تاریخ انتشار
جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۸۵۸۴۶

واکنش ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به حقوق‌های نجومی

۱
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد/
امام جمعه شهر یاسوج گفت: حقوق برخی مدیران با تفکر علوی منافات دارد.
حقوق برخی مدیران با تفکر علوی منافات دارد/ با افراد گستاخ در بحث حقوق‌ها برخورد شود
نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی این شهر و با حضور گسترده مردم خداجوی شهر یاسوج به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی برگزار شد.
امام جمعه شهر یاسوج در ابتدای خطبه‌ها با بیان این که زمان‌ها و مکان‌ها از نظر ماهیت هیچ تفاوتی با هم ندارند اظهار کرد: اما برخی از زمان‌ها و مکان‌ها از نظر بزرگی و عظمت با یکدیگر تفاوت دارند.
حسینی به برخی از مکان‌ها که نسبت به مکان‌های دیگر برتری دارند اشاره کرد و گفت: برای مثال خانه خدا و مسجد‌الاقصی و از این دست مکان‌ها با سایر مکان‌ها تفاوت داشته و نسبت به مکان‌های دیگر برتری دارند.
وی در ادامه به برخی از زمان‌ها و ساعات که نسبت به زمان‌ها و ساعات دیگر برتری دارند اشاره کرد و گفت: برای مثال زمان‌هایی مانند ماه مبارک رمضان و عید فطر و عید قربان و لیالی قدر نسبت به دیگر زمان‌ها برتری دارند که باید از این زمان‌ها و مکان‌ها بیشترین استفاده را ببریم.
امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک قوه قضاییه به همه دست‌اندرکاران امر قضا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اولین قاضی و عادل‌ترین آن‌ها حضرت علی (ع) بوده که برای همیشه تاریخ الگوی قضاوت عادلانه خواهد بود.
حسینی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز آن حضرت حفظ و صیانت و حراست از بیت‌المال بود که می‌فرمود اگر بیت‌المال را خرج کابین زنانتان کرده باشید آن را پس خواهم گرفت.
اما جمعه یاسوج سپس گریزی به حقوق‌های آن چنانی برخی مدیران زد و گفت: ما که در نظام اسلامی ادعا داریم پیرو علی (ع) هستیم چرا باید چنین حقوق‌هایی داشته باشیم که حقوق یک مدیر در ماه به اندازه چندین برابر حقوق یک کارگر در یک سال باشد.
وی گفت: چنین حقوق‌هایی با تفکر و منش علوی منافات دارد و به همین دلیل باید با انسان‌های گستاخ با حقوق‌های آن‌چنانی برخورد شود.
آل‌خلیفه به آخر خط رسیده است
امام جمعه چرام با اشاره به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم با دستور آل‌سعود و هماهنگی آمریکا، گفت: این امر پیامد خطرناکی برای آل‌خلیفه در بر خواهد داشت چرا که آل خلیفه با این عمل نشان داد به آخر خط رسیده است.
حجت‌الاسلام جعفر طزری، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به لیالی قدر و با بیان اینکه شب قدر، شب سلامت دل و جان از بیماری‌های روحی، مادی و اجتماعی است، اظهار کرد: شرط پاک شدن از آلودگی‌ها، استفاده از این شب‌های عزیز است.
امام جمعه چرام، اضافه کرد: عصاره ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر است، شب قدر، شب سخن گفتن و حرف دل زدن با خداست، بنابراین این شب‌های گرانقدر را با حضور در مساجد زنده بداریم.
وی در ادامه سخنان خود به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و عنوان داشت: آنچه مردم از قوه قضائیه انتظار دارند، اجرای عدالت در همه سطوح و برای همه افراد جامعه است.
خطیب جمعه چرام، افزود: مردم وقتی احساس امنیت می‌کنند که بدانند عدالت رعایت می‌شود، عدالت امر مهمی است چرا که قرآن‌کریم، هدف از ارسال پیامبران را اجرای عدالت می‌داند.
طزری، ادامه داد: نباید نگران ناراحت شدن و گلایه برخی از افراد شد چرا که با اجرای عدالت، یقینا عده‌ای نگران خواهند شد.
