تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۱۸۵۳۲۰

تمجید آیت‌الله ملک حسینی از عکاسان حوزه هنری استان در شیراز

۰
کبنا ؛نمایشگاه عکس هنرمندان کهگیلویه و بویر احمد در نگارخانه حوزهٔ هنری فارس با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و روسا و کار‌شناسان و هنرمندان حوزه‌های هنری دو استان گشایش یافت.
در آئیین افتتاح این نمایشگاه حضرت آیت الله ملک حسینی ضمن بازدید از این آثار به تقدیر و تمجید از آثار عکاسان هم استانی پرداخت.
این نمایشگاه در راستای تقویت فعالیت‌های مشترک هنری بین استان‌های همجوار و هم چنین استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان شهرستان‌ها برگزار شده است.
در این برنامه که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با عنوان «زیارت» برپا شد آثاری از «حسن فتاحیان، اسحاق آقایی، داوود ایزدپناه، کیوان کیانی و الناز قندفروش» از ۳۱خردادماه تا ۱۰تیرماه در معرض تماشای علاقه مندان هنر عکاسی قرار گرفته است.
هم چنین در حاشیه این نمایشگاه نشست مشترکی میان مدیران و کار‌شناسان دو حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس در شیراز برگزار و بر اهمیت فعالیت‌های مشترک بین این دو مرکز تاکید شد.
در این نشست شریف اسلامی سرپرست حوزه هنری استان با اشاره به اشتراکات بالای تاریخی و فرهنگی این دو استان کهگیلویه و بویراحد و فارس گفت: علی رغم تبادلات و ارتباطات بالایی که در حوزه‌های مختلف میان این دو استان وجود دارد متاسفانه در حوزه فرهنگ و هنر تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است و مراودات هنری در سطح پایینی بوده است.
با اشاره به درهم تنیدگی فرهنگی این دو استان گفت: تاکنون هم کهگیلویه و بویراحمد از وجود چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی فارس بهره برده است و هم فارس محل حضور و متاثر از برخی شخصیت‌های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که منشا خیر و برکت بسیار بوده‌اند.
اسلامی درادامه به اهمیت مقوله تولید در هنر و فرهنگ اشاره کرد و بیان داشت: بخشی از جامعه هدف و مخاطبین ما در دو استان مشترک هستند و همین امر کمک می‌کند که این دو مرکز اقدام به تولیدات مشترک فرهنگی نمایند.
وی آمادگی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت همکاری‌های فرهنگی را اعلام و اظهار داشت که کهگیلویه و بویراحمد و فارس می‌تواند در مسیر همکاری‌های فرهنگی پیش گام باشند.
هم چنین در این نشست محمد کرم الهی رئیس حوزه هنری استان فارس با ابراز خوشحالی از حضور سرپرست و کار‌شناسان حوزه هنری در این استان افتتاح نمایشگاه عکس زیارت را شروع خوبی برای همکاری‌های این دو مرکز خواند.
وی خواستار تشکیل یک کارگزوه فنی و فرهنگی میان سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر با توجه به اشتراکات فرهنگیشان شد.
چmalkhosi (1) malkhosi (2) malkhosi (3) malkhosi (4) malkhosi (5) malkhosi (6) malkhosi (7) malkhosi (8) malkhosi (9) malkhosi (10) malkhosi (11)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1