تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۸۶۶۶۷

انتخاب رئیس نظام مهندسی کشاورزی کذب است

۷
۰
کبنا ؛بعد از انتشار مطلب «رئیس در کما/ همکاران در پی انتخاب جانشین؟!» مهران بنیادی دبیر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال مطلب زیر به آن پاسخ داده است.

در پی خبره درج شده در آن سایت خبری مبنی بر تعیین جانشین ریاست محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد[کلیک کنید] که متاسفانه در اثر عارضه سکته مغزی در کما بسر می‌برند، دل هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار می‌کند، لذا جهت تنویر افکار عمومی، نکاتی چند حایز اهمیت است که در پی می‌آید:
١- حرمت انسان و ارزش‌های انسانی فرا‌تر از می‌ز‌ها و دایره‌ی ناچیز قدرت و پُست‌ها تعیین می‌شود و ورای مسایل مادی است. ارزش‌های شامخ و شاخص مدیریتی و انسانی شخصی چون سرکار خانم مهندس شجاعی بر کسی پوشیده نیست و کارنامه درخشان سی ساله ایشان در سازمان جهاد کشاورزی گویای تمامی این ارزش هاست.
٢- از نظر شورای نظام مهندسی کشاورزی و شخص اینجانب به عنوان دبیر سازمان نظام مهندسی که وظیفه پاسخگوىى به امور شورا را دارد، سرکار خانم مهندس شجاعی همچنان و کما فی السابق رییس سازمان نظام مهندسی هستند و این شورا عاجزانه از خداوند متعال، شفای عاجل ایشان را از خداوند منان مسالت دارد.
٣- صحبت‌های صورت گرفته توسط اعضای شورا، تنها به منظو طی روال قانونی جهت تداوم ارائه خدمات به جامعه مهندسی کشاورزی بوده و به معنای تعیین جانشین برای ایشان نمی‌باشد.
۴- شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قویاً خبر مذکور را تکذیب نموده و همچنان آرزوی شفای عاجل ایشان را از درگاه احدیت دارد.

مهران بنیادی دبیر شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
به حق همین شبهای قدر شفا پیدا کنه
م-ت
Iran, Islamic Republic of
ملت این ///همیشه حاشیه ///مخصوصاً جناب تاجگردون مواظب باش
باشت
Iran, Islamic Republic of
///بزارش توجیبت
دوست
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای /////// واز خدا برای ایشون در این ماه پرفضیلت شفای روح روان وسلامت نفس خواهانم تا دست از این کذب گوییهاش بردارد، واقعیت این است که قلب همه اعضای نظام مهندسی برای این مادر زحمت کش جریحه دار است واز خداوند منان طلب شفای عاجل برای وی دارند . اما تا بهبودی این همکار بزرگوار لازم است کسی امورات نظام مهندسی را که خیلی هم شلوغ است پی گبری کند تا کار مردم زمین نماند .کل ماجرا این بود که اقای محمدی تبار بخاطر خود شرینی رسانه ایش کرده. براش متاسفم
محمدی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
متن مکالمه تلفنی دبیر محترم که دیروز ظهر با بنده تماس داشتند که فردا عصر جلسه تعیین تکلیف ریاست سازمان نظام مهندسی هستند، موجود است.
مکالمه در حضور چندبن کارشناس در دفتر معاون استاندار و پاسخ های حقیر را هم. همه شنیدند.
حالا که کوس رسوایی گروهی پروند ساز و کار شکن به گوش ملت رسیده. دلسوز خانم شجاعی شدند.
جالب است کسانی که هر روز در برخی سازمانهای نظارتی دنبال حذف برخی اعضا و برکناری خانم شجاعی بودند . امروز دست پیش گرفته اند که پس نیافتند.
در هر حال خوشحالم که دست این گروه مافیایی را رو کردم و بعدا هم جزئیات مهم دیگری.....؟؟؟؟؟ را در متن استعفایم به سمع و نظر ملت می رسانم... که برخی ها تا عمر دارند حتی مدرک عضویت شان در نظام مهندسی را هم نگاه نکنند....

بگذار این چند آدم . هر چه دلشان می خواهد کامنت علیه من بگذارند.
من گرگ بارون دیده ام
و ....

ارادتمند همه مهندسین کشاورزی
محمدی تبار
باشت
Iran, Islamic Republic of
تو مدرکی نداری که بخوای رو کنی اگر مدرک داشتی در طول این ۴سال ۴۰جابجا نمیشدی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
باشت
Iran, Islamic Republic of
کاری به پیش نمیبری مجبوری استیفا بدی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1