود: به جهت موفقیت‌های استان در دوره خط امام کشوری و کسب رتبه‌های برتر در سال‌های گذشته بیشترین سهمیه حضور برای امسال را استان ما خواهد داشت که این نیازمند همکاری متقابل دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی جهت فراهم کردن زمینه‌های مورد نیاز برای شرکت دانشجویان است.
حجت‌الاسلام قاسم مقدم مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان نیز در این نشست با بیان اینکه فرهنگ اصل هست و فرع نیست، تاکید کرد: اینکه ما بگوییم اول بچه‌ها با سواد بشوند و بعد کار فرهنگی انجام بدهیم اشتباه است چرا که ما باید همه ختم به عبودیت شویم.
‌وی با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه‌ها، اظهار کرد: جهاد اکبر برای مدیران دانشگاه‌ها، اداره دانشگاه با بی‌پولی موجود است اما باید بدانیم هزینه‌هایی که برای کار فرهنگی می‌شود هدر رفتی ندارند و برای کار مقدسی است.
همچنین در این نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در مورد برنامه طرح شده پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بس ...فقط کارش تعریف وتمجیدا.. هاست بایدراضی باشی
مهدی ایزدی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار بوعلی
رهنما
Iran, Islamic Republic of
سرگرد مهدوی از نیروهای بی ادعا ،مدیر وخلاق سپاه فتح استان می باشد ودر هر جایگاهی باشند آن واحد درخشیده تبریک به ایشان وسردار عزیز
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1