تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۸۶۰۷۹

گزارش تصویری و خبری معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان

۱۷
۰
کبنا ؛ 
اولین فرمانده بومی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با حضور سردار اسکندر مومنی جانشین نیروی انتطامی کشور روز یکشنبه معرفی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور سردار اسکندر مومنی جانشین نیروی انتظامی کشور، جمع زیادی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و فرماندهان انتظامی، رئیس دادگستری استان، دادستان مرکز استان، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اصحاب رسانه مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی این استان برگزار شد.
در این آئین اسکندر مومنی جانشین نیروی انتظامی ضمن معرفی سرهنگ مهدی انصاری، فرمانده جدید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های سردار غلام‌عباس غلامزاده فرمانده سابق این نیرو تقدیر کرد.
سرهنگ انصاری فرمانده جدید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی این استان فعالیت داشت.
گفتنی است به دلیل آنچه گفته شد عدم دعوت نیروی انتظامی از ورود برخی خبرنگاران به نیروی انتظامی جلوگیری شد.

ضمن تقدیر از تلاش های سردار غلامزاده در برقراری تعامل مثبت با رسانه ها و خبرنگاران انتظار می رود در دوره فرماندهی سرهنگ انصاری موضوع خبرنگاران و رسانه ها بیشتر مدنظر قرار بگیرد.

تعامل پلیس و دستگاه قضا تضمین کننده امنیت است
به گزارش کبنا، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضایی تضمین کننده امنیت کشور در ابعاد مختلف است.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در این آئین افزود: تلاش برای خدمتگذاری در راستای تامین امنیت پایدار مایه افتخار پلیس و دستگاه قضایی است.
وی اظهار کرد: حضور مقتدرانه و به موقع پلیس مایه آرامش و آسایش مردم است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متلاشی شدن بزرگترین باند اخلالگران نظم پس از چهار سال مهمترین دستاورد حضور مقتدرانه پلیس در این استان بوده است.
مزارعی اظهار کرد: تامین امنیت انتخابات با وجود مساله دار بودن کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات های سال های گذشته برگ زرینی از خدمات مطلوب نیروی انتظامی این استان است.
وی تصریح کرد: همدلی بین شورای تامین و نیروی انتظامی پشتوانه امنیت کشور است.
مزارعی کمبود تجهیزات و امکانات لجستیکی را از مهمترین مهمترین مشکلات پلیس در این استان دانست.
تشکیل ۳ قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، سرقت و آموزش در نیروی انتظامی/ارزش سالانه کالاهای قاچاق در کشور ۲۰ میلیارد دلار است
جانشین فرمانده ناجا از تشکیل ۳ قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، سرقت و آموزش در نیروی انتظامی خبر داد و گفت: ارزش سالانه کالاهای قاچاق در کشور را ۲۰ میلیارد دلار است.
سردار اسکندر مومنی در آیین تکریم و معارفه فرمانده کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امنیت یک محصول اجتماعی و حاصل همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم است.
وی با تأکید بر اینکه نگاه پلیس به امنیت مردم‌محور است گفت: امنیت بستر هر توسعه‌ای بوده و جامعه برای ادامه حیات و رشد نیاز به امنیت دارد.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دهم افزود: با تمهیدات اندیشیده شده توسط پلیس در این انتخابات هیچ کشته‌ای نداشتیم و به نوعی بهترین انتخابات از لحاظ امنیت در این دوره برگزار شد.
مومنی از تشکیل ۳ قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، سرقت و آموزش درونی نیروی انتظامی خبر داد و گفت: حمایت از تولید و فضای کسب و کار با توجه به شعار سال از اولویت‌های پلیس است.
وی ارزش سالانه کالاهای قاچاق در کشور را ۲۰ میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: قاچاق کالا متنوع بوده اما تأکید این قرارگاه بر کالاهای عمده و تأثیرگذار بر تولید و شبکه‌های اصلی قاچاق است.
جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: مسدود کردن بسترهای ورود قاچاق از مبادی رسمی کشور و رفع خلأ قانونی و افزایش نظارت بر مبادی ورودی اصلی از جمله مهمترین اهداف ایجاد قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا است.
مومنی با اشاره به تشریح اهداف و وظایف قرارگاه آموزش در نیروی انتظامی گفت: در قالب این قرارگاه مهارت‌های حرفه‌ای پلیس و بهبود رفتار پرسنل این مجموعه در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی با تأکید بر اینکه اقتصاد هیچ منافاتی با حفظ کرامت مردم ندارد، عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از امن‌ترین و کم جرم‌ترین استان‌های کشور است.
راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در نیروی انتظامی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از تولید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبر داد.
سردار اسکندر مؤمنی  با اشاره به اقدامات این نیرو در سال گذشته و سال جدید اظهار کرد: امنیت چه در سال ۹۴ و چه در سال ۹۵ در اکثر شاخص‌ها بهبود بخشیده شد.
وی گفت: در سال ۹۴ انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به بهترین نحو انجام شد که رهبری معظم انقلاب نیز آن را مورد تأیید قرار دادند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: سه قرارگاه را در سال ۹۵ راه‌اندازی کردیم که قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، قرارگاه مبارزه با سرقت و قرارگاه آموزش را شامل می‌شود.

