تاریخ انتشار
جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۸۵۸۴۰

لقب ناتوان برای مدیران کار نادرست است

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سفر هیئت دولت به استان، گفت: پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای سفر هیئت دولت مشخص می‌شود.
سید موسی خادمی در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهید بهشتی قدرت مدیریت بود و بخش عمده این ساختار محصول فکر و اندیشه آن شهید بزرگوار است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید یکی از مظلوم ترین دولت‌های پس از انقلاب اسلامی است، گفت: در زمان آغاز به کار دولت یازدهم تورم بالای ۴۰ درصد و رشد اقتصادی منفی ۷ درصد بر کشور حاکم بود که با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون نرخ تورم تک رقمی شده است.
وی با بیان اینکه تعبیر سرزمین سوخته تعبیر مناسبی برای کشور عزیزمان ایران نیست، عنوان کرد: ولی به لحاظ مالی یک سرزمین سوخته به دولت تدبیرو امید تحویل داده شد.
خادمی با بیان اینکه دولت یازدهم دنبال تخریب دیگران نیست، تصریح کرد: دولت از طرفی منتقدان خوب و دلسوزی دارد اما از طرفی مخالفان دارد که نانجیبانه رفتار می‌کنند و بدون در نظر گرفتن شرایط قبلی و شرایط جدید رفتار می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه درآمد کشور در سال ۹۰ حدود ۱۱۳ میلیارد دلار بود، افزود: در سال ۹۴ این درآمد به حدود ۲۳ میلیارد دلار رسید و بهتر است مخالفان دولت به جای قیاس آرمانی به صورت عادلانه انتقاد کنند.
خادمی با اشاره به موضوع دریافت حقوق‌های نجومی در بانک‌ها و برخی شرکت‌ها، گفت: دریافت حقوق‌های نجومی در این نهادها به علت قوانین داخلی آنها در قدیم بوده است  و علی‌رغم اینکه مدیران دولت در موضوع دریافت حقوق‌های نجومی قرار ندارند اما عده‌ای آن را به عنوان موضوع بزرگ مطرح می‌کنند و موجب شده موضوع مهم تک رقمی شدن تورم، حل موضوع سیاست خارجی و دیگر اقدامات نادیده گرفته شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: پروژه‌هایی که در دو دولت قبل در این استان آغاز شده و متوقف شد در این دولت به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران دولتی در استان مطلوب است، گفت: برخی مدیران دولتی را با عناوینی مانند ناتوان خطاب می‌کنند که این کار درستی نیست و اگر مدیران عملکرد سه سال خود را اطلاع‌رسانی کنند مردم و منتقدان مشاهده می‌کنند که کارهای خوبی انجام شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سفر هیئت دولت در آینده نزدیک به استان، اظهار داشت: مدیران اقدامات لازم در حوزه اجرایی خود از جمله پروژه‌های پیشنهادی و مشکلات و مستندات خود را تهیه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

امین
Iran, Islamic Republic of
اگر ناتوان نیستید چرا فقط از قبل مینالید توان خودتان کو چه گلی به سرمردم زدید
؟؟
Iran, Islamic Republic of
اما جناب استاندار اکثر مدیران ناتوان هستند ! چرا انکار می فرمایید ؟ اظهر ومن الشمس است !
فرهنگی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
برداشت حقوق های نجومی هم به دلیل دآمد پایین دولت بوده ،چرا در دولت قبل خبری از حقوقهای نجومی نبود.
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
اگه .. میگوید ترتیبی اتخاذ کند تا از مردم نظر سنجی در ارتباط با عملکرد شخص خودش بعمل بیاد تا متوجه شود مردم در موردش چه میگویند . حیف که اجازه چنین کاری محال است.
که البته در انتخابات ریاست جمهوری مردم نظرشان را به صندوق ها خواهند ریخت . انشالله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1