تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۱۸۶۶۵۱

برخورد جدی باسودجویان اسکان غیرقانونی مسافر در یاسوج

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی و گردشگری بحث خانه‌های مسافر را ساماندهی می‌کند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو مسافران را به صورت غیرقانونی اسکان می‌دهند که این امر باعث بروز مشکلات متعددی در این حوزه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان ،محمود باقری در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بویراحمد با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر بر لزوم آمادگی تمامی دستگاه‌ها و نهادها در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوان در ایام تعطیلات و فصل گردشگرپذیر دو شهرستان بویراحمد و دنا شاهد خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و گردشگران باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سنوات گذشته همواره بر این موضوع که گردشگری چه سودی برای استان دارد اشاره کرد و گفت: در پاسخ به این سوال باید گفت که اقتصاد گردشگری در صنوف مختلف است و و باید در کنار این مهم اقتصاد گردشگری را پیگیر باشیم.
باقری با تاکید بر اینکه اقتصاد گردشگری در جیب هیچ مدیری نمی‌رود، گفت: قطعا با فراهم کردن زیرساخت‌ها توسط هر ارگانی می‌توان درآمدزایی ایجاد کرد مثلا شهرداری با فراهم کردن امکانات سایت اسکان درآمد ورود مسافر به پارک به جیب شهرداری می‌رود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر به مشکلات و نواقصات در این حوزه اشاره کرد و گفت: مشکلات سرویس‌های بهداشتی، کمبودهای یخ و اسکان مسافران باید مدنظر قرار گرفته شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در سال‌های گذشته مشکلاتی در توزیع یخ داشتیم که برخی افراد سودجو قالب‌های یخ را با قیمت ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسیدکه موجب نارضایتی و ابراز گلایه‌های شدیدی از سوی مسافران و گردشگران می‌شد.
باقری ادامه داد: متولیان توزیع یخ باید افراد مشخصی را برای فروش یخ با قیمت مناسب مدنظر قرار دهند تا مشکلات گذشته تکرار نشود.
این مسؤول با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی و گردشگری بحث خانه‌های مسافر را ساماندهی کرده، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو مسافران را به صورت غیر قانونی اسکان می‌دهند که این امر خود باعث بروز مشکلات متعددی در این حوزه شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: قطعا نیروی انتظامی و اماکن باید با متخلفان در حوزه اسکان غیرقانونی مسافران اقدام کنند چرا که با این حرکت نادرست آبروی استان زیر سوال می‌رود.
باقری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وجود دوره‌گردها در سطح اماکن گردشگری و معابر شهرها اذعان کرد: متاسفانه در ایام تعطیلات دوره‌گردهایی هستند که غذای بهداشتی به مسافران می‌دهند لذا مرکز بهداشت باید به صورت قانونی نسبت به این موضوع رسیدگی کند.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از هلال‌احمر، اورژانس، راهداری‌ها، ادارات آب، برق و مخابرات با آمادگی کامل از مسافران عید سعید فطر استقبال کنند.
۵۸۵۸۵۵۸۵۸۵-۲ ۵۸۵۸۵۵۸۵۸۵-۱۲۲ ۵۸۵۸۵۵۸۵۸۵-۳۴۴ IMG_4179
 
نام شما

آدرس ايميل شما

م-ت
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل چه زود باخبر شدی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
البته قرار است اول با بعضی مدیرانی که حس ناسیونالیستی بالایی دارند برخورد شود
سعید
Iran, Islamic Republic of
به هر حال..ز خودتون یاد می گیرن اقای دکتر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1