تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۸۶۶۲۹

رئیس شورای حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ابقاء شد

۰
کبنا ؛مدیر حوزه های علمیه کشور در حکمی، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی را در سمت "رئیس شورای حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد" ابقاء کرد.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، با صدور حکمی، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، را به مدت سه سال دیگر، در سمت "رئیس شورای حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد" ابقاء کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه در این حکم ابراز امیدواری کرده که رئیس و اعضای شورای حوزه کهگیلویه و بویر احمد براساس مقررات و شرح وظایف ابلاغی، در راستای اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه، نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع اقدام و زمینه رضایت حضرت ولی‌ عصر‌(عج) را فراهم نمایند.
برپایه این گزارش، نظارت بر عملکرد مدیریت حوزه علمیه استان، بررسی و تصویب پیشنهادات مدیر حوزه استان در خصوص خط و مشی‌های داخلی بر اساس ویژگی‌ها و ضرورت‌های استانی در چارچوب مصوبات شورای عالی حوزه‌های علمیه و نیز سیاست‌گذاری نحوه و میزان ارتباط حوزه علمیه استانی از جمله وظایف و ماموریت های اعضای شوراهای استانی حوزه می باشد.
همچنین تلاش برای جلب کمک ها و مشارکت‌ها در امور حوزه‌های علمیه استان و مراکز حوزوی در چارچوب سیاست‌های کلان و مصوبات شورای عالی حوزه‌های علمیه و تایید معاونان پیشنهادی مدیر حوزه علمیه استان به منظور ارجاع به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برای تایید نهایی، بخش دیگری از وظایف شوراهای استانی حوزه به شمار می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1