وی با بیان اینکه نقش امنیت در جامعه بر همگان آشکار است، خاطرنشان کرد: نقش قوه قضائیه در مقوله امنیت بسیار پررنگ است، از این جهت که متولی ایجاد امنیت در جامعه بوده و به علت این نقش مهم، عده‌ای به دنبال تضعیف آن هستند.
طزری در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به روز جهانی قدس و با فراخوان مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: روز قدس، روزی است که همه مسلمانان جهان علیه مستکبران قیام کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام، روز قدس را روزی دانست که باید اعلام کرد که تا آزادی فلسطین، دست از حمایت مردم فلسطین بر نخواهیم برداشت، گفت: تا زمانی این غده سرطانی در منطقه وجود دارد، روز قدس ادامه خواهد داشت.
وی، افزود: امروز دشمنان نظام برای فراموش کردن فلسطین از اذهان مسلمانان، داعش را به وجود آوردند تا هم مسلمانان با یکدیگر درگیر شوند و هم مساله فلسطین فراموش شود و هم رژیم غاصب اسرائیل در امنیت قرار گیرد اما روز قدس نخواهد گذاشت چنین اتفاقی صورت گیرد.
امام جمعه چرام در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم با دستور آل‌سعود و هماهنگی آمریکا، اظهار کرد: این امر پیامد خطرناکی برای آل‌خلیفه در بر خواهد داشت چرا که آل خلیفه با این عمل نشان داد به آخر خط رسیده است.
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب اقتدار مسلمانان می‌شود/دانشگاه‌ها از وجود روحانیون بهره گیرند
ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب اقتدار مسلمانان می‌شود.
حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران اظهار داشت: آنچه که قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) به ما یاد داده‌اند انسان باتقوا عزیز و محترم است.
وی گفت: هر کس که می‌خواهد آبرو داشته باشد و در بین مردم آبرومند باشد، باید اهل تقوا باشد و انسانی که از خداوند متعال و سبحان بترسد خداوند قلوب مومنان را به سمت او هدایت می‌کند.
امام جمعه گچساران با تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) و با اشاره به جایگاه شب قدر، عنوان کرد: شب قدر شب صدور فرمان پروردگار مبنی بر ولایت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) است.
حجازی با اشاره به اینکه شب قدر شب ولایت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) است، افزود: ولایت امام علی(ع) ملاک مومن بودن بوده است.
امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع هیئت دولت، بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که در شرایط فتنه همچون قضایای فتنه سال ۸۸ نباید سخن، سکوت و حتی نوع نگرش سبب تقویت فتنه شود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نباید سکوت و حرف‌ها سبب تقویت فتنه شود و سبب تقویت روحیه دشمن شود.
امام جمعه گچساران با اشاره به جنایت مشترک آل سعود و آل خلیفه در بحرین نسبت به سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم، عنوان کرد: آیت الله شیخ عیسی قاسم شخصیت مبارز و مومن بوده که می‌خواهد ملت خود را از سیطره دشمنان و منافقان نجات دهد.
حجازی با اشاره به اینکه آن‌ها ظلم نابخشودنی به ملت بحرین می‌کنند، افزود: باید بررسی شود اصالت آل خلیفه کجاست و ما این اقدام و این حرکت وقیحانه را محکوم می‌کنیم.
وی با اشاره به روز جهانی قدس و ضرورت شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی، گفت: انشاءالله همه مردم باشکوه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت شود.
امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه ما می‌بینیم دشمنان اسلام چقدر فتنه‌گری می‌کنند و چقدر به همه به ویژه در مسائل فرهنگی ظلم می‌کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل فرهنگی دغدغه دارند.
