تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۱۸۵۴۵۹

دیدار کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان با امام جمعه یاسوج

۲
۰
کبنا ؛ظهر امروز و همزمان با دومین روز از هفته صرفه‌‎جویی مدیرعامل و کارکنان شرکت و آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب اظهار کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی و کاهش بارندگی‌ها و به تبع آن کاهش سطح آبهای زیر زمینی، مقوله مصرف بهینه آب اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های موثری در رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب صورت گرفته است، بیان کرد: یکی از معضلات اصلی پیش روی شرکت آب و فاضلاب فرسودگی شبکه توزیع و تعدد انشعابات غیرمجاز آب به خصوص در سطح شهر یاسوج و حومه آن است.

لدنی نژاد با اشاره به عزم جدی آبفای کهگیلویه و بویراحمد در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز تصریح کرد: تریبون نماز جمعه و ائمه جمعه می‌توانند نقش موثری در تبیین اشکالات شرعی انشعابات غیرمجاز آب داشته باشند.

وی تاکید کرد: کارکنان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با عزم جدی و جهادی در راستای وظیفه سقایی و خدمات‌رسانی به مردم استان در تلاش هستند ولی توقع می‌رود که  شهروندان از هدر رفت آب و اسراف این کالای باارزش جلوگیری کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی  امام جمعه شهر یاسوج نیز با اشاره به بالا بودن سرانه مصرف آب در میان شهروندان استان عنوان کرد: هزینه بالای تامین و توزیع آب باید برا مردم  تبیین شود.

وی افزود: تعدد انشعابات غیرمجاز در سطح مرکز استان با موازین شرعی سنخیت ندارد و باید با عزم جدی با این پدیده نامیمون مبارزه شود.

امام جمعه یاسوج مصرف گرایی و عدم توجه به موازین شرعی در میان شهروندان را عامل ازدیاد انشعابات غیرمجاز آب دانست و گفت: علاوه بر برخورد قاطع و قانونی با این موضوع در زمینه فرهنگی نیز برنامه‌های جدی پیاده شود.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: باید هر یک از ما به عنوان سفیری در امر ترویج مصرف بهینه آب عمل کنیم تا به مرور مردم به اهمیت آب و جلوگیری از اسراف آن پی ببرند.

وی با تقدیر از تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در خدمات رسانی به شهروندان عنوان کرد: خدمت به مردم وظیفه سنگین و  توفیقی الهی است که باید قدر آن را دانست.

IMG_3627 IMG_3628 IMG_3631 IMG_3634 IMG_3638 IMG_3660 IMG_3676 IMG_3684

 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید هوشنگ موسوی موید ...نیروی با اخلاق و خدوم وصادق ...مدیر محترم حراست اداره آب و فاضلاب شهری..استان ما نیازمند نیروهای پاک مثل ایشان هستند
.
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس لدنی نژاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1