تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۸۵۴۴۵

حقوق‌های نجومی محصول تفکر دولت راستگویان است

۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛اسماعیل مدبرمقدم
باور مسئله حقوق های نجومی و خیانت به بیت المال برای ملت ایران بسیار راحت تر از این است که از دولت راستگویان بپذیرند برجام بازی بردبردی بود و در پسابرجام دردی از دردهای مردم درمان می شود.
در گذشته به رسانه های زنجیره ای و اجاره ای نگاه می کردی که چقدر راحت یک تیتر در تمامی آن رسانه ها از اختلاس گرانی که تقریبا همگی آنها بزرگ شده سفره اشرافیت سازندگی هستند به چشم می خورد، اما امروز نه از آن تیترها برای حقوق های نجومی خبری است و نه از تصاویر مدیرانی که حتی هزینه اوقات فراغت فرزندان خود را از جیب مردم در می آورند، اما باز هم خوب است که تلگرام هنوز هم شمشیر دولبه ای است برای برملا کردن خیانت کاران به حق مردم؛ از این شانتاژهای رسانه ای هم که بگذریم بی شک حقوق های نجومی مبنایی دارد که در کلام جناب روحانی می توان به خوبی سرنخ ماجرا را به دست آورد، این حقوق ها که در برخی از موارد برابری می کند با حقوق ماهیانه چند هزار کارگرمحصول تفکری است  که می گوید (کشورمدیر میخواهد نه نوکر)، برخی از مسئولان استانی نیز به جای عذر خواهی از مردم ردای مظلومیت دولت را به گردن انداخته و می گویند این حرکت فضا سازی و شانتاژ رسانه ای مخالفان دولت است، مگر همین اتفاقات در دولت گذشته نبوده است. بی شک اگر حقوق های نجومی به این شکل در دولت عدالت محور احمدی نژاد وجود داشت، رسانه های زنجیره ای به گونه ای بوق کرنای تبلیغاتی از آن می ساختند که دولت های آینده نیز خزانه خالی را مقصرش احمدی نژاد بدانند. اما با وجود همه این مسائل که در روزهای اخیربخش هایی از آنها رسانه ای شده و مردم از آنها اطلاع پیدا کردند، شکی نیست که ملت ایران به انقلاب خود ایمان داشته و دارند و به خوبی می دانند که انقلاب حقی را ناحق نخواهد کرد.

—------------------------------------------------------------------—
* دانشجوی مدیریت رسانه
نام شما

آدرس ايميل شما

شایان کریمی
Iran, Islamic Republic of
کدوم انقلاب . . .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
عالی مثل همیشه
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
باش صبر کن تا انقلاب حقمونو بگیره
Iran, Islamic Republic of
احسن
مشرق
Iran, Islamic Republic of
مدبر دست بردار تا توی تمام مباحث جناب عالی صاحب نظری
غریبی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1