حجازی در حمایت از حجت‌الاسلام خواجه‌ زاده معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود، تصریح کرد: اینکه دانشگاه ما خالی از روحانی باشد عیب است و در دانشگاه شهر ما فقط یک روحانی داریم و آن روحانی حجت‌الاسلام خواجه زاده است.
وی با اشاره به اینکه در گذشته روحانی دانشگاه حجت‌الاسلام کرمی بود که محترمانه گفتند بفرمایید، گفت: عیب است که دانشگاه اسلامی کاملا از روحانی خالی باشد.
امام جمعه گچساران تأکید کرد: اگر وجود حجت‌الاسلام خواجه زاده در دانشگاه به نفع ارزش‌های دینی و رشد دانشجویان و اساتید دانشگاه بوده مقبول نیست بگوییم بفرمایید.
حجازی تصریح کرد: وضعیت ماهواره، فضای مجازی، مسائل فرهنگی را می‌بینیم، باید از ارزش‌های اسلامی حمایت شود.
دانشگاه‌های گچساران را خالی از حضور روحانیت نکنید/ اصالت آل خلیفه چه بوده و خود آنها کجایی هستند؟
امام جمعه گچساران با انتقاد از برخورد با روحانیت در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌های گچساران را خالی از حضور روحانیت نکنید.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری با اشاره به فضایل برگزاری لیالی قدر اظهار کرد: در فضیلت شب‌های قدر آیات و روایات زیادی وجود دارد؛ اینکه خداوند در این شب‌های قدر در لطف و رحمت خود را برای بندگان خود باز گذاشته است.
وی با بیان اینکه شب قدر شب ولایت علی(ع) و شب توسل به ولایت علی(ع) است، گفت: در شب‌های قدر اگر ولایت علی(ع) مورد توجه و عبادت قرار نگیرد و توسل به او صورت نگیرد، شب قدر را احیاکردن فایده‌ای ندارد.
امام جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ارزش‌ گذاشتن به نخبه‌ها و دانشجویان نخبه کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان اخیر خود درباره تخریب یا تضعیف روحیه دانشجویان نخبه کشور سخن گفتند و اینکه تضعیف روحیه دانشجویان توسط بعضی اساتید مبنی بر ضعف کشور و خروج برای ادامه تحصیل به خارج کشور را خیانت برشمردند.
حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات اخیر آل‌خلیفه در خصوص سلب تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم عنوان کرد: این شخصیت مبارز و مؤمن در تلاش برای خارج کردن ملت بحرین از سیطره منافقانی که اسم اسلام را یدک می‌کشند، بود که با این اقدام روبرو شده است.
وی با بیان اینکه آل سعود و آل خلیفه در حال ظلم به ملت بحرین هستند متذکر شد: باید در این خصوص بررسی شود که اصالت آل خلیفه چه بوده و خود آنها کجایی هستند.
امام جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگرانی‌ و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مسائل فرهنگی عنوان کرد: وضعیت فرهنگی کشور نامطلوب بوده و دشمن نیز در حال هزینه کردن میلیاردها دلار در این خصوص است.
حجازی با تأکید بر لزوم وجود روحانیون در دانشگاه‌ها اظهار کرد: اگر دانشگاه‌های ما خالی از روحانیت باشد، این عیبی بزرگ است که دانشگاهی هیچ روحانی نداشته باشد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در دانشگاه گچساران یک روحانی در دانشگاه فعالیت دارد، و آن‌گونه که به ما گزارش داده‌اند اعلام کرده‌اند این روحانی تحت فشار است که انشاالله این مسائل خلاف واقع باشد و صحت نداشته باشد.
حجازی متذکر شد: عیب است که دانشگاه آزاد اسلامی در کشوری اسلامی کاملا از روحانی خالی باشد.
امام جمعه گچساران یادآور شد: در ادوار گذشته نیز عذر یکی دیگر از روحانیون را محترمانه در دانشگاه خواسته‌اند.
حجازی افزود: اگر وجود این روحانی در دانشگاه به نفع ارزش‌های دینی، رشد دانشجو و اساتید و دانشگاه است، عذر وی را خواستن منطقی نیست اما اگر وجود وی برای دانشگاه مضر بوده باید باید برود اما اگر مضر نیست و ایشان سبب رشد حجاب، اخلاق و توسعه فرهنگ در دانشگاه است، عذر وی را خواستن خلاف عقل و منطق است.
