تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۱۸۴۸۹۸

هنرمندان عکاس کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند

۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر حمایت از هنرمندان و عکاسان این استان، نسخه‌برداری آثار خریداری شده توسط این اداره کل از هنرمندان و عکاسان را برای سایر دستگاه‌ها ممنوع اعلام کرد.
محمود باقری با بیان اینکه عکاسان استان باید حمایت شوند اظهار داشت: هر اثری که از عکاسان استان توسط اداره کل میراث فرهنگی خریداری و ثبت شود فقط توسط این اداره کل قابل استفاده بوده و نسخه‌برداری از این آثار برای جاهای دیگر ممنوع است.
وی هدف از این اقدام را حمایت از هنرمندان عکاس استان عنوان و بیان کرد: هنرمندان عکاس هم‌استانی تاکنون برای معرفی شیوه زندگی عشایری در کهگیلویه و بویراحمد که یکی از شیوه‌های جذاب زندگی است کمک فراوانی کرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف ما این است که تنوع آب و هوایی، رودها، جنگل‌های متراکم، چشمه‌سارها و آبشارهای روان این استان و غیره را که کلکسیونی از جاذبه‌های طبیعی در قالب عکس است را به سایر نقاط کشور معرفی کنیم.
باقری با اشاره به اینکه مکان‌های گردشگری و تفریحی این استان زبانزد گردشگران و مسافران است گفت: تلاش همه هنرمندان معرفی جاذبه‌های این استان بوده که این امر موجب رشد روزافزون ورود گردشگران به کهگیلویه و بویراحمد شده است.
وی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳ هزار جاذبه گردشگری، ۶۷۰ جاذبه طبیعی و دو هزار و ۳۳۰ جاذبه تاریخی دارد و جزء استان‌های هدف گردشگری در کشور محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1