تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۱۸۵۱۵۶

جشنواره پرواز در یاسوج برگزار می‌شود/پرواز گردشگران بر فراز آسمان یاسوج

۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره پرواز در صورت تصویب در کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمود باقری  در دیدار با مدیر فرودگاه یاسوج با حمایت از برگزاری جشنواره پرواز اظهار داشت: گسترش حمل و نقل هوایی در کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند زمینه توسعه همه‌جانبه این استان را فراهم کند.
وی از تصویب جشنواره پرواز در نشست کارگروه گردشگری در هفته جاری خبر داد و افزود: امیدواریم این جشنواره با حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برگزرا شود و بتوانیم آن را در تقویم سالانه گرشگری کشور ثبت کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان با برخورداری از ظرفیت مهم گردشگری نیازمند توسعه حمل و نقل هوایی برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های بکر مثل جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و مذهبی است.
باقری بیان کرد: بدون شک افزیش تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج به توسعه استان کمک کرده و اطمینان خاطری برای سرمایه‌گذاران استان خواهد بود.
وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش پروازهای فرودگاه به سمت کشورهای خلیج فارس باشیم تا بتوانیم درآمدزایی خوبی از توسعه صنعت گردشگری با ورود مسافران و گردشگران خارجی داشته باشیم.
مدیر فرودگاه یاسوج نیز در این دیدار خواستار حمایت مسئولان برای برگزاری جشنواره پرواز شد و اظهار داشت: با حمایت یک شرکت پرواز از بخش خصوصی قرار است به منظور معرفی پتانسیل‌های گردشگری در یاسوج این جشنواره با نام ایرشو برگزار شود.
علی محسنیان با بیان اینکه در فرودگاه یاسوج به دنبال معرفی این شهر به عنوان قطب گردشگری در کشور هستیم افزود: شهر یاسوج ظرفیت‌های قابل‌توجهی در بخش گردشگری دارد که با برگزاری این جشنواره‌ها می‌توان به خوبی این ظرفیت‌ها را معرفی کرد.
وی تصریح کرد: قرار است در این جشنوراه چند هواپیمای سبک برای پرواز گردشگران بر فراز آسمان یاسوج به کار گرفته شود.
محسنیان گفت: شرکت در این جشنوراه برای عموم مردم و همه گردشگران آزاد است.
IMG_4115 IMG_4118 IMG_4121
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1