حجازی تأکید کرد: با توجه به فضای نامطلوب کنونی فرهنگ در کشور اعمال این مسائل برای حکومت اسلامی و شیعی عیب بوده و تحمل آن سخت است.
امام جمعه گچساران حمایت از افرادی که سبب تقویت مسائل دینی و فرهنگی در جامعه می‌شوند را لازم و ضروری دانست.
دریافت فیش‌های حقوقی نجومی زیبنده دولت اسلامی نیست
امام جمعه دیشموک گفت: دریافت فیش‌های حقوقی نجومی زیبنده دولت اسلامی نیست.
حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم قدر این شبها را بدانند و فرصت استفاده از شب‌های پر از معنویت قدر را به خوبی و کمال بدانند.
امام جمعه دیشموک گفت: هدف، همت و روش حضرت علی(ع) در برقراری عدالت و امنیت و حمایت از محرومان و مبارزه با فساد مخصوصا فسادهایی که در زمان خلفا شروع شده بود زبانزد عام و خاص بود.
حجت‌الاسلام محمودی‌اصل عنوان کرد: حکومت حضرت علی(ع) برای کسانی که قصد زعامت و مملکت‌داری دارند الگویی مناسب است.
وی با اشاره به انتشار خبر فیش‌های حقوقی نجومی بیان کرد: دریافت فیش‌های حقوقی نجومی بالا زیبنده دولت اسلامی نیست و مسؤولان باید با فساد با جدیت و عملی برخورد کنند و به صورت شعاری نباشد.
خطیب نماز جمعه دیشموک تصریح کرد: آیا سزاوار است با توجه به اینکه این همه خانوارهای بی‌بضاعت و فقیر در جامعه امروزی زندگی می‌کنند و این همه جوان بیکار وجود دارد، برخی‌ها با حقوقهای بالا و این چنین فیش‌هایی حقوقی به فکر افراد کم‌درآمد نباشند.
وی گفت: با توجه به اینکه همین مردم هستند که در همه عرصه‌های ملی و مذهبی حضور پررنگ و در انتخابات حضوری چشمگیر دارند و با تحمل تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی درد مستضعف بودن را می‌چشند اما چگونه برخی‌ها با چنین حقوق‌های نجومی در رفاه هستند.
امام جمعه دیشموک گفت: مبارزه با فساد موقعیت را نمی‌شناسد موقعیت فساد هر زمان که اتفاق بیفتد در هر دولتی که بوده محکوم است و باید جلوی این حقوق‌های بالا گرفته شود و البته موضوع دریافت حقوق‌های بالا آنقدر مهم بوده که رهبر معظم انقلاب به این قضیه ورود پیدا کردند و خواستار پیگیری جدی این قضیه شدند که امید می‌رود عدالت رعایت شود.
وی با اشاره به درپیش بودن شب‌های لیالی قدر بیان کرد: در آستانه شب‌های پرفضیلت قدر قرار داریم که در روایات عنوان شده است که سرنوشت یکساله ما در چنین شب‌هایی رقم زده می‌شود چون ماه مبارک رمضان موقعیت‌های بی‌نظیری دارد و از شب‌های پرفضیلت قدر برخوردار است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: اگر کسی شب‌های قدر را درک نکند فرصت این شب‌ها را ازدست خواهد داد و خیر و شر، منفعت، میزان رزق و طول عمر همه در چنین شبی مقدر می‌شوند که یکی از ویژگی‌های مهم این شب بخشش خداوند است که شامل همه خواهد شد.
وی با اشاره به هفتم تیرماه سالروز انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ نفر از یاران انقلاب و شهادت دکتر بهشتی بیان کرد: این روز به نام قوه‌قضائیه نامگذاری شده است و انتظارات مردم از این قوه انتظارات به حقی است و مسؤولان باید تعامل بیشتری با مردم داشته باشند.
خطیب نماز جمعه دیشموک اذعان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نام دارد که جمعه هفته آینده روز جهانی قدس، روز برائت از ظالمان و صهیونیسم و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
وی متذکر شد: این روز علاوه بر اینکه روز حمایت از مردم فلسطین بوده روز حمایت از همه ملت‌های مسلمانی است که زیر شلاق مستکبران و ستمگران رنج می‌برند و ضمن ابراز همدردی با این مردم مظلوم با حضور خوب خود یک نفس تازه‌ای به آنها داده خواهد شد.
سران فتنه به دنبال شرایط امروز سوریه و عراق در ایران بودند

