تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۱۸۶۵۸۴

واکنش دکتر مولایی فر به افتادن بیمار بی‌هوش در بیمارستان دهدشت

۰
کبنا ؛بعد از انتشار خبری مبنی بر افتادن بیمار بی‌هوشی از تخت بیمارستان دهدشت، رئیس این بیمارستان با انتشار مطلبی به آن خبر واکنش نشان داد.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هموطنان عزیز در این ماه پر خیر و برکت خصوصا شبهای مبارک و پر فیض قدر، اخیرا در بخش ریکاوری اتاق عمل بیمارستان امام خمینی دهدشت برای یکی از بیماران که به دلیل تصادف دچار شکستگی و آسیب مهره ای شده بودند وتوسط همکار محترم جراح مغز و اعصاب جناب آقای دکتر عاشقی تحت عمل جراحی و پایدارسازی مهره آسیب دیده قرار گرفتند مشکلی کوچکی پیش آمد که پیگیری و بررسی آن جهت پیشگیری از تکرار حوادث مشابه در آینده و برخورد مقتضی با هرگونه کوتاهی با جدیت در دستورکار است.
لکن در برخی سایتها و گروههای اجتماعی متاسفانه آنهم در شبهایی که به نام نامی مولا علی پیشوای مردانگی و عدالت و انصاف میباشد دیده شد که افرادی از سر بی اطلاعی و یا شاید مغرضانه با بهانه قرار دادن این رخ داد حاشیه ای اقدام به زیر سوال بردن خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه شبکه و بیمارستان کهگیلویه بزرگ نموده اند که به جهت شفاف سازی مطلب برای مردم شریف و هم به جهت دفاع از مظلوم و آبروی مومن که حقا از پرده کعبه شریف تر است توضیحاتی را آماده و ارایه نماید.
?اولا به حول و قوه الهی برای بیمار محترم هیچ آسیب یا صدمه ای در ریکاوری پیش نیامد و اساسا به گفته شاهدان و اظهارات همکاران حاضر در صحنه، بیمار در آستانه به هوش آمدن و بیقراری و چرخیدن روی تخت و انداختن حفاظ کنار تخت در آستانه سقوط بوده ولی خوشبختانه توسط پرستار مراقب کنترل شده ولی بدلیل سنگینی بیمار،پرستار مربوطه ایشان را به آرامی روی زمین میگذارند تا همکاران دیگر به کمک ایشان بیایند.
?بلافاصله پس از این اتفاق و با حضور آقای دکتر شفایی اقدامات کنترلی نظیر گرافی و سی تی اسکن از بیمار اخذ و به رویت ایشان و دکتر عاشقی میرسد که هردو عزیز سلامت بیمار و صحت عمل جراحی را تایید و بیمار روانه آی سی یو میشود.
?خوشبختانه دیروز ودر حضور دکتر عاشقی (پزشک معالج)و رییس بیمارستان بیمار از تخت پایین آمده و دقایقی در بخش پیاده روی میکند که از این بابت خداوند منان را شاکر و قدردانیم در عین حال همین قدر قصور هم از طرف رییس بیمارستان و همکاران نظارتی شبکه در دست بررسی است و در صورت تایید خطا قطعا و بدون اغماض باخاطی برخورد خواهد شد.
?
ثانیا حوزه سرپرستی بیمارستان خود را مسول تمام اتفاقات پیش آمده در حوزه مدیریتی خویش میداند و ابزارهای لازم جهت اصلاح امور و بهبود شرایط را همواره محیا کرده و اما هر شخص منصف و باوجدانی تصدیق خواهد کرد که این فرماندهی و نظارت هیچگاه و درهیچ دستگاهی به معنای حضور فیزیکی ۲۴ ساعته و مستمر در تمام قسمتهای بیمارستان توسط رییس بیمارستان یا مدیر شبکه نخواهد بود بلکه ابزارهای ارتباطی و استفاده از معاونین و مسولین بخشها و سوپروایزرها و ... در انجام این مهم کمک رسان و مفید میباشد و اینکه کسی به خاطر یک اتفاق جزئی در یک بخش از یک بیمارستان آن همه عملکرد درخشان، شایسته و تحسین برانگیز تیم مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان را نادیده بگیرد به هیچ وجه انسانی و شرافتمندانه نمی باشد و توسط هیچ عقل سلیمی نیز پذیرفته نخواهد بود
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1