وی به اهداف راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، مهمترین هدف برای راه‌اندازی این قرارگاه بود.

سردار مؤمنی با اشاره به ارزش ۲۰ میلیارد دلاری کالاهای قاچاق، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا را با اقتدار انجام خواهیم داد تا بتوانیم به کسب و کار در کشور کمک کنیم.

وی در ادامه گفت: سرقت یکی از مشکلات در کشور است که نیروی انتظامی برای مقابله با این جرم، برنامه‌های خوبی در دستور کار دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، یکی از مشکلات مهم در سرقت را نرسیدن اموال مسروقه کشف‌ شده به دست صاحبان آن دانست و گفت: چون اقلام و اجناس شماره سریال ندارند، به دست مردم نمی‌رسد، باید برای این کار و جلوگیری از انبار شدن کالاها و نرسیدن آن به دست مردم، فکری شود.


DSC_9547 DSC_9551 DSC_9555 DSC_9559 DSC_9560 DSC_9565 DSC_9570 DSC_9575 DSC_9578 DSC_9580 DSC_9592 DSC_9601 DSC_9603 DSC_9609 DSC_9615 DSC_9618 DSC_9644 DSC_9648 DSC_9658 DSC_9671 DSC_9681 DSC_9689 DSC_9690 DSC_9693 DSC_9700 DSC_9713 DSC_9732 DSC_9740 DSC_9744 DSC_9749 DSC_9754 DSC_9759 DSC_9771 DSC_9777 DSC_9779 DSC_9789 DSC_9799 DSC_9809 DSC_9823 DSC_9836 DSC_9837
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جنا ب آقای سرهنگ انصاری
انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت فرماندهی نیروی انتظامی استان تبریک و تهنیت عرض می نماییم سادات امامزاده سید محمود ( سید محمید )
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
بدانید که بدبختی ها کم کمک شروع خواهد شد
یاور دکتر ولایتی
Iran, Islamic Republic of
چرا تاجگردون پیش دو نماینده دیگر استان ننشسته بود؟گاهی اعمال انسان زبان انسان است.
مودب
Iran, Islamic Republic of
مبااارک باشه..
اعتمادی
Norway
تبریک عرض میکنم این انتصاب شایسته را.....
جاودانخرد
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار انتصاب شایسته جنابعالی رادر راس مدیریت نیروی انتظامی استان راتبریک میگویم
برآفتاب دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سرهنگ اصاری

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی استان صمیمانه تبریک عرض مینماییم.
اقبالی
Iran, Islamic Republic of
تبریک تبریک تبریک به همه هم استانهای عزیز بویژه سردار انصاری
ح
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
محمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب یاور دکتر ولایتی عرض کنم که جناب دکتر کمی با تاخیر اومدند و جایی هم که نشسته جای آقای نشاطی مدیرکل انتظامی استانداری بود به دکتر دادش هیچ هدف و منظوری در نشستن دکتر نبود
کریمی
Iran, Islamic Republic of
یاور دکتر ولایتی؛ خیلی تو فضایی. بابا دیگه هر رفتاری که نباید منفی برداشت بشه!!!!!!
در پاسخ به ياور دكتر ولايتي
Iran, Islamic Republic of
خداویکلی خیلی بیکاری به این چیزا فکر میکنی
وحیدمحمدعلی پور
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ انصاری عزیز انتخاب شما به عنوان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل بر شایستگی شما ست و بنده نیز این شایستگی واصلح بودنتان را به شماو جامعه ناجا تبریک و تهنیت عرض نموده آرزوی توفیق روز افزون را از خداوند مهربان جهت شما وخانواده ارجمند خواهانم . انشاءالله در تمامی عرصه های زندگی شاهد موفقیت روزافزون شما باشیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب انصاری باید مواظب جو استان باشد. چون وی بومی است باید در عزل و نصب هایش دقت داشته که ان شاءالله خدمات ارزنده اش زیر سوال نرود. و گفته نشود که انصاری طایفه ای یا قبیله ای عمل می نماید.
حاج یوسفی مهریان
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب بسیار شایسته را به همه مردم دلاور استان تبریک میگویم جناب سردار انصاری از بهترینها هستند برایش در این سنگر بسیار مهم ارزوی توفیق دارم
جهان بخشی، گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سرهنگ مهدی انصاری، با سلام و قبولی طاعات و عبادات، بدین وسیله از صمیم قلب انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات آن برادر بزرگوار را در حیات شریف و تصدی این مسئولیت حساس و سرشار از تلاش و تعهد، آرزومندم. در پناه الطاف باریتعالی و در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار ولایت و مرجعیت فرماندهی کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) سلامت، سعادت و سرافرازی شما را مسئلت می نمایم. جهان بخشی، گچساران
امیر
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ انصاری، انتصاب شمارا تبریک عرض می کنم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1