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: سران فتنه خواسته یا ناخواسته به دنبال شرایط امروز سوریه و عراق در ایران بودند.

 حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه نخست به اسباب ورود به بهشت اشاره و تاکید کرد: ایمان و عمل صالح، تقوی و خدا ترسی، احسان نیکوکاری، ترک هوا پرستی، اطاعت و تبعیت از خداوند، صدق و راستی، اخلاص و اهتمام به نماز از مهمترین عوامل ورود به بهشت است که ما با توصیه به آنها راه رفتن به بهشت را آسان می کنیم.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه بیانات مهم مقام معظم رهبری در جمع استادان دانشگاه ها و شاعران را تبیین کرد.

صلواتی به روز ۴تیرماه برابر ۱۸رمضان اشاره و گفت: شب قدر است و شب قدر در فرهنگ قرآن و روایات از جایگاه بسی عظیم برخوردار است و شب قدر در قرآن برابر با هزار ماه دانسته شده و شب نزول قرآن، شب تعیین تقدیر و مقدرات و امورات یک ساله و شب مبارک معرفی شده است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه از مردم خواست تا حرمت این ایام را حفظ کنند و در مراسمی که به مناسبت این ایام برگزار می شود شرکت کنند.

صلواتی به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره و عنوان کرد: مردم بدانید مواد مخدر در عواطف رفتار خلقیات و روحیات افراد نقش منفی و زیانباری دارد باعث افسردگی، اضطراب، بی‌بندوباری، خودکشی و متلاشی شدن شخصیت انسان می‌شود و همیشه از نیروی های امنیتی منطقه خواستم تا منطقه را برای عرضه مواد مخدر ناامن کنند و این بلای جانسوز و خانمان سوز را از خانواده ها دور کنند.

وی با بیان اینکه از تلاش کردن در راستای ناامن کردن این استان و شهرستان برای کسانی که مواد مخدر به جامعه می‌آورند جهاد است تبیین کرد: افراد زیادی و بسیار مشخصی نسبت به این امر اقدام می‌کنند که باید جلوی آنها گرفته شود.

صلواتی به شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه اشاره و اضافه کرد: شهید بهشتی یک الگوی شاخص مدیر انقلابی و متفکر زمان شناس و معمار قوه قضائیه کشور بود و مهمترین وظیفه قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم است و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عامل اصلی در پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با بیان اینکه روح جامعه اسلامی عدالت و جامعه اسلامی با عدالت و قسط قوام پیدا می‌کند بیان کرد: بیشترین اهتمام مولی الموحدین علی(ع) استقرار عدل در جامعه و آن حضرت عدالت را مایه حیات اسلام و روح مسلمانی و جامعه اسلامی می دانستند و اولویت اول امیرالمومنین استقرار عدل الهی و اسلامی است و هدف اصلی از ارسال رسل و کتب همین اقامه عدل و قسط می باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی از قوه قضائیه خواست تا نسبت به فیش‌های حقوقی نجومی برخورد شدیدی کند یادآور شد: مبارزه با فساد یک حرکت و رفتار علوی است و قاطعیت علوی را نیاز دارد و اگر با فساد مبارزه نشود پیامد آن اختلاس است و اگر مسئولان به فرمان رهبر انقلاب در چند سال پیش توجه می کردند و دیگر اختلاس های میلیاردی بوجود نمی آمد و دیگر فیش های نجومی بوجود نمی آمد.

صلواتی تبیین کرد: متاسفانه اخیرا در سخنرانی ها، روزنامه ها و سایت ها و گروه های مجازی و به طور خاص با روی کار آمدن دولت اعتدال عده ای به دنبال تطهیر سران فتنه سال ۸۸هستند یا بعد از این که این ها از زندان آزاد می شوند به دیدار و به دلجویی از آنها به ملاقات آنها می روند و اظهار محبت می کنند و عده ای سپاه و اقدامات سپاه را می کوبند تا این سران خبیث فتنه گر را تطهیر کنند.

وی تاکید کرد: اولا مردم شما بدانید سران فتنه خواسته یا نخواسته به دنبال این بودند که شرایط امروز سوریه و عراق در ایران اتفاق افتد و ضربه فتنه گران در سال ۸۸ از هشت سال جنگ تحمیلی در برخی از عرصه ها بیشتر بود و عده‌ای دنیا طلب، خود خواه، خود رای، ساده اندیش، مزدور و دشمن شاد کن برای انتقام از نظام اسلامی ۸ماه کشور امام زمان را به آشوب کشاندند خون به دل مردم کردند و نسبت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورا و امام راحل، مساجد و قرآن توهین کردند.

وی در پایان به روز صنعت معدن اشاره و همچنین آزاد سازی فلوجه را به مردم عراق تبریک گفت.


بیشتر ناکامی‌های کشور محصول بی‌عدالتی‌هاست




امام جمعه لنده با بیان اینکه نتوانستیم عدالت را به معنای واقعی کلمه در کشور نهادینه کنیم گفت: بیشتر ضعف‌ها و ناکامی‌های کشور محصول بی‌عدالتی و عدم توجه به بیت‌المال است.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در شب‌های پر خیر و برکت قدر قرار داریم و باید با استعانت از درگاه خداوند متعال زمینه انقلاب درونی خویش را فراهم سازیم.

وی افزود: در شب‌های قدر اعمال بسیاری وارد شده که مهمترین آن‌ها رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه است.

امام جمعه لنده با تسلیت ایام ضربت‌ خوردن و شهادت امام علی(ع) تصریح کرد: مولای متقیان علی (ع) در حکومت خود بر عدالت و استقرار آن در جامعه اسلامی تأکید بسیار داشته و آن را روح جامعه اسلامی می‌دانست.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه به مشکلات و معضلات کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیاری از ناکامی‌ها و معضلات کشور محصول عدم استقرار عدالت اجتماعی بوده که می‌طلبد با بهره‌گیری از سیره معصومین(ع) بستر استقرار عدالت در کشور اسلامی ایران بیش از پیش مهیا شود.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد اقتصادی و حقوق‌ها و فیش‌های چند صد میلیونی و نظارت بر استفاده از بیت‌المال از جمله راه‌های استقرار عدالت در کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده افزود: حقوق‌های چند صد میلیونی و فیش‌های بالا موجبات بی اعتمادی ملت به دولتمردان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از مسؤولان دستگاه قضا خواست با نظارت بر اجرای قانون جلوی مفاسد اقتصادی در کشور را گرفته و با جدیت با متخلفان برخورد کنند.

وی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهوری و هیأت دولت اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به موضوع فتنه اشاره و بر لزوم تشخیص حق و باطل و فتنه تاکید کردند و فرمودند سکوت در برابر فتنه به نظام و انقلاب ضربات جبران‌ناپذیری خواهد زد.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه تعرض آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم را مطرح کرد و گفت: این حرکت‌ها نشان از توطئه‌های دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بوده که ما این حرکت را محکوم می‌کنیم.

 


 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

طولیون
Germany
این همه ازشیخ عیسی گفتیدیادی هم از۱۹سربازوطن که درتصادف ازبین رفتندیااز۲محیط بان که شهیدشدندمی گفتید///
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1